Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Elválás

2009.02.09. 09:00 Szegényember felesége

Amikor SZE-től szép és felelmelő búcsút vett a tanári kar meg az osztályai, rádöbbentem, mi az, ami igazán hiányozni fog. A költözés előtt nem fogtam fel igazán, hogy elhagyjuk a városunkat. Amikor elmesélte a búcsúztatót, potyogni kezdtek a könnyeim, de nem, nem sírtam, csak folyt a könnyem.

Egy közösséget hagytunk el, ami az évek alatt gyűlt körénk, ami elfogadott, szeretett minket. Megbecsülést szereztünk ott, barátokat, haverokat és ismerősöket. Látásból ismerősöket, köszönős ismerősöket és beszélgetősöket. Voltak biztos pontok, vonatkozási pontok, hivatkozási alapok. Mindenki tudta, hogy kiscsoda Sasúr, Dundiseggű, Levente, Zsiráf és AdriM. Ismertük a pincéreket a kocsmákban. Tudtuk, ki kivel van, ki kivel volt. Ismertük a köröket.

Na, ez fog hiányozni. Nem a város.

És majd lesz olyan, ami megmarad, de az nem ugyazaz.

2 komment

Címkék: költözés barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr38931641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yelena 2009.02.09. 19:23:25

Helyben jártatok felsőoktatási intézménybe? Ha igen, akkor ez teljesen érthető. De hamar el fog múlni, ne szomorkodj. Egyébként is, nem 5000 km-re költöztök.
Kis rugalmasság elvárható lenne intelligens egyedeknél:) Manapság már nincsenek távolságok, az itt lakóknak is van törzskocsmájuk, ahol a Totya, a Marek, a Xéni, a Dzseni váltják egymást műszakokban és van habzó bor is.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.02.10. 09:45:52

Ismerősök, barátok mindenhol vannak.

Gimnázium után azt éreztem, hogy nekem még 4 ilyen évem nem lesz, ilyen baráti kör sose lesz mán...

Aztán jött az egyetem, és utána azt éreztem, hogy nekem még 5 ilyen évem nem lesz, ilyen baráti kör sose lesz mán...

Aztán kiderült, hogy dehogynem.
süti beállítások módosítása