Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Nemszeretem

2008.10.27. 21:02 Szegényember felesége

Ez az a poszt, amelyet soha nem gondoltam, hogy meg fogok írni, de már 1-2 hete érik bennem, nem tudom visszatartani.

Hogy miért nincsenek posztok/miért vannak szar posztok...

Magyarázkodás? Agónia? Válság? Düh? Fájdalom? Keserűség?

Tényleg nem volt koncepcióm arról, mi is lesz ez a blog. Tettem rá kísérletet, hogy vendégposztokkal kanyarodjak egyet a tematikus blog műfaja felé, de nem írtatok annyit és annyian, hogy legalább napi szinten legyen mellettem valaki, aki posztol. (Ha valaki akar, bármikor csatlakozhat! Senkit nem utasítottam vissza, és senkit nem cenzúráztam.)

Úgyhogy maradt, aminek indult: énblog.

Csakhogy... Elfogyóban van a belső motiváció a blogolásra. Nem mondhatom el senkinek, és már nem akarom elmondani mindenkinek sem. Talán azért, mert a helyére kerültek bennem a dolgok, talán azért, mert munkám lett és lesz, és már most némi fizetésem is van a takarításból meg a gyerekcsőszködésből.

De talán más oka is van annak, hogy nem írok szívesen...

Bár eleinte inkább ösztönöztek a kritikus hozzászólások, és kemény csajnak tartottam magam, mára elfogyott belőlem az erő és a türelem. Nincs kedvem a szélmalomharchoz. Ti nyertetek.

Egy szomorú tapasztalattal lettem gazdagabb: a kommentelők jelentős része vagy el sem olvassa a posztjaimat, vagy nem értelmezi, vagy szándékosan félreértelmezi. Vagy ilyen sok funkcionális analfabéta akarja elmondani a véleményét, vagy ilyen sok a rosszindulatú ember.

De még csak nem is ez keserít el, hanem az, hogy - ahogyan a gyerekek között Szegényember -  én is azt tapasztaltam meg itt, hogy még a minimális tiszteletet sem adják meg egyesek. Pedig én is élő, hús-vér ember vagyok, olyan mint bárki más az internet másik oldalán.

Nem vágyom elismerésre, csak minimális tiszteletre. Csak arra, hogy ne rúgjanak belém.

Igen, értem én, hogy a blogger kvázi "közszereplő", ha végtére is engedélyezi a komenneteket. Értem én, hogy könnyű arctalanul bántani valakit. Tisztában vagyok ezzel, vállaltam a rizikót, sohasem tiltakoztam. Egyszerűen csak belefáradtam.

Hogy értsétek, miről beszélek, két jellemző és általános (szándékos?) félreértelmezés:

Szinte közmondássá vált, hogy 3 liter vízben fürdök. Aki vette a fáradtságot, hogy elolvassa és értelmezze az onimózus írást, annak számára világos, hogy extrém kürölmények között sikerült 3 liter vízben lemosdanom és hajat mosnom. A bejegyzés végén világosan ott áll, hogy nem tudom, mennyi vízben tusolok most, de igyekszem spórolni a vízzel.

A másik: napi 100 Ft költőpénz. Szó sincs arról, hogy ennyi pénzből kell megoldanom majd az étkezést. Ez a pénz arra van, ha túlóráznom kell, és nem bírom ki vacsoráig az nővéreméktől hozott szendviccsel - ami általában menni szokott még kemény fizikai munka mellett is. Azokra az esetekre gondolok, amikor nem tervezhető a munka - nem szalag mellé fogok kerülni, a szakmámban nem ritkák a váratlan helyzetek. Ilyenkor fel kell készülnöm arra, hogy 100 Ft-ból csillapítsam az éhségemet.

Most nem tudom, mi lesz.

Céadaoin írta nekem, hogy felelős lettem a rókámért, akit megszelidítettem. Felelős lettem ezért a közösségért, ami itt alakulgatott. Mondanám, hogy ezért még érdemes. De sajnos tudom, hogy mi lenne rá a reakció...

85 komment

Címkék: blog történetünk

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr89735259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TantóNéni 2008.10.27. 22:13:22

Sajnálom hogy így érzel- én mondjuk mér rég abbahagytam volna a sok barom miatt. De hát ilyen a blog-világ. Nem válogathatod meg a közönséget.
Sok sikert a továbbiakban.

ginny 2008.10.27. 23:11:58

Bennem is felmerült már többször a blogírás gondolata....Ami visszatart/ott, az emberi rosszindulat, amivel lépten- nyomon,nem csupán nálad, hanem sok helyütt találkozom.
Igen, névtelenül a legkönnyebb a másikat lealázni...S hogy ez miért jó? Mindenki másért csinálja...
Aki hozzád hasonlóan szegénynek érzi magát- az azért, mert névtelenül milyen prímán lehet villogni a sikerrel....Pár percre, néhány szintén arctalan ember őt irigyli majd, ez számukra maga a tökély! Aki meg tán sikeres valóban, az elfelejtette honnan jött, esetleg azt is, hogy milyen külső segítséggel érte el azt, ahol tart.
Tisztelet a kivételnek, mindkét fent említett esetben.
Aki belül is " gazdag", olyannal itt nemigen találkozol,csak ritkán, mert ők nem a csomót keresik a kákán.....
Sok sikert a kezdődő új életetekhez! Az itt szerzett rossz tapasztalatokat meg felejtsd el mielőbb!!!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.10.27. 23:27:58

Nekem két dolog miatt nem tetszett a blog. Az egyik, hogy arc és név nélkül ment az egész, nem tűnt valós embernek a blogger, ismerősei sem kommenteltek... személytelen lett, márpedig személyiség nélkül nehéz rokonszenvet kelteni. A blogiró nem is folytatott soha párbeszédet a kommentelőkkel, én pedig azokat a blogokat szeretem olvasni, ahol a szerző aktivan részt vesz a kommentek között kialakult vitában.

A másik hiba, ami úgy látom többeknek szemet szúrt, az a névválsztás. Mivel ez a jegyespár a legnagyobb jóindulattal sem nevezhető szegénynek, szerintem teljes joggal háborodnak fel azok, akik ennél sokkal szegényebb körülmények közül küzdték fel magukat, vagy azok, akik ismernek valódi szegény embereket. Azt hiszem, ha Pénzzavar blog lett volna a név, akkor a kritizálók 75 százalékát el lehetett volna kerülni...

Ja és nem hiszem, hogy abbamarad a blog. A blogolás addiktív :P

suspiria 2008.10.27. 23:28:03

kamublog!

Hátrányos helyzetű kaviár 2008.10.27. 23:29:09

Nu, nem kell ide a mártírszerep. Te is sarkítottál a posztjaidban, a reakciók is sarkítottak voltak. Belekezdtél valamibe, amiről nem is tudtad, mi is az tkp., és most sértve érzed magad, hogy nem úgy alakult, ahogy szerinted kellett volna.
Hát zárd le szépen, és kész.
A kommentelőket meg ne féltsd, rengeteg a lehetőségük a blogtengerben.

suspiria 2008.10.27. 23:30:01

meghogy 100 forint?

