Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Mit művelek?

2008.11.18. 06:00 Szegényember felesége

Helykitöltő posztok? Hirtelen címváltozás?

Ugye magyarázatra szorul, mi is folyik itt?

Hosszú leszek, összeszedetlen, és az is megeshet, hogy nem minden kérdésre adok ma választ.

Ez most itt csak a felvezetés.

Onnan kezdem, hogy sok-sok évvel ezelőtt szembesültem először azzal, mennyire gyenge jellem vagyok. Egy osztályfőnöki órán az abortusz volt a téma. Az volt a kérdés, ki mit tenne, ha kiderülne, hogy terhes. Én szent meggyőződéssel állítottam, hogy megtartanám a babát. Emberi élet tisztelete és a többi szokásos érv...

Aztán éppen két héttel ezután a beszélgetés után történt, hogy nem jött meg a menzeszem. Egy anyukámmal átbőgött, átbeszélgetett hétvége után 1000%-ig biztos voltam benne, hogy nem akarom megtartani a gyereket 16 évesen. Az a vicces az egészben, hogy hihetetlenül kicsi esélye volt annak, hogy valóban terhes vagyok, ráadásul, amikor meghoztam a szükségtelen és nehéz döntést, azonnal kiderült, hogy csak késett egy kicsit a vérzés.

Amit ebből az esetből megtanultam, az az, hogy a szép elvek csak akkor érnek valamit, ha a gyakorlatban is képes vagyok hithű döntéseket hozni.

Csak velem történik ilyen? Vagy mással is megesett már, hogy bort ivott és...?

70 komment

Címkék: történetünk

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr94774338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.11.18. 08:08:37

Na akkor én meg bejelentem, hogy ez az utolsó kommentem itt.

Hetek óta egyre csak erősödik az a tendencia, hogy értelmetlen, értéktelen, három perc alatt összedobott posztok jelennek meg időzítve, csak azért, hogy a sok ostoba (köztük én!) ide jöjjön, és fenntartsa ezt a blogot. Hetek óta csak vegetál az egész tákolmány, értelmetlen, sablonos közhelyekkel veteti magát észre az író. Bár bíztam benne, hogy tényleg csak sok munkája van, s ezért ilyen gyatra a színvonal, be kell látnom, tévedtem: Az egész hétvége nem volt elég arra, hogy egy épkézláb gondolatot megjelenítsen, helyette -gondolom- tervszerűen betárazta ezeket a semmitmondó, értéktelen írásokat, hátha valamelyik ismét kikerül a címlapra.

Olvassa nyugodtan, aki csak akarja. Én nem pazarolom a továbbiakban az időmet itt. Ég veletek.

ckai · http://nyariviola.blogspot.com 2008.11.18. 08:11:48

Hat volt velem is mar ilyen..., mikor apu meg elt, akkor mindig azt mondtam h nem fogok sirni ha majd meghal, hat ennek ellenere immaron 1 eve h meghalt, de meg mindig elsirom magam, ha ra gondolok. Az erzelem nagy ur!
Amugy meg ez az abortuszos dolog elegge relativ, mert hat az egy dolog h most mar en is megtartanam, mert eleg erettnek erzem magam hozza, de 16 evesen mas a helyzet es az akkori velemenyedet at kellett vinni egy mas tipusu szituacioba, amit szerintem ott akkor jol kezeltel. Ez nem hazugsag magadnak, vagy az elveid feladasa, ez inkabb csak bizonyitek h barmi legyen is az elved, alkalmazni tudod egy adott szituaciora, es ep esszel tudsz gondolkodni, meg akkor is ha ez az elveid ellen valo. Ez igy jo.

missparker 2008.11.18. 08:32:05

Rasszizmus után az abortuszkártya is kijátszva! Igen ezzel is jó sok kommentet lehet generálni.Adok még tippeket: otthonszülés, szinglilét, gyerektelenség, napi politika, BKV, MÁV.

Egyébként tényleg megmagyarázhatnád, mifenét csinálsz, mert nem kevés embert vertél át már eddig is.

ckai · http://nyariviola.blogspot.com 2008.11.18. 08:36:22

Kit vert at SZF? Mirol maradtam le? Oszinten minden tiszteletem az tieteke kedves kommenetelo tarsaim, de ez a tamadas dolog mar kezd unalmas lenni. Ha nem tetszik, lehet mashol rontani/javitani a levegot. De itt ez igy ebben a formaban kezd nagyon unalmas lenni. Menjetek dzsihadozni mashova. Miert nem lehet normalisan hozzaszolni 1-1 temahoz? Azt ir a blogger amit akar, ha nem tudsz hozzaszolni, vagy nem tetszik, nem kotelesseged megtenni. Miert kell kocsognek lenni sportbol?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 08:44:25

Missparker, pontosan miben és hol lettél átverve?

hottentotta 2008.11.18. 09:03:49

Céadaoin 2008.11.18. 08:44:25

Jajjjj, a kis ártatlan :D Ez az egész blog egy nagy átkúrás :) Csak a sok naiv ember nem veszi észre, amiről már hetek / hónapok óta ugatunk.

Loge · bloge.blog.hu/ 2008.11.18. 08:08:37

Esküszöm, a számból vetted ki a szavakat. De én fogok ide jönni, és kommentelni is fogok. Minden erőmmel rajta leszek a bomlasztáson :D

Amúgy szomorú, hogy ilyenek is élnek közöttünk, mint a posztok írója ( SZF, C, vagy akárki is követi el őket )

HITELTELEN! SZAR! UNALMAS! MONNYÁL LE!

