Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

A határokról

2008.10.12. 14:00 Szegényember felesége

Kezdjük ott, hogy egy kicsit megijedtem a blogtól. Azt vettem észre, hogy úgy életem a napjaimat, hogy folyamatosan mesélek egy belső monológot magamban, és közben azt válogatom, melyik részlete kerülhetne fel a blogra. Ez megijesztett.
Aztán volt két coming out-om a napokban. Egy szándékos, egy jóbarátnak, aki nem értette, miért csinálom ezt. És egy másik egy ismeretlen ismerősnek, aki a blogos e-mailemre írt, de véletlenül a privátról válaszoltam neki.

Egyre inkább elmosódnak a határok Szegényember felesége és köztem. Meg akarom tartani a magánéletemet, de Szegényember felesége zavarbaejtően kezd önálló életre kelni. Miben más ő, mint én? Szegényné egyszerű lélek, rövid mondatokban beszél, lehetőleg konkrétumokról. Nem lehet kiborítani, mert racionálisan éli az életet, néha ugyan majd' kibújik a bőréből, olykor kicsit szomorkás, de legtöbbször csak rezignált. Igen, talán kicsit cinikus. Távolságot tart.

Én a valóságban nem akarok ilyen lenni.

3 komment · 1 trackback

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr87709758

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: tanzanite engagement rings ebay 2017.10.29. 06:06:11

Elindult a "Magyarok Brazíliában" - tucano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.10.12. 14:36:40

Akkor írjál kevésbé személyes témákról, amik azért érintenek valahogy.
Nekem személy szerint jobban tetszene, ha inkább tematikus blog lenne, mint én-blog. És akkor nem lenne ilyen problémád. Szerintem választani kéne: vagy többet adsz magadból, de akkor őszintén, vagy ragaszkodj a témákhoz, háttérben egy SZ F alteregóval, aki a te gondolataidat tolmácsolja, de kevésbé egyszerű módon.
A cinizmus elég visszataszító tud olykor lenni, olyan ne legyél.

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2008.10.12. 21:02:28

Szerintem is jobb lenne a témánál maradni. Hogyan lehet spórolni, olcsó kaják, trükkök, ilyesmi. Engem az érdekelne.

Sonki 2008.10.12. 21:16:50

Ugyan már! Én éppen azt szeretem ebben a blogban, hogy nem "12 okosság szegénység esetére" jellegű lexikon, hanem valami jóval személyesebb.

SZF, a blog indulása óta csodálom, hogy milyen ügyesen kerülsz minden lebukási lehetőséget, amiből be lehetne téged azonosítani a valóságban - ez az Internet korában egyre nehezebb! Addig csináld, amíg élvezed. Ha nem írsz naponta 100 bejegyzést, akkor nem fogsz pikk-pakk kiégni.
süti beállítások módosítása