Catalina 2008.10.27. 23:47:32

Szerintem ne foglalkozz a sok negatív hozzászólóval. Az ország sorsa is jobban menne, ha az emberekbe több jóérzés, kevesebb acsargás és kevesebb irigység szorult volna. Fennakadni egy névválasztáson vagy egy félreértelmezni egy témát? Ugyan már...Gyerekek!!!
Hogy valakinek nincs jobb dolga illetve az teszi kielégültté, hogy folyton egy ismeretlent baszogat és megítél....hát nézzen tükörbe és nézzen szét a saját háza táján elébb.

Egyébként nem baj, hogy énblog. Én személy szerint kíváncsi vagyok hogy alakul a sorsod/sorsotok tovább.

ginny 2008.10.27. 23:54:29

Catalina-egyetértünk.....

Hátrányos helyzetű kaviár 2008.10.28. 00:03:42

Az ország sorsa is jobban menne, ha az emberekbe több gyakorlati cselekvés, és kevesebb siránkozás meg rinyálás szorult volna.
Szerintem.
(ha már belekeverjük az "országsorsát" :P)

nlite! 2008.10.28. 00:44:32

én elolvasgatlak..... Ez az egyetlen "maszek" blog amit RSS segítségével követek

napelemes harckocsi · http://href.hu/x/73ug 2008.10.28. 03:44:55

ommmg, szóval akkor most vége van vagy csak szünet?
vagy nem hoz elég pénzt a google adsense? :D

apa kocsit hajt 2008.10.28. 06:31:29

Olyan szegény vagyok, hogy lassan arra sem lesz pénzem, hogy ezt a blogot olvassam.

------------- 2008.10.28. 07:12:59

mivel ez egy hazugságblog volt, nem kellene meglepődni, hogy gyorsan kibújt a lóláb, és csak azt kaptad, amit megérdemeltél.

kaptál ingyéreklámot, mert az elején az index is bedőlt a kamunak, többen posztoltak itt néhány jó írásodra, megvitatták az élet dolgait a te felvetésed által.

két véglet: nézd meg Céadaoin blogját. a kutya nem kommenteli, mégis olvassák. vagy ott van rékuc a mindennapi fikájával. na vagy így írjál blogot, vagy sehogyse.

és még mindig nem írtad le, hogy bocs gyerekek, de tkp. nem is vagyok szegény.

Jocó 2008.10.28. 07:49:04

Sajnálnám, ha abahagynád a blogot... Az "életrajzi" infok mellett és kifejezettem szívesen olvastam mind a postok, mind a kommentek között felmerült spórolási tippeket. Szerintem a téma sosem volt még annyira aktuális mint most; sokan még nem tapasztalják közvetlenül, de hamarosan tényleg cudar világ lesz itt :))
Az meg, hogy tele van az ország hülyékkel.. nos, ez egy állapot. Ne vedd magadra. :D

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.28. 07:54:47

elnézést, kicsit off:

Rékuc: "én pedig azokat a blogokat szeretem olvasni, ahol a szerző aktivan részt vesz a kommentek között kialakult vitában"

Én is. Nem azokat, ahol anyáznak, cigányoznak, s értelmes érvek helyett kimoderálják a kommentelőket.

Itt ilyenre nem volt példa. Amíg ráért, reagált a kommentekre, munka közben nyilván nem tudott. Nem védeni akarom SZF-t, de megint demagóg vagy: egy oldalról világítasz meg egy problémát, holott annak más aspektusai is vannak.

Én nem hagynám abba. A férgese úgy is kihullik előbb-utóbb.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.28. 07:57:19

-------------: Szeretem, amikor valaki név (még nick!) nélkül, s saját blog nélkül megmondóembert játszik, hogy hogyan kellene blogot írni. Javaslom, hogy menj el az írókhoz, és dörgöld a pofájukba, hogy úgy kéne könyvet írni ahogy a Thomaszmann, vagy a rendezőkhöz, hogy Spielberget utánozzák.

Szánalmas konformista.

dre128 2008.10.28. 08:04:51

Írd tovább!
Szükség van arra, hogy lássa az ember, hogy kerülhetünk rossz helyzetbe és abból ki is kell mászni.
Én hasznosnak éreztem ezt a blogot.
A hülyékkel meg nem kell törődni, azok menjenek csak fikázni.

------------- 2008.10.28. 08:13:56

loge, nekem ez a nickem:)

a te blogod meg miért is jó? mert közhelyes. van akinek erre van igénye. mind a néhány kommentelőnek.

akkor inkább Céadaoin

Hobbijogász 2008.10.28. 08:19:35

Ezért a sok kommentelőért már megérte ... különösen aki minden bejegyzés után beírja hogy kamublog. Ha az, hát az. Nem bűn tudtommal kamublogot írni. Amúgy meg mindenki a nagy büdös valóságot és igazságot írogatja a blogján? Bizonyára.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.28. 08:21:15

Nem mondtam, hogy jó. De az az egy biztos, hogy a Tiednél jobb. Merthogy az nem létezik.

Tessék jobbat csinálni. Aztán lehet jogosan fikázni.

Amúgy a kommentelők számáról fentebb, Céadaoin blogja kapcsán mintha másként vélekedtél volna...

Sonki 2008.10.28. 08:36:14

Kíváncsi voltam, hogy meddig bírod... nem biztos, hogy én ilyen sokáig bírtam volna.

Szánalmas, hogy csomó olyan ember olvassa és kommenteli a blogot, akinek nem tetszik; ők aztán csak rombolnak. Persze lehet egyet nem érteni egy-egy dologgal, de a "Szar az egész!" hozzáállásnak nincs értelme. Butaság, mint a rossz TV-műsorokat szidni: ott is át szabad kapcsolni, az Interneten meg aztán pláne.

SZF, én köszönöm minden egyes sorodat, és azért reménykedem, hogy ez csak egy holtpont, ahonnan lesz majd folytatás... sok erőt!

okina76 2008.10.28. 08:50:32

Régóta nem írtam, de rendszeresen olvasom a blogot. SZF én is csak azt tudom mondani, hogy ne add fel. Sokan kedvelnek/ünk téged, már régen nem foglalkoztat bennünket a gondolat, hogy kamu vagy nem kamu. Én sokszor kaptam tőled és a kommentelőktől jó tippeket, tartalmas, szép gondolatokat. :-) Remélem továbbra is így lesz. Sok sikert és kitartást kívánok
Anikó
P.S.: Nem lehet megfelelni mindenkinek, mert sokan nem akarják, hogy megfelelj nekik.

missparker 2008.10.28. 08:57:28

Na, mindjárt elsírom magam. Pedig én mindent megtettem, még vendégposztoltam is :)

Egyébként: csúsztattál a 3 lityi vízzel, csúsztattál a 100 Ft-tal, mit vársz? A blogok arról szólnak, hogy a manipulált hírek, infók mellé őszinte, érdek nélküli gondolatok jelenjenek meg. Márpedig a sok idétlen posztból az látszott, hogy itt érdekből íródik minden, erőltetetten, a legalja szerintem az okt. 23. volt. Itt jött ki belőlem az a gondolat, hogy B+, ez értelmiségi? Ki adott ennek bölcsészdiplomát??? Azzal rontottál a legtöbbet a blog helyzetén.