2008.11.18. 09:07:28

Szerintem ez fotosopp.
SZF=Céadaoin

:)

2008.11.18. 09:09:09

Cé, Te mivel foglalkozol civilben - amikor nem blogot faragsz? :)

ckai · http://nyariviola.blogspot.com 2008.11.18. 09:16:52

Mivan? Most mi is folyik itt egesz pontosan? Mi ez a nagy "bomlasztani fogok", "a blog egy atveres" + mittomen meg mik? Kozben kiderult h SZF es Ce azon ugykodik h vilaguralomra tor? Vagy mi? Ez egy blog, hat mi bajotok van emberek? Mindenki megorult?

todd 2008.11.18. 09:17:20

Má' meginn' mijezmán?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 09:19:37

Embereket faragok.
Egyébként, Ló, csak a Te kedvedért:

verslap.extra.hu/versek/francois_villon/apro_kepek_balladaja.html

(olvasandó: ki_vagyok)

2008.11.18. 09:27:05

Értelek, Cé.
De ne is keresd. Az vagy, amit épp teszel.

missparker 2008.11.18. 09:28:01

Ja, a posztról meg annyit: igen, vannak elvtelen emberek, SZF pl. te ilyen vagy. Az is kérdés, mennyire voltatok szegények, mert kb. egyidősek lehetünk, és patikai terhességi teszt már akkor is létezett, nem is drágán. De úgy látszik a racionalitás már akkor sem volt erősséged.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.18. 09:31:48

A gyenge jellem nem abban mutatkozik meg, hogy 16 évesen nem akartál gyereket szülni, szerintem ebben a korban ez az egyetlen racionális döntés. (Más kérdés, hogy ilyen kérdésekben mennyire jó a racionális döntés.)

Az a baj, hogy 16 évesen simán elképzelhető volt, hogy terhes legyél. Kb. ugyanannyi idő múlt el azóta, akkor már komplett tárháza elérhető volt Magyarországon a fogamzásgátló eszközöknek. Dehát nem okollak, ha anyukád is csak arra volt képes, hogy együtt sírjon veled...

kotekedem 2008.11.18. 09:48:01

miért C, pszichiáter vagy vagy plasztikai sebész?

Gumidomino 2008.11.18. 09:55:53

50 évvel ezelőtt talán még jellemek voltak a 16 évesek, ők akkor már felnőttnek számítottak.
De 15-20 évvel ezelőtt már rég nem. Azóta meg egyre kevésbé.

Nem értem, miért kellene 16 évesen erős jellemnek lenni!?
Ebből következtetéseket levonni?

A 16 évesek dolga manapság az, hogy a másik nem és a család meg a bulik meg a menő/ciki dolgok körforgásában tanári és szülői segítséggel fejlesszék az erkölcsi érzéküket és egy-két komolyabb témában hőzöngő kinyilatkoztatásokat tegyenek. A szüleik dolga meg megóvni őket a nagy hülyeségek elkövetésétől (pl. szex, drog, bűncselekmény) intelligens neveléssel és odafigyeléssel.
Nem hiszem hogy bármit is érdemes lenne a mostani vagy eddigi életedben azzal igazolni hogy már 16 évesen is gyenge jellem voltál. Mert ha így gondolod akkor az is maradsz és ezzel megmagyarázhatod bármi is történik veled az életben.

SZVSZ: (Szigorúan magánvélemény)
Szerintem te is harminc körül lehetsz és számomra sokkal szomorúbb az, hogy 95 környékén 16 évesen már nem voltál szűz.

KiNG 2008.11.18. 10:00:55

No, akkor jöjjön a véleményem.

Szerintem át vagyunk verve, és megtévesztés folyik, egyfajta szerepjátszás.

Egyáltalán nem hiszem, hogy SZF=Céadaoin, de annyit már tudunk Ló=Céadaoin.

Szerintem Céadaoin férfi, és orvos. Lehet, éppen szülész. Nagyon-nagyon durva dolog lenne, ha kiderülne róla, pszichiáter, mert akkor éppen a feladatát nem látná el, hiszen milyen pszichiáter az, aki mindenkit átver, és negatív élményeket ébreszt bennünk...

Ezért is lenne jó egy találka SZF-vel, Cével, SZE-vel, mert akkor láthatnánk, mi is történt itt. Mint már említettem, mindenre nyitott vagyok.

Szerény véleményem szerint, hiszen ez rettentően fontosan hangsúlyozandó.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.18. 10:03:11

Hát, kedves SZF, ezt bontsd ki egy picit... Önmagában ez történet, hogy 16 évesen majdnem "megkötött a gipsz" elég nehezen hozható bármilyen relevanciába a közelmúlt történéseivel.

Szánj egy kis időt a blogra, és sok időt egy kis rendrakásra fejben, mert a blog egyre inkább szétesik. Én kíváncsi vagyok a történetre, de nem "SZF félpercesek" formájában.

Köszönöm.

missparker 2008.11.18. 10:13:53

Ló=Cé? Ezt miből vezetted le Kinga? Nem zárom ki a lehetőséget, de jó lenne tudni mire alapozod...

Még jó, hogy missparker majdnemhogy ident-nick, engem nem fogtok azonosítani csak magammal :)

KiNG 2008.11.18. 10:16:40

missparker, tegnapi de. posztban írta, nem?
Szerintem durva, de igaz...

loláb 2008.11.18. 10:16:46

Reckl_amál,

Igazad van, hiszen a 16 éves gyerekekre az jellemző, hogy mindenben felnőttes összeszedettséggel, és megfontoltsággal döntenek, és kikérik a szüleik véleményét.
Nem is jó gyerek, aki nem így tesz, és csak alja felnőtt lehet belőle.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.18. 10:18:38

"Szerintem te is harminc körül lehetsz és számomra sokkal szomorúbb az, hogy 95 környékén 16 évesen már nem voltál szűz. " Igazából én is ezt akartam mondani.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.18. 10:25:31

loláb!

