Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Értem én

2008.10.17. 10:00 Szegényember felesége

Teljesen jogosan írjátok, hogy mostanában a szokásosnál is ócskább posztok vannak.

A fizikai munka, a gyerekek iránti aggodalom teljesen lefáraszt, nincs erőm többre. Arról nem is beszélve, hogy az új munka minden gondolatomat kitölti. Sajnos még a leveleimre sem tudok válaszolni, vagy csak elég sokára érek oda.

De mivel nekem ez a közösség egy nagyon fontos és értékes mankó, nem szeretném, ha nem itt, nálunk püfölnétek dühösen, szomorúan vagy éppen szórakozva és szórakoztatóan a billentyűzetet. Ezért is köszönöm a vendégposztokat addig, míg nem jutok egy kis levegőhöz. Számítanék Alex Ash, loláb, puffancs, hottentotta, mamapicilánya, Mária vendégposztjaira is, ha meg nem sértem vele őket, és különösen a Tiédre, aki eddig csak olvastad, de nem szóltál hozzá.

Viszont nagyon köszönöm a hozzászólásaitokat! Nagy hasznukat veszem!

Pl:

- Átgondoltam, lehet, hogy a kollégium már tényleg nem a legjobb megoldás.

- A BEB-es bérletről - vidéki létemre - eddig még nem hallottam, így üzenem annak, aki írta egy kommentben, hogy spórolt nekem egy csomó pénzt! Nagyon köszönöm!

- Kaptam egy nagyon jó linket albérlet és szobatárs keresésre e-mailen. Hála!

- És nekem magamtól az sem jutott eszembe, hogy olyan helyen keressek albérletet, ahol van nyílt wifi! Ez is havi pár ezer forintot jelenthet a későbbiekben.

Igyekszem hamarosan írni az új munkáról, a nővéreméknél lakásról, és a férjemmel való kapcsolatunkról, mert úgy vettem észre, erről kapom a legtöbb kérdést.

7 komment

Címkék: blog pénz spórolás állás albérlet

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr24718300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puffancs 2008.10.17. 10:14:05

koszonom, szf, hogy igy kiemeltel, csak nem ertem miert. mert kettot-harmat hozzaszoltam a blogodhoz? azonban irni biztos nem fogok, nem vagyok jo temaindito, jobb szeretem ugy kifejteni a velemenyem, ha mas mar feldobta a temat.

hottentotta 2008.10.17. 10:44:38

Wáó. Kiemelt lettem, mint Federer :D

Nos, akkor első vendégposztom az lenne, hogy miért nem írok vendégposztot. Azért nem írok vendégposztot, mert nem látom helyesnek azt a koncepciót, hogy valakinek nincs ideje a saját blogjára, akkor négerekkel kellene megíratni a plebsnek a mindennapi olvasnivalót.

Ami pedig a leghangosabb fikázók kiemelését illeti, ez szerintem oviban, vagy általános iskola alsótagozatban még működik, 20év felett annyira már nem. Legalábbis én nem érzem magam megszeppenve, hogy jajjúristenkiemeltekaszürkekommentezőkbékésposványából, most mi lesz.

Amit még elmondanék, a vendégposztírás elhárítása mellett, már csak azért sem írok posztot, mert biztos, hogy pocsék lenne, és azoknak, akik az utánam lévő kommentekben annak a helyénvalóságát fogják megkérdőjelezni ( gondolok itt elsősorban a békés védőangyal adminisztátor Cé-ra ), hogy akkor mi a picsáért fikázok, szóval azokban azt válaszolnám, hogy focizni sem tudok, nem is játszom ezt a játékot, de ennek ellenére fenntartom magamnak azt a privilégiumot, hogy fikázzam azokat, akik nagy játékosnak hiszik magukat, és remegő térdekkel kifutnak a pályára.

És még valami, NEM járulok hozzá, hogy a kommentem kiemeld vendégposztnak :)

Mikor szűnik már meg ez a blog?

degec 2008.10.17. 10:58:35

omfg..

ha igy halad hamarosan..

harcibarbi 2008.10.17. 11:00:09

Szó volt egy "mire mennyit kültönk tételesen" posztról is. Inkább ilyenekre gyűjtsd az energiát, de ilyen csurran-cseppen szarokra.
Vagy tényleg ne írj semmit.

harcibarbi 2008.10.17. 11:01:17

a "de" helyett "ne" persze

coco 2008.10.17. 11:06:33

annyira szánalmas ez a mentegetőzés- azért, mert nincs időm, még nem írok szar posztokat, ha tudok írni. azért írok szar posztokat, mert nem tudok írni. ajánlom pl. a zolivagyok blogot, ott a két soros posztok is jobbak, mint itt bármelyik...

loláb 2008.10.17. 11:18:36

Én nem érzem a permanens fikázók közt magamat, így nem is veszem rossz néven a kiemelést, de:

1. ha lenne témám, akkor a saját (nem létező) blogomban írnám meg, de nincs...

2. azt hiszem nem tartozom ahhoz a réteghez, aki egy szegénységről szóló blogba beírhatna, egészen egyszerüen azért, mivel nem vagyok szegény. Persze adhatnék spórolós tippeket, mint ahogy egyszer talán már megi is tettem, de szigorúan csak a kommentek között, nem szeretnék posztolni, van még bennem annyi tisztesség, hogy ne (nagyon) osszam az észt.

3. Nem tudok írni. Mármint szépen, jó stílusban, izgalmasan, stb...
süti beállítások módosítása