Kamu még a házvezetőnős, volános, az álláskeresős (khm,szerénytelenség nélkül is mondhatom, nem kicsit értek az álláskereséshez, semmilyen olyan gondolatról nem írtál, ami általában megfordul egy álláskereső fejében). Kamu a PCOS, kamu, hogy nem írtad, hogy reagált a munkaadód a házvezetőnői "állás" felmondására, kamu, hogy naponta több posztot írtál az elején, gondosan időzítve stb.

Ha helyre akarod hozni, légy őszinte, állj ki a közösség elé, mondd, hogy igen, bocs elcsesztem, de azért én én vagyok, és egyébként ilyen vagyok. Onnantól lehetsz őszinte.

Bocs, hogy nem sajnállak.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.10.28. 09:11:11

Sonki: ezt a blogot a kommentezők tették élvezhetővé. A kritizálók és a támogatók egyaránt. A postok nagyon semmilyenek voltak, de a 'gárda', aki itt összeverődött, no az hiányozna innen.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.28. 09:17:09

missparker: Nagyjából egyetértek Veled. Én nem értek az álláskereséshez, így elhiszem, hogy a felvetett problémák nem reálisak.

De eléggé naív vagyok, és azt is el tudom hinni, hogy valós élethelyzetet ír le. Bár sok dezinformáció volt, s nem írt le semmit a munkáról, s a felmondás körülményeiről, (ami azért sokkal több, mint gyanús), mégis el tudom képzelni, hogy viszonylag őszinte és ennyire képes. (Nem bántó szándékkal írom.)

"állj ki a közösség elé, mondd, hogy igen, bocs elcsesztem"
Tudsz ilyenre példát mondani az utóbbi húsz évből, akár politika, akár kultura, akár sport, akár más vonatkozásában? De tovább megyek: az egész magyar történelemből tudsz ilyet?
Nekem hirtelen csak az 1514-es kereszteshadjárat lefújása jut eszembe (aztán meg is lett a következménye.)
Tudom, ez most demagóg lett, de ettől függetlenül én is várom az igazságot.

Asszem · http://olahandras.blog.hu 2008.10.28. 09:19:10

Engem is a szegénység név zavart a kezdetektől fogva. Jól hangzik, de félreérthető és akkor nagyon bicskanyitogató.

Javaslom: kezdd újra, mondjuk sporolas.blog.hu címen, vagy bárhogy, de ne Szegényemberként.

Legyen afféle kis hétköznapi praktikák középosztálybelieknek. Lesz közönség, lesz téma, és a rossz címválasztás elkerülése miatt ki lesz véve a kritizálók vitorlájából a szél.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.10.28. 09:22:25

Bocs, kicsit későn ébredtem. :-)
Offtopic hozzászólás, én meg a blogom:

"két véglet: nézd meg Céadaoin blogját. a kutya nem kommenteli, mégis olvassák."

"akkor inkább Céadaoin"

Félreértések elkerülése végett: az iterum én-te-blog, az égvilágon semmi közérdekű vagy legalábbis érthető nincs, nem volt és nem is lesz benne, így gyakorlatilag kommentelhetetlen is. Efféle összehasonlítást tenni tehát egyszerűen nem fair.

Aki mégis olvas engem, az vessen magára: nem tudom, hogy kell statisztikákat bemásolni, de a maximum látogatottságom (a vendégposzt napján) 165 oldalletöltés volt 121 látogatótól, amitől majdnem lefordultam a székről, amikor megláttam. A napi átlagom ugyanis 15 letöltés 8-10 látogatótól.(Ennek 95 százaléka innen lép át, a maradék 5% meg én vagyok itthonról.) És ez cuzammen úgy 85%-kal több, mint amit az a katyvasz idegenek számára önmagában megér.

Ja, és további félreértések elkerülése végett még egyszer: még mindig nem vagyunk azonosak Szegénykével. Ugyanúgy találtam ide, mint Ti, és a kommentjeim olvastán ő vette fel velem a kapcsolatot.

gábbor 2008.10.28. 09:34:34

VÉGRE VÉGE! Megjött a google ads csekk, mi? Nem tudod szopatni a népet tövább, mi?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.28. 09:44:11

Teljesen megértem Szegénynét. Borzasztó kiábrándító örökösen azt olvasni, hogy hülye vagyok, csak mert mást gondolok valamiről, mint aki olvassa. Nem inspirálja az embert, na.
( recklamal.blog.hu/2008/10/13/mit_varunk )

Abbahagyás helyett egy kis szünetet javasolnék. Gondold végig, merre mennél tovább.

Mindent összevetve (igen, a sötéteket is) nem rossz ez a blog. Kár lenne érte.

missparker 2008.10.28. 09:47:48

SZF! Még az érdekelne - újraolvasván a posztot - hogy vajon mit értesz szélmalomharc alatt? Miben, mikor, kivel, mit harcoltál valaha is? Vagy nagyon más fogalmaink vannak a harcról, vagy fogalmad sincs mi az, küzdeni.

Hátrányos helyzetű kaviár 2008.10.28. 09:49:42

Nu, befutottak a buksisimik is, amelyeket annyira vártál, sértett királylány pózba merevedve.
Nem szeretnéd, hogy lekmaublogozzanak, fikázzanak, kétségeket támasszanak? Hmmm, hát talán akkor tessék életszerű posztokat írni a táskák meg cipők számlálása helyett.
Spórolnod kell majd ugye Budapesten? Hát akkor mire vársz? Itt ez a blog, amit egyelőre még látogatnak. Esetleg megkérdezhetnéd a kommentelőktől, hogy merre vannak a viszonylag olcsó, de nem rongyokat áruló turkálók, piacok, kisebb vagy nagyobb üzletek és hasonló "létesítmények" (ha már "szegénység"). Esetleg írhatnál arról, hogyan fogadta a környezeted a döntésedet, hogyan készülsz te a váltásra, mi foglalkoztat, a félelmeidről, a szorongásaidról, a reményeidről esatöbbi (ha már én-blog).
Persze, ezek csak ötletek, nem kell ezt tenned, bár kissé életszerűbbé válna a blogod. Szerintem.

bajla · http://bajla.blogter.hu 2008.10.28. 10:23:45

fikabajnokokkal nem kell foglalkozni. tartsd szem előtt ezt: a te pókhálódban te vagy a pók, te szövöd, te vagy középen, te lesed a prédát és te csapsz le rá, ha akarsz.

nemrég találtam rá erre a blogra, sajnálnám, ha nem volna többé. üdv!