Ha gyerek, akkor meg miért szexel?

Mellesleg azért nem minden 16 éves lesz terhes, aki már nemi életet él.

Anni* 2008.11.18. 10:33:36

Hát akkor több heti olvasgatás után hozzászólok én is.

Kedves többiek, itt egy tökáltag fiatal nő tökátlag életének és tökátlag önkifejezőkészségének lehetünk tanúi. Ezrével lehet ilyen kis bugyuta blogokat találni a neten, mert manapság mindenki blogolni kezd, az is, aki csak aztán az esti msn-es beszélgetéseit képes bemásolni.
A kishölgy SZERINTEM ott vétett óriási hibát, hogy nyilvánvalóan nem nagyon ismerve a blogszolgáltatók, azok olvasóközönségének szokásai közti különbséget, balgán a blog.hu-n kezdett blogolni. Van millió más blogszolgáltató, ahol a kutya sem törődött volna vele, miről picsog, milyen lagymatag stílusban, ám ha valaki az index címoldalára kerül, mghozzá oly sokat ígérő blogcímmel, hogy szegénységblog, a blogra látogatók nagy része joggal vár el valamiféle pluszt, valamiféle közérdeklődésre számott tartó téma egyedi, és nem kevésbé ütős bemutatását.

**

King(a) drágaságom, tudom, hogy már a blogszféra minden második blogjáról meg vagy győződve,tutira, halál biztosan, hogy én írom (kezdve ugye a Spiegelmann esettel), de a Szegénység blog esetében is, mint eddig mindig, sajnos (vagy nem sajnos), tévedsz, sőt, a hiúságom tiltakozik azellen, hogy képesnek tartasz ilyen zagyvaságok összehordására....még akkor is, ha azt állítod, pénzért teszem.

loláb 2008.11.18. 10:36:31

Reckl_Amál,

Te gyereknek gondoltad magad 16 évesen? Te tudtál parancsolni a hormonjaidnak 16 évesen?

És nem mindenki, de sok tizenéves lesz terhes, aki nemi életet él, és messze nem csak cigányok, rossz családi környezetben élők. Ha nem hiszed, beszélj egy nőgyógyásszal, majd elmondja, hogy kik jönnek abortuszra 14-16 évesen.

Ha pedig kevesled a korhatárt, olvass el pár fiatalokról írt riportkönyvet a 80-as évekből, hogy ők mikor kezdték.

ennyi 2008.11.18. 10:41:52

nekem is kimaradt néha a mensim kamaszkoromban, de mivel nem kúrogattam orrba-szájba koton vagy fogalmazásgátló nélkül, nem izgultam, hogy kölök lesz mint lakatos nevű osztálytársamnak, nem kellett nehéz döntést sem hoznom és anyám sem volt szomorú, hogy milyen hülyegyereke van

ez azért lehet, mert nekem több eszem volt, mint SZF-nek hasonló korában

kotekedem 2008.11.18. 10:56:44

olyan érdekes hogy én, és sokan mások is tudnak várni 18éves korukig. biztos korlátolt vagyok vagy ilyesmi. nem értem minek már 12évesen elkezdeni szexuális életet élni, amikor azt se tudják, mi az, és csak azért csinálják, mert az hűdemenő, hogy "én előbb vesztettem el a szüzességem bibibú". mert ezt mondjuk hallgattam én is egyes társaságokban. de nem érzem úgy hogy bármit vesztettem volna (kivéve a "jaj lehet hogy terhes vagyok 16évesen" stresszt).

KiNG 2008.11.18. 10:58:28

Kedves "Anni*", de régen láttalak a blog.hu-n! :)

Egy frászt feltételezek én Rólad ilyesmit. Csak és CSAKIS azt valószínűsítem, aki 6-7 blogot is ír, attól egy 8. is kitelik ;)

Nyugodj meg, egyáltalán nem Téged feltételezlek a blog mögött ;) Bár, ha drágaságról beszélsz, akkor azért elgondolkodtató.

Több társasággal beszélgettünk néhány bloggerről, íróról, és többen is megütköztünk olyan dolgokon, amik véleményünk szerint nincsenek rendjén. Ilyen volt pl. S. L. és a Szegénységblog. Mindkettőt ugyanolyan ejnyebejnyével fogadtuk.

Egyébként ki fizetne pénzt egy Szegénységblogért? (Nem a GoogleAds-re értem.)

