Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Szerda

2008.09.10. 07:33 Szegényember felesége

Ma újabb interjú. Ezúttal itthon, helyben.
Második kör lesz ez már, az első írásbeli volt. Délelőtt "megtanulom a céget" a honlapjukról, aztán délután indulok.
Úgyhogy ma nem lesznek posztok, csak estére maradt egy vendégszöveg.

Szép napot nektek.

(Ui: Tegnap voltam a Plusban. Felvásárolta a bolthálózatot a Spar, így eltűntek a kedvenc cuccaim: olcsó máj, olcsó tészta, meg a satöbbi.)

6 komment

Címkék: étel pénz spórolás állás történetünk állásinterjú ennivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr2656590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matyiő 2008.09.10. 08:59:20

szépen tűnnek el a nektek cikis posztok. (megdöbbentő vendégposzt, amit tegnap kiborított, pl.)
ahogy elnézem lesz sikeres vállalkozásotok, mert simulni már jól tudtok

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.10. 09:15:33

Kedves matyiő!

Ez az egy poszt tűnt el.
Méghozzá azért, mert engem/minket lehet kritikával illetni, de minősíthetetlen stílusban szidni valakit, aki eredetileg csak egy privát e-mailben osztotta meg velem az életét, még akkor sem hagyok, ha kérésemre hozzájárult ahhoz, hogy megjelenjen a blogon, amit írt.
De ha ettől sikeres lesz a vállalkozás, akkor állok elébe! :)

MARCi 2008.09.10. 09:32:29

Én is rendszeresen a Plusba járok vásárolni és sajnálattal vettem észre, hogy a Spar kissé átalakította a termékkínálatot. Eltűnt a jó kis Alpa joghurt, a kávétejszín meg a Plus-os tojás, ami a sparoshoz képest ugyanazért az árért kábé másfélszer akkora volt...

matyiő 2008.09.10. 12:39:40

Ez korrekt, köszönöm. A minősíthetetlen stílussal viszont nem értek egyet, de persze ezt ti döntitek el. Elnézést, ha túlságosan bántó volt, de teljesen kiborított. A ti blogotok is elég bosszantó, de ezt már elmondták mások. Viszont a bosszantó dolgok működnek, látod, nálam is (és úgy látom másoknál is).
És hogy miért lesz ettől sikeres a vállalkozásotok? Nem azért, amit te gondolsz, hogy van benned igazság- és önérzet meg erkölcsi tartás. Ezek mind feleslegesek mostanában. A közepességetek, az átlagosságotok, a konfrontációkerülő magatartásotok, a szűklátókörűségetek tesz majd titeket sikeressé. Tökéletesen bele fogtok illeni ebbe a rendszerbe. És ha már fent lesztek, szépen lassan el fogjátok felejteni ezt a kis vihart ebben a kis pohárban. Remélem sikerülni fog.

irredenta vipera 2008.09.10. 21:57:24

@matyiő:
Ebben a kommentben a stílusod kifogástalan. Csak az minősíthetetlen, amit közölsz vele. A TE vállalkozásod bizonyosan sikeres lesz.

A "bosszantó" blogról meg annyit, hogy egy ideig bizonyosan visszatérő olvasója leszek. Van benne jó pár ötlet, ami hozzásegít, hogy akkor is tűrhető életszínvonalat tartsak fenn magamnak, ha a nyakamba szakadt adósság részleteit becsülettel kifizetem. Lehet, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Bosszantó vagyok én is, biztos.

matyiő 2008.09.11. 11:00:07

Úgy vagyok ezzel a bloggal, mint egy háborús veterán katona, akinek az első kiképzésen panaszkodik egy újonc, hogy feltörte a lábát a bakancs. De azért nem erőltetem ezt a témát, mert már annyian leírták előttem, hogy ez minden, csak nem szegénység, meg hogy kb. ötmillióan erre az életszínvonalra VÁGYNAK ebben az országban és a többi. Perspektíva, egészség, családi háttér van, iskolázottság van, mi kell még?
Több mint tíz munkahelyem volt a vállalkozásom elindításáig. Soha nem voltam munkanélküli, mert ha arról van szó, hogy eszel vagy nem eszel, akkor nem feltétlenül diplomás állásokat kell keresni és láss csodát akár egy raktári pakoló munkából is lehet két hónap alatt ugyanannál a cégnél "jól kereső" középvezető lenni. És még sorolhatnám.
Ha Neked, vagy az emberek többségének egy ilyen blogból kell tippeket kapni ahhoz, hogy hogyan kell szegényen élni, akkor azt kell hinnem, hogy mindenki ezüstkanállal a szájában született és mindenkinek természetes, hogy a felsőoktatás után jól fizető állás és töretlenül felfelé ívelő karrier várja. Ez óriási naivitás és buta szűklátókörűség. Amit a közepességről és szűklátókörűségről írtam az nagyjából erre vonatkozik.
A vállalkozásom pedig vagy ötször nullázta le magát, esett szét, csapták be, nem fizették ki, hazavágta az APEH, hazavágta az én hülyeségem, mire megéltem belőle. Ha valaki azt hiszi, hogy ez általában nem így megy, akkor az vagy politikus, vagy született gazdag, vagy egész egyszerűen hülye.
süti beállítások módosítása