2008.10.28. 10:24:48

De hát Céadaion blogját olvassuk most.
Nem tűnt még fel, hogy ugyanaz a két személy? Marhák! :)

Sonica 2008.10.28. 11:25:59

Ne hagyd abba a blogírást, én élvezettel olvasom a posztokat és kommenteket. A blogírásban tényleg az arctalanság a legjobb, hogy az ember fel meri vállalni azt, amit arccal nem vállalna fel.

A sok rosszindulat annak szól, hogy index.hu címlapos lettél, ez sokaknak fáj. Meg a google hirdetés :) (de őszintén, van olyan, aki ilyenre kattintott már életében?)

Én is írok blogot, énblogot, a barátaimnak. Tehát, annak a 15-20 embernek van csak hozzáférése, akit én engedélyezek. Másmilyen blog írására nincs is igényem, bőven elég az, hogy elmesélem az én "olvasóimnak", hogy merre jártunk a hétvégén, mit csináltunk hétközben, mennyire köcsög a munkahelyen az adott megrendelő, ki borított ki a héten, milyen színházi darabot néztem meg és további ilyen fontos dolgok, sok fotó a családról, állataimról, lakásfelújításról, barátaimról. Szóval abszolút személyes. Idő híján írom, mert nem tudok mindenkivel rendszeresen személyesen is találkozni, és így könnyebb.

Publikus blogoknál meg ha nem tetszik az illető stílusa, írásai, akkor nem olvasom - ennyire egyszerű.

Szóval fel a fejjel, és ne hagyd magad!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.28. 12:18:06

"A sok rosszindulat annak szól, hogy index.hu címlapos lettél, ez sokaknak fáj. Meg a google hirdetés :)"

Persze, erről szól az egész. Mindig kis farkú, orrtúró kamasznak képzelem az olyanokat, akik folyton csak kötekszenek.

"Publikus blogoknál meg ha nem tetszik az illető stílusa, írásai, akkor nem olvasom - ennyire egyszerű."

Csak ez némi intelligenciát és főleg érettséget feltételez. Ez sajnos nem kimondottan jellemző. A sok néma olvasó meg pont azért nem ír be, mert nem akar ezek közé vegyülni.

hottentotta 2008.10.28. 12:28:26

Az előttem szólók már sokféleképpen megfogalmazták, de próbálok én is egy újabb aspektust feltárni előttetek.

Kezdetektől fogva az ellenzők ( fikázók, arcátlan fikázók, annonim arcátlan fikázók ) táborához tartoztam, el is mondom, miért.

Nos, az első és egyben legfontosabb dolog, ami miatt lelkesen vártam a blog megszűnését - kevésbé radikálisabb megoldásként a módosulását - HOGY KURVÁRA NEM ARRÓL SZÓL, AMIRE ELEVE HIVATOTT, HOGY SZÓLJON. Szegény gazdagok. Egy értelmiségi pár küzdelmei a létminimum alatt, ha jól emlékszem. Viszont az én meglátásom szerint ez a cím és alcím NEM egyeztethető össze a hány táskátok van, a nők, borotváljátok a lábatok, nők, ne legyetek büdösek, és a többi egyéb témája és ihletésű cikkel. A lángosrecept, és a kis praktikák a blog indulásakor nem voltak rosszak, bár valljuk be, az a paradoxon, hogy valaki spórol a higiénián, de közben fizeti az internet és TV-számlákat, egy kicsit ( nem kicsit, nagyon ) ellentmondásossá tette magát a blogot.

Másik dolog, ami nem gyengén volt irritáló ebben a blogban, hogy amikor nem volt idő / kedv / ötlet stb új ( és jó! ) posztok írásához, akkor irány a vendégposzt. Ez felháborító. Sőt, gusztustalan. Ha nem tudok írni, akkor kész, be kell zárni a boltot. Hja, hogy jó volt a látogatottság? Kérem, akkor áldozni kell rá. Egy seggel nem lehet két lovat megülni.

Azt is szeretném elmondani, hogy azok közé tartoztam, akik a posztok 90%-át elolvasta, nem egyből azzal nyitottam, h SZF monnyálle!

Apropó, monnyálle. Írtad, kedves SZF, hogy könnyű arc nélkül fikázni, könnyű internetes nick-ek mögé bújni, könnyű így nagynak lenni. Akkor TE miért nem vállalod az arcod? Miért bújsz egy álarc mögé? Miért nem tárulkozol ki, mint oly sokan a blogközösségben ( athina, medIQ, belsoseg, zolivagyok, stb, lehetne sorolni még tovább) ? Lehet, már akkor is kevesebb kritikát kaptál volna.

Másik, még általam említésre méltó dolog, hogy voltak olyan posztok is, amelyek annyira naivak voltak, szinte sütött belőlük a gyermeki rácsodálkozás ( jéé, lopnak a BKV-sok, jééé, pénzbe kerül az élet, jééé, nem ingyé van a sör ).
Basszus, hol éltél te eddig??? Hol szereztél, és milyen diplomát??? Erre mondjuk kurvára kíváncsi lennék ( lehet, már volt róla szó, de elsiklott mellette figyelmem ).

Ami még közben eszembe jutott: írtad, hogy szélmalomharc, rosszindulat, Magyarország, stb. Könyörgöm, aki ilyen jellegű blogot ír,hogy jajj de szar nekem, a használt fürdővízzel kell leöblítenem a klotyót, de közben ezt interneten publikálom, szerinted nem vívja ki azonnal rengeteg ember ellenszenvét? Szerinted ez nem irritáló dolog? Mégis, mit vártál? Hogy a Tőled SOKKAL rosszabb helyzetben lévő emberek, akik szerintem elég szép számmal voltak ezen a blogon, majd megsimogatnak, és megvigasztalnak? Jó, én nem mondom, hogy közéjük tartozom, sajnos viszont a pénz sem vet fel, de ez az önsajnáltatás engem is morcossá tesz.

Legvégül pedig annyit, hogy aki kurvának megy, az ne csodálkozzon, ha megbasszák. Blogot írtál, vállaltad a publicitást, akkor vállald a következményeket. Kicsit az volt a hibád, mint a nagy STAR-oknak, akik csak kicsit akarnak nagyon híresek lenni. Ők addig szeretik a csillogást és a pompát, amíg addig és akkor van, ameddig és amikor csak ők akarják. A "hírnév" viszont nem ilyen. Az elkísér mindenhova. A boltba is, ahová STAR-ként szakadt gatyában és zsíros hajjal mész le. Nem választhatod meg, mikor legyél híres.
Kb ennyi, mit mondani szerettem volna, ha még eszembe jutna valami, meg fogom írni.

Minden kommentem végén megkérdeztem ( a vége fele már inkább komikusan, mint komolyan ), hogy mikor szűnik már meg ez a blog. Most nem teszem.