naughty 2008.11.18. 11:02:50

SZF:Nem értem, miért ezt írod gyenge jellem.. egy tinédzser még elég távol áll attól, hogy kész ember legyen.
Én még egy héttel voltam a 18. szülinapom előtt, mikor megtörtént a "műtét", - és nem én dönthettem, hiszen mikor kiderült még a szüleim beleegyezése kellett és ők döntöttek felőlem. Senkit nem érdekelt mit szerettem volna és nem is beszéltük meg. (sokat filóztam rajta évekig. nem tudom mi lett volna a helyes megoldás) Anyám azt mondta, fizessem ki - igaz már egy éve nem statisztáltam suli mellett, mert előtte 4 évig igen - és így nem volt zsebpénzem, volt egy hetem, érettségi időszakban... nem mertem elmondani senkinek. megszégyenítve éreztem magam és úgy éreztem, nincs segítség ugyse ilyen ügyekben. Végül egy osztálytársam megvette az bizonyítványomat - igen eladtam az érettségimet, hogy fiatalkorúként kifizethessem az abortuszom.
Azt hiszem 15e volt. vagy 10e. De az összegre már nem emlékszem. sok minden másra igen, erre nem.
otthon azt hallgattam, gyilkos lettél egy életre.
Évekkel később megírtam egy novellában.
És hát a nagy dumálás arról,hogy 16 évesen ..
Minden szűzringyó ódákat tud prédikálni.
Óriási segítség. Biztos életeket mentettek már meg így:)
unokatesóm 17 éves. idősebb a barátja és a szüleinek még nem merte elmondani, hogy fél éve együtt vannak, mert 11 év korkülönbség van közöttük. (Bár remélem, azóta már megtörtént a bemutatás, stb.) A húgától tudtam meg, hogy jóban van mostanában a két testvér, aztán kiderült, hogy "szövetkeztek" időszerzés/fedezés céljából, innen a békésebb időszak.
Akkor azt "üzentem" ha bármi baj van, akkor hívjanak fel.
Aztán egyik este itt csörgött bent a telefon és hívott a lány.. nem esett le azonnal a tantusz, azt hittem csak beszélgetni akar hogyan vezesse elő a témát otthon. "elszakadt tegnap este a gumi". Huh. Majdnem leestem a székről. Már elmúlt 17, szóval nem a kora miatt lepődtem meg. Csak otthon azt hiszik, még alig csókolozott, nincs udvarlója, csak a sulinak él. (mert eszes csaj, tagadhatatlan) A lényeg, megkerestem a tinédzserambulancia számát - oda elkísérték másnap a barátnői és kapott gyógyszert, ami 72 órán belül használható ilyen esetekben - és megadtam a nőgyógyászom számát, hogy ha túl van rajta, akkor látogassa meg.. most hétvégén megyek ki hozzájuk.
Most mit mondjak? sztem az a lényeg, legyen kihez fordulni? akkor is, ha minden rendben és akkor is a baj van. 16 éveseknek nem ajánlott még a hormonális fogamzásgátlás. Az óvszer pedig miután gumiból van, képes elszakadni. Sőt, bénább pasik esetében bentmaradni is.. no mindegy.
Gumidomino: nem tudom, szomorú leszel-e ettől, de én 17,5 elmúltam már, mikor szerelemből odaadtam a szüzességem vkinek. Nem biztos, hogy a legszerencsésebb választás volt az a kapcsolat, de akkor annak láttam.

Anni* 2008.11.18. 11:09:52

OFF: Persze, persze, King(a), tudom, ilyenkor olyan szépen tudsz tagadni, ó, te egyáltalán nem, ugyan már, dehogy, te nem nrólam beszélsz...
Ám sajna olvastam az általad többek között rólam is küldözgetett levelek egy részét, különösképp érdekes volt, amit a literának küldtél SL ügyben.

ON: bármennyire is a szabad véleménynyilvánnítás korát éljük,menstruációról nyilvánosan, vadidegenek előtt beszélni SZERINTEM még mindig illetlen dolog.

missparker 2008.11.18. 11:15:57

Anni,
Nem illetlen, csak éppen nem idevaló. Pl. egy nőgyógyászat c. topikban abszolút helyénvaló lenne. SZVSZ szegény SZF szeretett volna egy jó kis abortuszvitát ide, de láthatólag nem jön össze.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.18. 11:16:29

Én speciel tudtam parancsolni. Elég szomorú, ha valaki állatként él, és mindig azt csinálja, ami éppen eszébe jut.

Ha tényleg ennyi gyerek esik teherbe, az nagyon szomorú, de azért vagyunk egy páran (szerintem a többség), akinek 16 évesen nem az jutott elsőként eszébe, ha késett egy-két napot a dolog, hogy valószínűleg menni kell abortuszra. Én kb. annyi idős vagyok, mint SZF ('96-ban voltam 16), szóval ugyanabban a korszellemben nőttünk föl. Csak szerencsére a szüleim rendesebben neveltek, mert ott van a kutya elásva. Elszomorító, hogy valaki 16 évesen már bejáratott szexuális életet él, hiszen nem képes ezek szerint mérlegelni a következményeket.
Szóval vagy legyen elég érett és védekezzen. Vagy addig ne feküdjön le senkivel, amíg nincs ennyi esze.

missparker 2008.11.18. 11:20:01

Na, Reckl_Amál, azért nem mindenről a szülők tehetnek. Én pl. úgy nőttem fel, mint a gaz, aztán mégsem kellett még soha abortuszon gondolkodnom. Ez egyéni hozzáállás kérdése, pl.hogy van-e annyi esze, hogy tudja, mivel jár(hat) a védekezés nélküli szex.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.18. 11:22:48

Nem mentegetőzésből, csak a tények kedvéért.
Az eset SZE-vel történt. Először életünkben. És ijedtségünkben még azelőtt befejeztük, hogy befejeztük volna.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.18. 11:27:20

Emlékszem, nekem 16 évesen az volt a bajom, hogy nem volt bejáratott szexuális életem (mármint úgy, hogy más is ott van...)...

Viszont nem is paráztam azon, hogy úgymaradok! (Talán az XY kromoszóma lehet az oka... :) )

Anni* 2008.11.18. 11:27:27

missparker,
nyilván, nem tabu a szó, és bizonyos környezetben szükségszerű is a használata, de bizonyos szituációkban nagyon is indiszkrét.