[Ezt már csak végleg zárójelben jegyzem meg, hogy azon hangok, akik azt suttogták, hogy ez a blog egy hihetetlenül jól kitalált szociográfiai felmérés / tanulmány, lehet, hogy nem is voltak annyira hülyék... Regisztrált tag vagyok, tudok fogadni privát üzeneteket is, vagy írhattok ide is :D]

üdv

DEGEC 2008.10.28. 12:32:21

kár lenne...unatkozni fogok melóban, oszt olvashatom a szakitosblogot:-(

váj mi 2008.10.28. 13:19:48

Reckl_Amál · recklamal.blog.hu 2008.10.28. 12:18:06
"Mindig kis farkú, orrtúró kamasznak képzelem az olyanokat, akik folyton csak kötekszenek."
kösz, a "kötekedők" nevében is. Ha tehát valaki nem sír együtt a blog szerzőjével, akkor "kis farkú, orrtúró kamasz". Ha azt írja/mondja, hogy rinya meg cipellő számlálgatás helyett, lépni kell, cselekedni kell, akkor "kis farkú, orrtúró kamasz". Biztos igazad van van, mert ahogy észrevettem, Magyarország a sok millió rinyálás országa. (Sírunk-rívunk, hogy mennyire szar nekünk, pont, mint a Szomszédokban a Lenkenéni-Etus-Juli-Takibácsi-Vágásiferi kombó. Vajh onnan terjedt el -13 év, az mégiscsak 13 év a királyin ;) -, vagy ez genetikai kódoltság?) De neked biztos igazad van, és az se zavarjon, hogy hímnem híján nem tudom a pisilőmet (:P) mérni senkiéhez, és kiskamasz sem vagyok. Igazad van, mit iszol?

hottentotta 2008.10.28. 12:28:26

Pontosan. Hasonlóak a fenntartásaim, amiket a kommentekben meg is fogalmaztam. Igaz, én nem tettem fel a "mikorszűnikmeg" kérdést ;).

A sértődött gyerekes "ti nyertetek" kifakadást meg már nem is minősítem, mert még virtuális kőtenger borítana be :P

whale 2008.10.28. 13:31:56

De akkor ugye mosmár tényleg vége ennek a szánalmas vergődésnek? Naaaa, lécci lécci lécci....:)

klfngk 2008.10.28. 13:35:20

Én is felelős vagyok a rókámért...Nem kelltt volna annyit innom.

belerokkanok 2008.10.28. 13:37:48

Nagyjából az indulásától fogva olvasom a blogodat SzF. És tetszik. Eszembe juttatta, milyen volt, amikor én is szar helyzetbe kerültem jó régen, és hogyan másztam ki belőle. Sokszor valóban érdektelen, vagy fárasztó egy-egy bejegyzés - de ha nem találom érdekesnek, egyszerűen nem olvasom el, és kész.Ne törődj azokkal, akik csak azért szólnak hozzá, hogy bántsanak - nekik úgyse lesz jó semmi. A hozzászólások alapján viszont úgy tűnt, sokan kedvelték ezt a blogot, vagy legalábbis arra érdemesnek tartották, hogy vitatkozzanak veled és másokkal. Szóval ne hagyd abba, csak ha végképp kifogytál a témákból és/vagy a késztetésből.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.28. 13:58:17

Mi az, hogy "HIVATOTT"? Mikorra fogja már föl az ún. városi, művelt fiatal (átlagos fölhasználó, elit stb.), hogy a blog arról szól, amiről a blogger ír?

Csalódtam, vájmi. Mert olyan fokú szűklátókörűségről tettél tanubizonyságot elébb, hogy az már szomorú. Egyúttal nem értem, miért veszel olyat magadra, ami nem neked szól. A kis farkú nem szó szerinti dolog, hanem képletes, a frusztrál idióta (aki olyan is lehet, akinek anatómiai hiányosságai vannak, pl. nincs farka) plasztikus szinonímája. Csak azzal lehet magyarázni ezt a töménytelen szemétkedést, amivel a blogokat teleokádja a sok debil, hogy velük van elsősorban baj. (És még ez mostani kekec, bunkó hangvételű válaszod sem üti meg azt a szintet, amire én ezt értem. Hiába próbálsz itt menőcsajként kioktatni.)

Sosem rinyáltam senkivel együtt. De én is éltem rosszabb körülmények között, és a bocsánatotokért esedezem, hogy nem éheztem, meg aludtam az utcán mégsem. Nem is vagyok hiteles ember.

Meggyőződésem egyébként, hogy Szegényné leghatásosabb és legbiztosabb útja a szegénységből kifelé az lett volna, ha ejti ezt a pipogya "férjét", aki láthatóan nem törődik vele. (Az, hogy főz időnként egy teát, nem elég.) hogy most is ragaszkodik inkább a falusi gyps iskolásaihoz, akikkel még Szegényné szerint sem tud megbirkózni, minthogy hagyná a fenébe az egészet, és használná ki, hogy megszabadulhat a porfészek "nehezen kezelhetőitől"...
Ehelyett távkapcsolatot tart fenn (észszerű, két albérletet fizetni), és bűntudatot ébreszt, kvázi érzelmileg zsarolja az életrevalóbb nőt. Elnézést, hogy ide írtam, de a Confessiónál elbaromkodták a témát, mire odaértem.

hottentotta 2008.10.28. 14:13:26

Reckl_Amál · recklamal.blog.hu 2008.10.28. 13:58:17

"Mi az, hogy "HIVATOTT"? Mikorra fogja már föl az ún. városi, művelt fiatal (átlagos fölhasználó, elit stb.), hogy a blog arról szól, amiről a blogger ír?"

Mikor fogja már fel a tisztelt blogger, hogy ha nem arról ír, amit "megígér" mind a címsorban, mind az oldaljegyzetekben, akkor hiteltelenné válik? Módosítson főtémát. Vagy váltson blogot. Vagy menjen répát kapálni.

De igazad van, mit iszol ? :D ( bocs és köszi vájmi )

borsolany 2008.10.28. 14:16:16

Szivesen olvasom a blogod, jo a stilusod es van erzeked az irashoz - ami a blogirok, megkockaztatom, tobbsegenek nincsen. Amit nem ertek: azok, akiknek nem tetszik a blog, es a bezarasaert drukkolnak, nem ertenek felre valamit? Egy blog nem a vegso, megkerdojelezhetetlen igazsag forrasa, hanem szemelyes velemenyt tukroz. A leheto legszemelyesebb mufaj. Ha nem tetszik egy blog, egyszeruen nem olvasom, es kesz. Mint ahogy nem veszem meg olyan irok konyveit sem, akiktol kiraz a hideg. Nagyon furcsa, kifacsarodott szemelyisegnek kell lenni ahhoz, hogy naprol-napra visszaterj valami olyasmit olvasni (es aztan arra reagalni), amit utalsz.

En drukkolok, hogy folytasd.

Druzsba 2008.10.28. 14:29:24

sziasztok. szegényasszony számomra lélekben szegény, de nagyon.

harcibarbi 2008.10.28. 14:35:40

@ borsolany

Szívesen olvasnám a blogot, ha nem lenne ilyen zaklatott, nulla stílussal és íráskészséggel.

Nem vitatom, hogy az írónak vannak mélyenszántó gondolatai is, de nagyot lendített volna, ha ezt a bosztjaiban is viszontolvashattam volna, mert engem speciel érdekel, mi játszódik le benne, ebben a - korábbihoz képest más - helyzetben.

Meg a spórolási tippek is érdekelnek, amennyiben azok reálisak.

És az sem lett volna rossz, ha elolvassa, netán figyelembe veszi a kommenteket is, nemcsak rájuk húzza a rosszindulatúságot. Nem kell válaszolni az ott felmerült kérdésekre, csak csendben elgondolkodni néhány dolgon.

Egyébként meg tényleg nagyon rossz a címválasztás, ha ez egy énblog akar lenni.

A szegénységblog mint olyan, viszont egy oximoron.

harcibarbi 2008.10.28. 14:36:35

boszt helyett poszt, tökömmán

Druzsba 2008.10.28. 14:37:07

Azt is leírom, miért. voltam nagyon rossz passzban életem során. laktam hajléktalanszállón, voltam munkanélküli. és akkor az foglalkoztatott legkevésbé,h szőrös a lábam, hogy csak egyet említsek az itt publikált mar... hülyeségek közül. aki volt hasonló helyzetben, az nemhogy elutasítja a barátok, a család segítségét,hanem két kézzel kap utána! aki tényleg szegény, és elesett, az nem itt rinyál, mint a fürdősku.va, hanem tesz azért, hogy jobb legyen az élete. szegényasszony - az én olvasatomban legalábbis- közhelyes.

Druzsba 2008.10.28. 14:38:56

Hottentottával pedig teljes mértékben egyetértek.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.28. 14:47:03

"De igazad van, mit iszol ?" Ez nagyon szellemes, kár, hogy semmi értelme. Ha nincs érved, akkor nem kell vitatkozni.

Milyen érdekes, hogy van, aki magára veszi. Vajon miért?

Borsólánynak van igaza. Nem kell olvasni, ha nem tetszik.

hottentotta 2008.10.28. 14:54:25

Ha nem lenne érvem, akkor nem kommentelgetnénk itt vállvetve, kedvesem :)

Magamra veszem? Írtam egy pár soros apró kommentet, abban mindent leírtam, de ha valami miatt nem olvastátok el, akkor csak saját magatokról állítotok ki szegénységi bizonyítványt. Vagy pont ez a célotok? :D

De itt be is fejezem, mert itt az érvelés nem számít, mindjárt jönnek a szigorú moderátorok, és oda is a szép hozzászólásom.

Bizsi 2008.10.28. 15:02:07

Nagyon sajnálom, nekem tetszik a blog. Két másik blogot is volt szerencsém végig követni mostanában, nem is az indexen, hanem a kisalföld online-on, ott egészen elfajult a helyzet, szinte lincshangulat alakult ki. Az emberek megdöbbentően nagy része ezen tapasztalataim szerint rosszindulatú,nem tud olvasni, nem tud értelmezni, fikáz, de vissza nem olvas, 1-2 mondatból ítél, sőt elítél. Azt sem értem, hogy ha embereknek nem tetszik egy blog, mért nem keres másikat, olyat, ami jobban tetszik neki? Ha nem tetszik, miért szól hozzá?
Gyanítom, hogy nem is létezik olyan blog, ami az ő kifinomult ízlésüknek megfelel.
Annak a néhány hiénának, hivatásos kötekedőnek, aki csak arra vár, hogy mikor fejezed be, azoknak ne tedd már meg azt a szívességet, hogy tényleg.

Ja, és amikor nem volt jó a kazánunk, vízforralóval melegítettünk vizet (1,5 liter) és ahhoz kb. mégegyszer annyi hideget tettünk a mosdóba és igenis rendesen le lehetett vele mosdani. Bevizez - szappanoz - leöblít:)))

bölcsésztanár 2008.10.28. 15:04:22

Szerintem se hagyd abba. Olvasgassad a zolivagyok blogot, nekem nagyon tetszik, hogy nem próbál civilizáltan viselkedni az anyázókkal, hanem ha valaki feldühíti (nem olvassa el rendesen a posztot és úgy fikáz, vagy egyszerűen primitív), akkor egyrészt kimoderálja, másrészt elküldi a jó k˝˝˝anyjába, ahogy az illetó meg is érdemli. Nem azt javaslom, hogy menjél le kutyába a kutyák kedvéért, de szólogassál be néha és a "kamublog" kezdetű bejegyzéseket azonnal moderáld.
Semmihez nem tesznek hozzá semmit.
Az ilyen emberek azok, akik a buszon rálépnek a lábadra és utána kibámulnak az ablakon.

hottentotta 2008.10.28. 15:05:59

Ti tényleg nem értitek.. :(

Druzsba 2008.10.28. 15:07:56

Hottentotta, én értelek! :)

HarciBarbi 2008.10.28. 15:09:16

@ Bizsi

Aztán te mikor suoksz rá a visszaolvasásra?
Hol volt szó arról, hogy nem lehet egy kis lavórnyi vízben megfürödni?

navigator 2008.10.28. 15:13:10

hottentotta, kommented van otthon, azt olvasgasd:

varazslatosabakusz.blog.hu/2008/10/17/navigator_kedveert

Bizsi 2008.10.28. 15:30:18

Kedves Barbi! Olvass vissza te, hogy hány "kedves" hozzászóló emlegette elítélően a 3 literben fürdést, még itt fenntebb is....Nyilván ők azok, akik nem tudtak értelmezni, vagy olvasni.
Egyébként én emlékszem, hogy SZF példának hozta fel, annó valami táborban próbálta ki, a jelenben, otthon nem gyakorolja.
Ja és még odatettem a ":)))" jelet is...Úgy tűnik, te nem értetted, nem baj, nem is neked szántam a hozzászólásomat.

Gumidomino 2008.10.28. 15:31:58

Most akkor tulajdonképpen elkezdtél írni egy naplót amiről tudtad hogy bárki elolvashatja, sőt bevontad az olvasókat is a kérdéseiddel most pedig ránk hárítanád a felelősséget hogy inkább nem folytatod mert nem gondoltad hogy egy páran kihasználják a névtelenséget vagy olvasás nélkül kommentelnek? Ritkán "bölcsészelek" de ez most egy tipikus besértődés a világ ellen. Kérlek!

Akkor már inkább folytasd ha nem is az életed de a különböző sorsokra adott különböző megoldások a kommentekben érdekesek számomra.

HarciBarbi 2008.10.28. 15:42:22

@Bizsi

Jáj, ne takarózzunk már ezzel a "nemneked szántam". Mindenkinek szántad, aki olvassa.
Nos, engem abban a posztban az zavart, hogy egyátalán eszébe jutott ilyet leírni. Mivel a Szegénységblogba írta, nyilvánvalóan minden hozzágondolta, hogy milyen szándékkal írta....