Egyébként ha SZF a tipikus sablontémákra vágyik, ajánlhatok még egykettőt:
Mi a menő?
Menő vagyok-e?
Miért rossz a drog? ill. Lehessen-e füvezni vagy sem?
Te szoktál filmeket, zenéket letölteni?
Szerepelnél-e a Maunika showban?
Ugye, hogy szar a Győzike-show?
Orális szex? Hogy vagy vele?
Borotválod-e odalent?
és így tovább és így tovább...
garantáltan rengeteg ember jön, akik elmondják ugyanazokat a közhelyszerű üres mondataikat a témáról, amit már milló más helyen is elmondtak.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.18. 11:29:36

Anni* - akkor felveszem a maszturbálok-e, amikor nincs mellettem SZE? mellé a listára...
:P
Jézusanyám.

missparker 2008.11.18. 11:30:18

Anni, a borotválás-témakör már megvolt :))

Anni* 2008.11.18. 11:33:15

az már volt? óóóó :O

KiNG 2008.11.18. 11:34:32

OFF

"Anni*", kedvenc mondásom szerint "dum spiro spero, dum spiro scio" :D ;)

És most még elég együgyűen állok a témához, de ez még estére megváltozhat ;)

A kérdés inkább az, honnan a jó mogyorósgaluskából veszed, hogy én Téged feltételezlek e blog mögött. Merthogy erről én senkinek nem beszéltem.

ON

missparker 2008.11.18. 11:34:54

SZF, te nem dolgozol? Vagy munkahelyről blogolsz? Az csúnya dolog próbaidőn.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.18. 11:38:27

missparker:
időzített kommentek ;)

Amúgy meg túlórázom eleget.

missparker 2008.11.18. 11:39:29

Ilyen hozzáállással nem sokáig :)

Anni* 2008.11.18. 11:44:03

Igazad van, King(a), végül is nem biztos, hogy csak rám gondoltál, végül is ki tudhatja, mg hány emberről feltételezed azt a hülyeséget, hogy transzvesztita, és azért blogol, mert az átoperálásra gyűjt.... igen, azt hiszem, nagyon is elképzelhető, hogy nem csupán rólam.

Gumidomino 2008.11.18. 11:52:33

naughty
megfogtál a 17,5 évvel. nem leszek szomorú tőle.
a te (egyedi) életed annyira sem érdekel mint SZF életmorzsái. meg ez is rosszul esett bár van egy olyan érzésem hogy nem kéne magamra venni mert nem egyértelmű a címzett:

"És hát a nagy dumálás arról,hogy 16 évesen ..
Minden szűzringyó ódákat tud prédikálni.
Óriási segítség. Biztos életeket mentettek már meg így:)"

De lassan a The King & Kinga illetve Anni* közötti szópárbaj (már ha ők nem egy és ugyanaz a személy mert az akkora csavar lenne a történetben ami már szinte követhetetlen) élvezeti értéke felülmúlja a fiatalok szexualitásáét! :D

KiNG 2008.11.18. 11:55:25

Anni*, hidd el, ilyet nem feltételezek, mert ahhoz, ha valaki át akarja operáltatni magát, éppenhogy nem céltalan blogolással kellene a pénzt keresnie, nem is igazán értem, hogy jött ez szóba. Vannak ennél jobban fizető melók is. Pl. kurválkodás, drogterjesztés.

Nem transzvesztitának, inkább a Klinefelter, Morris stb. szindrómák jobbak rá.
Bár, van egy jótollú transzszexuális is, aki blogol.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.18. 11:55:58

Szerintem minden kommentelő egy és ugyanaz, és mindenki egyben Cé, aki SZF.

Hol itt a csavar?

naughty 2008.11.18. 12:00:03

ON: bármennyire is a szabad véleménynyilvánnítás korát éljük,menstruációról nyilvánosan, vadidegenek előtt beszélni SZERINTEM még mindig illetlen dolog.

Huha. Ez fájt. Az is, hogy 12-es korhatárral este 8kor nézhetek szétkenődő agyvelőket és 18-as karikát kap egy női mell és egy pina. bocsánat, de pipa vagyok. A gyerek onnan jön ki. Aztán abból a mellből táplálkozik 1-2 évig. Nap mint nap látja. amint kifejlődtek hallószervei odabent a méhben, élőben hallja szüleit így többek között az intim együttlétek zajait is.
Szerintem az szégyen, hogy azok a természetes dolgok, amik az élet velejárói, mint szülés, menstruáció, szex, halál, betegségek - akár szenvedélybetegségek - olyan szégyellnivaló dolgokká váltak, amik elszigetelik egymástól az embereket és felszínessé tesznek beszélgetéseket, emberi kapcsolatokat.
Ha egy nő tudná, hogy a teste szent/ áldott/ártatlan - ugyanúgy mint a belső tartalma, - és havi vérzése idején milyen erők birtokában van illetve h. milyen körülményekre lenne szüksége ahhoz, hogy ezt megélhesse, akkor nem írná le azt hogy "illetlen erről beszélgetni." NYILVÁNOSAN.
mik vagyunk, ovisok a klotyóban?
Vadidegenek előtt?
Ember vagy. Tested van. Ha nő vagy, akkor havonta történik veled valami, ami jelzi azt, hogy termékeny vagy, egészséges-e a tested.
Be tudunk kapcsolni egy pct- fizetni hitelkártyával, megvenni a természetestől oly messze álló "termékeket" - gondolj, amire akarsz - de a saját tested irányítani - pl. a havi vérzésed érkeztét - ismerni már irtózunk. Hihetetlen, hogy az évezredes sulykolás a vallásokból ilyen erős munkát végzett.
A természeti népek azt hiszem civilizáltabbak mint mi. Max 2 napig tart, akár előre meg tudják hozni maguknak és abortusz nélkül is képesek a születésszabályozásra.
Többek között ők nem hívják ezeket a napokat "nehéz" napoknak.