És a többi kommentelő sem azt vonta kétségbe, hogy nem lehet megoldani egy macskafürdést egy kancsóból.

Csak valahogyan röhejes szájíze volt annak a posztnak ebben a szegénység szövegkörnyezetben.

Ja. Szmájlihegyek kellenek. Anélkül nem az igazi egy mondtat.

Bizsi 2008.10.28. 16:01:11

Engem például nem zavart, hogy ilyen eszébe jutott.

Jobban zavar ez a fajta hozzáállás, hogy "kössünk bele - mindegy mibe - de kössünk bele".

Egyébként, ha téged ennyire zavar SZF, SZF posztjai, a gondolatai és a blogja, akkor miért olvasod?
Mert nem emlékszem egyetlen pozitív értelmű megnyilatkozásodra sem...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.28. 16:29:25

Mert aki nem köt bele mindenkibe, az sikeres ember már nem lehet.

De sok elnyomott van ebben az országban, hogy vadidegeneket kell ütniük, ha jobban akarják magukat érezni.

2itailor 2008.10.28. 16:30:32

Én mindig érdeklődéssel olvastalak és sosem szóltam hozzá, pont azon okok miatt amelyek miatt te most abba akarod hagyni. Megértelek.

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.10.28. 17:39:58

na megjöttem :)
az szerintem az itt kommentelők előtt is ismert, hogy kevés blogger vált ki annyi ellenszenvet a bloghu oldalain, mint én. Ha ilyen mimózalelkű lennék, akkor már az első héten bezárhattam volna a Fikablogot. De nem tettem, hanem megtanultam leszarni és kiröhögni a beszólogatókat, újabban remekül szórakozom rajtuk és egy kis hergelés bűne alól sem vagyok teljesen mentes. Lehet, hogy SZF jogosnak érzi a kritikát és ezért gondolkozik el a blog bezárásán?

váj mi 2008.10.28. 19:59:10

Reckl_Amál · recklamal.blog.hu 2008.10.28. 13:58:17

Ha az, hogy nem veszek részt az össznépi sírás-rívásbabn, a te értelmezésedben szűklátókörűséget jelent, ám legyen.
Pedig q***a gyorsan fell kellene már ébredni, hogy a panaszáradtattal, önmagunk sajnáltatásával és hasonló, sokak által mesterfokon űzött "önkifejező" módszerekkel, az előrelépés kissé akadályoztatott.
Őszintén, a faxom kivan már, hogy ebben az országban a takarítótól a top-managerig mindig csak arról bír pofázni, hogy milyen szar neki.
Hát tudod, inkább nem állnék be a kórusba, még ha ez szreinted szűklátókörűség is.

KiNG 2008.10.28. 20:11:17

Kedves Blogger/Bloggerina!

Nem leszek elfogult, mert ez esetben nem elvárható. Többen utalgattak SZF-re a szakitsoff.blog.hu -n, nem tudom, ki ez /mi ez, de érteni szeretném, mert lehet, láttam is az illetőt.

Alapfeltevésem, hogy ez a blog kamublog. Olyan, mintha egy kukásra többmilliós öltönyt húznál, hogy abban dolgozzon.

A kommentelők egyik fele, aki értelmesnek tartotta ezt a blogot, azért szerette, mert igényelte, hogy eljátsszák előtte a szegény szerepét. Megmutassák, milyen egy szegény ember. Ők ha igaznak hitték, ha nem, szerették ezt a blogot.

Aki nem szerette, az azért tette, mert hibának vélte, hogy nem hiteles, és ezzel raboltad az idejét, érdeklődését stb.

De kicsoda SZF és Szegényember?

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.10.28. 21:28:17

Te jó ég! Ilyenen vitatkoztok? :-))

Ez a blog egész egyszerűen csak unalmas (nekem), olyan, mint a szakítós. Eszembe sem jutna, hogy fikázzam, de ha már így ráakadtam, hát leírom. (Gondolom, voltak még így néhányan rajtam kívül.)

Rékuccal 100%-ig egyetértek.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.28. 21:46:18

Rékuc: Veled ellentétben benne van annyi korrektség, hogy nem cenzúrázza azokat, akik neki nem tetszőt írnak.
Tanulhatnál tőle. A cenzúra kora Európában lejárt...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.10.28. 21:51:49

szakitós is unalmas és 100% kamu, ott is a kommentelők tartják életben a blogot, szóval rossznak nem mondható, mert aki oda irkál, láthatóan jól érzi magát :) ugyan nem blog, hanem webkettes játszótér, de annak jó.

KiNG 2008.10.28. 22:24:50

Fürdős Kurva · csuba.blog.hu 2008.10.28. 20:50:33

Te tudod, mondd már el, könyörgöm.

hhunter · http://headhunter.blog.hu 2008.10.29. 00:08:32

kikerült a blog.hu-ra, az index-re, nyilván sokan rákattintottak, és "postminőség" függetlenül kommenteltek, hamár megnézték a blogot, SZF így kapott hideget-meleget.
most őszintén, aki dolgozik, meg mellette család, és persze nem akar vödörben élni, azaz nyitott a világra, pl. blogokat olvas, kb. 2-5 percet szán egy blog-ra. Ebbe nem fér bele a kommentek visszaolvasása, ill. az összes post kívülről fújva. bár abszolut nem vagyok szakértő ezen a téren, blogom sincs régóta, de szerintem a nagy látogatottság + akinek internete van az nem szegény (támadási felület) + szellemileg lapos post-ok (támadási felület) adta magát, hogy általában egy két táboros vita alakuljon ki mindegyik post után, aminek eldőlése persze napról-napra visszacsalogatta a szellemi csatár vívó feleket...
szóval a fenti okoskodást rövidre zárva egy ideig én is azt gondoltam, ez nem lehet, itt valami van/lesz a háttérben, de sztem egy sima énblognak indult, rosszul választott címmel, amit felkapott a népszerűség, és SZF érezte az íráskényszert, márpedig post írást eröltetni nem lehet, ill. érzékeny lelkével nem tudja helyén kezelni a fikázást. a kamu blog témát le lehetett volna zárni annyival, hogy "igen, kamublog". aztán aki szereti, úgyis olvassa tovább.

mexiko 2008.10.29. 08:38:58

Bizsi

"Az emberek megdöbbentően nagy része ezen tapasztalataim szerint rosszindulatú,nem tud olvasni, nem tud értelmezni, fikáz, de vissza nem olvas, 1-2 mondatból ítél, sőt elítél. "

EGYETÉRTEK

Rigó · http://lehetmas.hu 2008.10.30. 23:18:34

Woooo!

Ez tök király blog! Abba ne hagyd! Én úgy látom, hogy van egy csomó értelmes beszólás is. (Egy LMP-s cimborám ajánlotta ezt a linket ma. Amúgy mi blogunk (is) halódik, de ez csak a mi hibánk, mert nincs rá időnk.)

Tökjók ezek a szegényember technikák! Tavasszal a cserkészcimbim megtanított gazdaságosan kezet mosni palackból: Szádba öntöd és onnan szabályozod a sugarat- azaz csap lesz a fejedből! :-P Bocsi, ha már írta valaki.

Amúgy a fatüzeléssel tényleg az a baj, hogy sok a meló vele. Apám a régi bútorainkat fűrészeli fel és szállítgatja egyik lakásból a másikba. Szerintem így sokkal környezetszennyezőbb, de nem hagyja lebeszélni magát a játékáról... :-)

Bandi 2008.10.31. 10:45:02

A kedves blogiro olyan helyen kellett hogy dolgozzon evekig, ami az en jelenlegi munkahelyemnel sokkal tobbet fizetett az altala leirt eletszinvonal alapjan, pedig az atlag felett keresek. (Lasd kavezgatas, semminek nem nezem az arat, alapjaraton nem figyelek oda a dolgaimra, stb.) Aki pedig ilyen helyen dolgozik, az NEM rohangal takaritoi meg gyerekpelenkazoi munka utan hosszu honapokig. Szerintem alapveto, hogy aki referenciaval rendelkezik egy "zsiros" munkahelyrol, az LEGALABB olyat szeretne kapni, mint amit eddig vegzett, maximum alacsonyabb stressz-szintre gyur, egy kicsit rosszabb helyen pedig tart karokkal varjak. Hazvezetono, gyerekfelugyelet, pff... Az allitolagos ferj tanarkodasahoz pedig annyi hozzafuznivalom van, hogy vesztett allast nem vedunk. Nem dolgozunk 50-80ezer forintokert akkor, ha nem engedhetjuk meg maguknak mert a kedves par is elvesztette, otthagyta az allasat es mar nem dol a penz arrol az oldalrol.

Nekem mar a "kiutesek keletkeztek a boromon a munkamtol, mert hazudnom kellett" resznel nagy hahotaba fulladt a dolog, csak azert jarogattam vissza hogy tovabb kovehessem a szappanoperat :D Sajnos eleg gyorsan lefutott a forgatokonyv...

skizofren 2008.11.02. 01:26:55

Hát a kommentelők egy része egymással van elfoglalva még csak nem is Veled illetve amit írtál...

Egyébként meg ha fáradt vagy, pihenj! - ne írj.
Aztán ha kipihented magad írj újra (esetleg kapcsold ki a kommentet)

KiNG 2008.11.02. 11:14:20

Skizofrén, Önt várom kezelésre. Bár felőlem a Feldmárhoz is mehet, de nálam nagyobb eséllyel gyógyul meg, mint annál a bűnözőnél.

SZF lehet jó kis háttérállást kapott az Indexnél, aztán itt csak hülyített minket! Talán így értehtő a címlap. Én mindig ezen voltam. Mert asszem tudom, EZT a posztot ki írta, és ki bábáskodott felette.

(Dis haragja és Proserpina dühe csapjon le az illuzionistákra!)

Értsd meg, SZF, nem vagy hiteles. Te (is) úgy cselekszel, mint a Spiegelmann Laura. Bújsz, rejtőzöl, és ez az őszinte emberekből dühöt vált ki, Te pedig nem érted, miért teszik, holott egyszerű: ők, veled ellentétben, igénylik a nyílt beszédet. A blogot fel lehetett volna dobni például azzal, hogy Szegényember bemutatkozik, és ír egy-két cikket arról, hogy telnek a dolgos (:D) hétköznapjaitok, esetleg egy régi családi történetet felhozni, munkatársakkal, munkatársnőkkel fűszerezni a bejegyzéseket. Leírni, honnan írsz, milyen szolgáltatókat választasz, milyen volt az iskolaéved, egyetemistaként hogyan spórolgattál.

Baromira kíváncsi vagyok pl. Szegényemberre, mennyire lát Téged, a gondolataidat másnak, mint amennyire a való életben vagy.

józsi 2008.11.02. 11:18:58

Nos, az illető úgy tűnik, nem csak lusta, hanem túlzottan önérzetes is...
Ez megmagyarázza azt, miért nem tudott sokáig rendes helyen dolgozni.
Az a fránya "értelmiségi" büszkeség...
Megéredemled az összes ütést, habár úgy tűnik, okosabb nem lettél tőle.
Kár, mert az egész blogos időelcseszésnek legalább ennyi értelme lett volna.

Balance Of Power 2008.11.04. 08:57:12

En igazabol azt a sok egyetlen kommentet beiro, jol megmondo arcokat nem ertettem. Mert azert az itteni torzsfikazoknak legalabb volt egyeniseguk, sot nemelyiket meg is lehetett kedvelni. De ez, hogy bejovok az Index cimlap alapjan, beirok valami nagyon okosat es soha tobbe nem latnak ott, ez azert elegge erdekes hozzaallas.

Balance Of Power 2008.11.04. 09:34:23

Na, most hova tunt a kommentem?

2008.11.04. 10:00:29

Azt akartam mondani, hogy ha valódi dologból született a blog, akkor folytasd. Mert, ebben az esetben úgyis lesz témád.
Ha nem, akkor meg...ennyi, jó kísérleti terep voltunk, én is vissza-visszajártam olvasgatni, neadjisten ötleteket gyűjteni.

A többi, itt a kommentekben felhozott "jó" és "király" meg "tartalmas" "megmondós" blog, ahol a kommenteket moderálják...hát...szóval.. szót sem érdemelnek.
Én is megtehetném, hogy a kommentjeimet kimoderáljam csak mert _nekem nem tetszik_ vagy rosszat ír rólam, de nem teszem, ez nem erről szól. Itt sem tette senki, már ezért SOKKAL többet nyújtott ez a blog, mint a .......... és ........ ! Szándékosan nem írtam le a két blog nevét, mindkettő gazdája ír ide, talán magára ismer.

kisregina 2008.11.04. 10:10:35

Az ugye teljesen véletlen, hogy jön egy baszott nagy válság, ami miatt tömegesen lehetnek majd valódi szegényemberek, és pont akkor kapja le az index a főoldalról, meg pont akkor fásul meg a blogíró.

King Kinga! A Spiegelmann laurás hasonlat remek volt!

KiNG 2008.11.05. 22:02:07

kisregina, bezony, jövő héten ülünk össze Spiegelmann kisasszony ügyét megtárgyalni, de már e héten is súgok néhány dolgot pár folyóirat-szerkesztőnek

AronGergo 2008.11.06. 13:22:12

Hónapok óta nem jártam erre. Ahogy nézem, hónapokig megint nem fogok. Nem tudom, kamu blog-e vagy sem, de mint arra valaki nagyon helyesen rámutatott: ennyire konkrétumok nélkül nagyon hitelten a sztori.
süti beállítások módosítása