KiNG 2008.11.18. 12:03:19

Ruhaszárítónak és Gumidominónak este majd megy egy mél privátban, mert hát ugye...

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 12:05:49

K&K:
ostobaság volna estig várni, addigra a többiek már az egekbe verik a licitet... :-)

Anni* 2008.11.18. 12:08:56

"Nem transzvesztitának, inkább a Klinefelter, Morris stb. szindrómák jobbak rá".
Aham, jaja, ez így egyre viccesebb.
Na mára azt hiszem ennyi elég belőled, de mondogasd csak a rögeszméidet.... sőt, ha nagyon rádjön az ötperc, akár nekem is megírhatod újra, sokadszorra. Olyan szép gyűjteményem van már a leveleidből.
Jut eszembe, hogy van Pofátjanka barátnéd? Örülök, hogy sokat olvasssa az írásaimat, és rendszerint idéz is belőle, csak túlzásba ne vigye.

DEGEC 2008.11.18. 12:12:12

az elv olyan mint a fing, tartja ez ember amig lehet..

missparker 2008.11.18. 12:14:37

Szia Degec,
Már hiányoztál! :) Velős megállapítás :) Valójában ugye SZF-nél csak egyetlen elvet fedezhetünk fel, hogy a nemlétező inkognitójához ragaszkodik. (Miután itt elkezdték feszegetni az IRL létét, csak a hülye nem keres rá a gugliban, és aki keres, az talál :))

loláb 2008.11.18. 12:16:28

Reckl_Amál,

Nagyon nem szimpatikus, hogy elítélsz egy 30+ éves embert, azért, amit 16 évesen csinált.
Te semmit nem változtál azóta? Sose csináltál olyat, amit később megbántál? Te már kész ember voltál tizenévesen?

KiNG 2008.11.18. 12:17:32

Anni*, szerintem nem viccesek ezek a testi hibák.
Tudod, sok ember születik saját hibáján kívül ilyen betegségekkel.

Nekem nem csak egy napra van elegem...

Pofátjanka? A Szakítósról? Hogy jön ő ide? Kitől idéz ő? Ő nem inkább egy tükör?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.18. 12:24:36

Akkor nem vagyok szimpatikus.

Nekem meg az az ellenszenves, amikor valaki meggondolatlan, és még a kis buksiját is megsimogatják érte. Legalább mondjuk ki: helytelen, ha valakinek a szexhez már van esze, de a kotonhoz meg még nincs.
Egyébként én ezt bizony már akkor is így gondoltam. Ebben nem sokat változtam. (Talán csak annyit, hogy ma már nem kurvázom le alapból az ilyeneket, mint anno az osztálytársaimat. Ma a buta szót találóbbnak érzem.)

SZF védekezése meg szánalmas. Pont ilyeneket lehetett olvasni a Bravo Szex, Szerelem, Gyengédség (szigorúan nagy betűvel!) rovatában. Egy idősek vagyunk, szóval sztem hazabeszélek. (És lehet, hogy ma is ezt lehet ott olvasni, csak már évek óta nem láttam ilyen újságot.)
Akkor két dolgot gondoltunk: vagy egy tökhülye kis k az illető, vagy a 40 éves szerkesztő hiszi ezt a "mai fiatalokról"... (Az összeesküvéselmélet rajongói le is fordíthatják ezt maguknak.)

SZE meg, gondolom, már akkor is a helyzet magaslatán állt. Nem javult róla a véleményem ezáltal, sőt.

Gumidomino 2008.11.18. 12:29:11

naughty
ebben megint nem értek egyet veled.
szerinted "a természetes dolgok, amik az élet velejárói, mint szülés, menstruáció, szex, halál, betegségek - akár szenvedélybetegségek - olyan szégyellnivaló dolgokká váltak".

Szerintem ezek nem feltétlenül szégyellnivalóak inkább magányos dolgok.
Én se a szülésem, se a menstruációim, se a szexuális életem, se a betegségeim se a halálom részleteit nem szeretném megosztani a tágabb környezetemmel, vadidegenekkel pedig akár névtelenül is a neten főleg nem.
Ezekben legalább én vagyok XYZ. A munkában kolléga az utcán járókelő a kocsiban sofőr a politikában szavazó a kulturális életben befogadó stb.
De a magánéletemben és az általad is felsorolt dolgokban én én vagyok. Nincs vagy elhanyagolhatóan kicsi a késztetésem hogy például Ló-val megosszam: mikor, hány napig menstruálok és mekkora összeget emészt ez fel. De - hála a netnek - érzek késztetést hogy azokban a témákban amik érdekelnek mások véleményét elolvassam és ütköztessem, összehasonlítsam a saját (leírt) véleményemmel. De a magánélete nem érdekel.
Csak addig a pontig amíg profitálni tudok belőle a saját életemben. És én elvárom hogy ez fordítva is így legyen.

Más esetleg egy tanácskérés, de erről itt szó sincs.

A természeti népeknél talán a "magán" szó hiányzik az élet mellől. Van amiért én is irigylem őket de speciel ezért nem.

Gumidomino 2008.11.18. 12:33:20

missparker
mi a fene az az IRL és hogy lehet a guglival megtalálni? menthetetlenül hülye vagyok?

az utóbbi természetesen csak egy költői kérdés volt szóval hálás lennék ha senki se válaszolna rá... XD

naughty 2008.11.18. 12:35:51

Kedves Gumidominó.
Jól sejtetted, ez abszolút nem neked szólt.
Sajnálom ha félreértetted és bocsánatot kérek:)

"És hát a nagy dumálás arról,hogy 16 évesen ..
Minden szűzringyó ódákat tud prédikálni.
Óriási segítség. Biztos életeket mentettek már meg így:)"
Harag van bennem. Hogy ennyire vak a társadalom.
A legjobb barátnőm szentül meg volt győzödve arról - 33 éves - hogy a szülei ki fogják tagadni, mert összeköltöztek a barátjával és együtt laknak házasságkötés nélkül. És nem azért gondolom azt, hogy ez gáz, mert ez a huszadik század! hanem mert emberek közötti "állítólagos" szeretet ennyin múlik. A bizalomhiány. Abban, hogy vki képes a maga boldogságát megtalálni és jól kormányozni élete hajóját. Hogy azt ő tudja legjobban, neki mire van szüksége...
Szóval, ki milyen jogon mer bűnösnek nevezni egy fiatalt, ha 16 évesen él bármilyen módon szexuális életet? Még ha nem is elég érett? A saját teste? tett bárki másban kárt?
SZVSZ a leghangosabb szűzringyók általában férfiak politikai avagy egyházi hatalommal kezükben. Ők szinte biztosan tudják mi a helyes, ha egy nő állapotos lesz, bámilyen körülmények között történjen is az.
(Aztán munka után egy hátsó ülésen oldják meg a nemi életüket vagy egy melegbárban)

Amit nem értünk, ami túlságosan személyes, ami fájdalmas, aminek köze van a halálhoz és a "bűnhöz" azt el kell temetni. Arról hallgatni kell.
Juj. Ciki. Az normális, hogy 300% THM-el akarnak neked eladni hitelt és reklámozzák. Az senkit sem lázít fel. Hogy egy szimpla teázóban képes vki 10g-ot csalni a 700 Ft-os teából... De ha pl az anyád ver, és elmondod vkinek, azt mondják hazug vagy. De igazából, sokáig el sem mondod senkinek , mert azt hiszed, ez a normális:) hiszen benne élsz.
Aztán pedig szégyelled magad, hogy illuziókban éltél évekig. évtizedekig.


és persze nem kell, hogy érdekeljen az én személyes élményem:) annyira sem.:))
Anna és a királyok sztem még csinálnak elegendő olvasnivalót!

Gumidomino 2008.11.18. 13:11:42

naughty
azt hiszem keresztbekommentelünk. :)

Te egy idealista kiábrándult vagy - ha jól érzem az eddigiekből. Nem kiábrándult idealista mert még mindig elhiszed hogy az emberek jók és szükségük van egymásra.
Én is sokszor gondolok arra, mikor egy film vagy egy könyv története a családi viszály okát is bemutatva a résztvevők távolságtartása miatt nem végződik hepienddel, hogy basszus, HÜLYÉK! a legfontosabb az életben, hogy legyen kivel együtt lenni. Nyilván nem azok a pillanatok maradnak emlékezetesek amiket egyedül töltöttünk.

De nem mindenki ilyen. És lehet hogy én is kinövöm a harmincon túl. Még a környezetemben is túlnyomórészt olyan családokat látok ahol a nevetés, egymás ugratása, a bensőséges kapcsolat és a kölcsönös bizalom hiányzik. Azok nekem felszínesek. Pedig azok is családok. Jó embereket nevelnek. De ha valaki abban él, fogalma sincs hogy milyen lehet például az én családom. Neki az talán túlzás, feszélyezi vagy ami még rosszabb, nem érti hogy merem azt mondani apámnak, hogy ne csodálkozzon rosszallóan, ha olyan vagyok amilyen; nézze meg mit kaptam, miből kellett gazdálkodnom... :D

Sokmindent összemostál a kommentedben.
A te 33 éves barátnőd szülei úgy 50-55 körül lehetnek. Ha otthonról nem hoztak bizalmat és melegséget akkor azt nem tudják továbbadni se.
Ahogy változik a világ, ez is megváltozik.
Régen a megértés hiánya és a nevelési ELVEK miatt válhattak ilyenné (esetleg rideggé) a szülők, mostanában már a nagy függetlenség miatt lesz egyre nehezebb befolyásolni a fiatalok döntéseit.

Azt hiszem senki nem nevezte bűnösnek itt azt a 16 éves fiatalt aki szexuális életet él.
Én is csak azt mondtam, hogy szomorú, mert ez is világosan mutatja, hogy egyre inkább csúszik el a világ. És csak abból tudok kiindulni hogy én is abban az időben voltam 16 éves. De lehet hogy maradi voltam és az is maradok. :)

egyre hosszabbak a kommentjeim - remélem ez nem jelenti azt hogy naughty vagyok. majd Ló jól megmondja. :)

missparker 2008.11.18. 13:18:33

IRL: in real life
Google: beírod a kulcsszavakat és rányomsz a keresés gombra :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.18. 13:31:43

És most beszéljünk a hüvelygombáról...

Naughty, lehet ezeréves keresztény nevelés szidni, meg a természeti népek életét az egekbe dicsérni, utalva a női őserőre, meg mittudomén...

Ettől még nem lesz "szalonképes" egy csomó testi folyamat. Nem fog másokra tartozni.

Igen, mindenki büdöset szarik, de ezt mégse az utcán teszik (ha érted, mire gondolok)...

Szóval szerintem térjünk vissza a közmegegyezés szerint szalonképes témákra.

Esetleg kíváncsi valaki, hogy hogy törlöm ki?

Kötél

Ui.: bocsánat a sarkos - és közönséges - fogalmazásért, de dramaturgiailag helyénvalónak éreztem ezek alkalmazását cserébe a "havi" élmények megosztásáért.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.18. 13:44:25

Mért van az az érzésem, hogy ma mindenkinél elgurult a gyógyszer???

:)

KiNG 2008.11.18. 13:46:45

SZF, majd meglátod, nálam megvannak a gyógyszerek :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 13:48:06

Vigyázz, mert rád guglizok! :-D

naughty 2008.11.18. 16:10:59

"idealista kiábrándult "
előbbi igaz, utóbbi nem. Tapasztalt inkább.
"hogy az emberek jók és szükségük van egymásra."
Vmi ilyesmi. És igen. Függünk egymástól. a természettől szintúgy. Nem vagyunk szigetek. Nem is lennénk képesek életben maradni. A lét másról szól:)
"És lehet hogy én is kinövöm a harmincon túl."
34 elmúltam. Nem nőttem ki az őszinteséget, az érzelmek kimutatását. Remélem, te sem fogod. Van, hogy veszekszünk a párommal, de megbeszélünk mindent. Sokat nevetünk.. és hasonlóképp játszunk, birkózunk néha, mint a gyerekek.

"A te 33 éves barátnőd szülei úgy 50-55 körül lehetnek. Ha otthonról nem hoztak bizalmat és melegséget akkor azt nem tudják továbbadni se.
Ahogy változik a világ, ez is megváltozik."
Konkrétan, mikor az első barátjával együtt jártak huszonévesen az egyetemen és ott aludt a fiúnál, lekurvázták. Életében összesen 3 fiú volt és a legjobb barátommal jött össze, most már lassan egy éve vannak együtt és az a fiú még csak meg sem ronthatta, mert előtte - kora ellenére még "makulátlan" volt. Az emberek sokszor nagyon keveset tudnak egymásról. De mindemellett nagyon kemény ítéleteket hoznak...
Azt hiszem, csak azt szeretheted, akit ismersz és akit mersz ismerni.

"De lehet hogy maradi voltam és az is maradok. :)"
Sztem ez így jó ahogy van.. mindenféle irány kell.
Különben nem lenne miről vitázni.

degec 2008.11.18. 16:26:24

missparker 2008.11.18. 12:14:37

kosz, csak gyarapodott a csalad 1 fovel, es nem voltam netkozelben, de gondolom ez tekintheto igazolt hianyzasnak:-)

majd probalok visszaolvasni..

degec 2008.11.18. 16:36:42

a posthoz meg annyit, hogy nem tul felelosseg teljes gondolkodasra vall, ha valaki nem vedekezik....szerintem mar akoriban is volt erre alkalmas eszkoz...
Nem tul szeb dolog az abortusz...plane ha mar a foganastol kezdve jogai vannak a gyereknek..(pl:orokos) ...de egy nem kivant gyerek nem jo senkinek..

amugy meg gondolkozni kell elotte..

naughty 2008.11.18. 16:38:08

Kedves Lesből Támadó Ruhaszárítókötél.

"Naughty, lehet ezeréves keresztény nevelés szidni, meg a természeti népek életét az egekbe dicsérni, utalva a női őserőre, meg mittudomén..."
Én nem a női őserőre utaltam itt. Nem csak arra.
Mert elsőként ember vagy. És egy család tagjai vagyunk. ha hülye idealista vagyok, mert ezt hiszem, hát legyen. Amíg egyetlen ember marad, aki éhezik, nyomorog, utcán hal meg segítség nélkül, addig van mit csinálni.

"Ettől még nem lesz "szalonképes" egy csomó testi folyamat. Nem fog másokra tartozni."

Azt hiszem.. ha a helyén lenne a téma, akkor nem bukkanhatna fel "akárhol" akármikor" túlzott mennyiségben.
a test és dolgai tabutéma-j ó mélyre el lettek ásva ezek a dolgok mind.
Mindaz a rengeteg tudás is, amit felhalmoztak a korábbi civilizációk. És odalent csak szaporodott a nyomás, ma pedig már sokkal nehezebb mindezt a helyére tenni, mert irányíthatatlanul tör elő. És már semmi szent és játékos nincs benne. Közönséges,igénytelen, válogatás nélkül tör rád akárhol.
Az emberek "tudatlan" fogyasztóvá váltak testi- lelki-szellemi szinten. A miérteket kutatják, pedig sokszor azokra nincs válasz.. inkább azzal kellene foglalkozni, hogyan lehetne jobban - élni, érezni magam? Miért ne lehetne megpróbálni beszélni azokról a dolgokról, amik nap mint nap megtörténnek velünk. Jó helyen, jó időben.
De sztem ennek gyakran se a helye, se az ideje nincs már meg az életünkben. S ha nem teremtjük meg és nem tesszük újra a kultúra értelmes részéve -nemcsak amolyan megtűrt szegletté - a szexualitást, akkor a saját kreativitásunktól is elvágjuk magunkat.
Hidd el, ha valakit megismerek, nem a napi dugás az első témám. nem is a második.
nem hiszem, hogy az ész nélküli korlátok felállítása megoldás ezekre a kérdésekre.
A mi civilizált "szalonjainknak" bőven van mit fejlődni. Nem hogy egymással, de még a saját élőkörnyezetünkkel is képtelenek vagyunk a toleranciára sok esetben.
Látszólag szabadon lehet beszélni bármiről és mindent lehet csinálni, gyakorlatilag őserővel műkődnek a régi hiedelmek és babonák a mai napig az emberekben.
pedig a szexmanók dolgoznak. Ez van:)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 08:56:37

naughty:

Azt hiszem, nagyon máshogy látjuk a világot, még ha sokmindenben egyet is tudok veled érteni.

Lehet, hogy hasonlóan látunk dolgokat (pl. az ember kapcsolatát a környezetével), de egészen máshogy értékeljük azt.

süti beállítások módosítása