Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Lopásgyanúba keveredtem

2008.10.04. 08:00 Szegényember felesége

Tegnap munkából hazajövet beugrottam egy eddig fel nem fedezett boltba a város túlsó végén. Gyakorlott szemmel végigpásztáztam a polcokat, mindent alaposan lecsekkoltam. Na jó, kissé lassabban, mint általában.

Végül nem vettem semmit. Kifelé jövet a biztonsági őr félrehívott, mondván átnéznék a holmijaimat. Kipakoltam a válltáskámból a munkaruhámat, a tornacsukát, a jegyzetfüzetet, esernyőt, nálam maradt textilpelust, kulcscsomókat, folytattam volna a naivan magammal cipelt Mrs. Dalloway-el (csakhogy el ne feledjétek, mennyire sznob vagyok), de az őr, lesütötte a szemét, és elnézést kért.

Mostanában egyre többször fordul elő velem, hogy fülig vörösödöm.

15 komment

Címkék: vásárlás

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr10691552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rendes ember 2008.10.04. 09:16:01

A tisztán látás végett ajánlom ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=AKvaQM7aOt0

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.04. 09:40:00

Szerintem most túlreagálod.
A fickó a munkáját végezte, és ahogy írod, korrekt volt.

Amit meg nem követtél el, ne szégyelld magad miatta.

Lali 2008.10.04. 10:33:49

Jegyzőkönyvet vetettél fel?
Ilyenkor kérni kell, hoyg ugyan vegyenek fel egy jegyzőkönyvet, miszerint kérték, hogy mutasd mega csomagot tartalmát, te ennek önként és dalolva eleget tettél (bár nem vagy rá köteles) és semmi terhelőt nem találtak benne. Aláírás(üzletvezető, biztonsági őr), pecsét (üzleté, biztonsági cégé).

DEGEC 2008.10.04. 10:42:35

ma megint jo napom van, és kapsz egy tippet megint tök ingyen....


2005. évi CXXXIII. törvény 28. §

Ha az áruházban biztonsági szolgálat működik, a vásárlónak számolni kell azzal, hogy INDOKOLT EZETBEN ellenőrzés alá vetik csomagjaikat. Ilyen indokolt eset, ha a vásárlók számára jól látható helyen elhelyezett riasztóberendezés jelzést ad, illetve az áruházi detektiv...

ezt nem tanitják a bölcsészsuliban....

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.04. 11:12:23

Persze, igazatok van, de továbbra sem értem, minek kell kekeckedni. Korrekt volt az őr, ahogy Sz. f. írja, elnézést kért. Szerintem rendben volt az eset.

Nem tudom, mi értelme szőrözni a jogszabályokkal, ha senkinek semmi baja nem esett. Tudom, nem kellemes, ha ellenőrzik az embert, de ez a dolga. Azt sem szeretem, ha a rendőr megállít, de ha ezáltal ki lehet szűrni az olyan szutykokat, akiknek pl. nincs kötelező biztosításuk, s ez által megóv engem attól, hogy egy koccanásért 100.000-et fizessek, akkor rendben van.

(Más lapra tartozik, ha bunkóskodnak az emberrel, de itt nem erről volt szó.)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.04. 11:15:22

De utálom ezt! Soha életemben nem loptam semmit, mégis állandóan kipakoltatják a cuccom. Volt, hogy ugyanaz az őr két héten belül kétszer.

Egyébként ritkaság, hogy elnézést kért. Van, amelyik még csalódottságában bunkó, mert nem talált semmit egy ellenszenves vásárlónál.

DEGEC 2008.10.04. 12:46:47

Reckl_Amál · recklamal.blog.hu 2008.10.04. 11:15:22


csak mondjuk ha te épp szegényember vagy tételezzük fel, bemégy 1 bótba, és a bizt. őr , (anélkül, hogy csipogott volna a berendezés, vagy az áruházi detektiv jelzett volna) szol, hogy kisbarát had kuksizzak mán be a szimatszatyrodba, és mondjuk a pénztárnál ott áll két tanítványod, a szüleik és mondjuk egy kollégád, és mire tisztázod magad, hogy nem loptál semmit, addigra ők nincsenek már ott, de még ha ott is vannak, már pletykálni fognak rólad a munkahelyen....
a törvények azért vannak, hogy betartsuk, ha én nem lopok semmit, akkor az én táskámat senki se akarja alapos indok nélkül megnézni...

de az is teccik mikor ezzel probálnak csajozni..
azzal szorakoznak hogy becsipogtatnak, ugy hogy az őr zsebében van a csipogó, ha valakit meg akar nézni csak épp akkor közel áll a kapuhoz, és máris egy ok hogy basztathasson..
ilyenkor meg kell kérni, hogy álljon távolabb, te pedig mégegyszer átmégy a kapun, ah nem csipog mehet a picsába...

ma már a második tipp ingyen....:-P

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.10.04. 12:58:30

DEGEC:

ez a csajozós téma nagyon durva, ebbe eddig sohasem gondoltam bele... :D

DEGEC 2008.10.04. 13:20:20

Az, de mit várunk M.o.-on?

Volt olyan esetünk, hogy mentünk ki a médiamárkból, de a gy 4-5 méterrel feleségem vagy 4-5 méterrel alőttem ment, mert leragadtam valahol, csipogott, már épp nyomták a sódert, hogy meg kell motozni bla...bla... meg mekkora kemények, aztán odaértem és láttam hogy mi volt, örnek szóltam, hogy lépjen hátra feleségem átment mégegyszer és nagy meglepetésre nem jelzett...aztán még okoskodott, de felmérte a helyzetet, hogy törött karral szar törölgetni a vérző orrát, majd távoztunk, mert hülyék azé nem vagyunk...:-P

vau 2008.10.04. 15:22:40

Ha mar egyszer sznob vagy, leirhatnad rendesen:

"Mrs. Dalloway-jel"

Dee 2008.10.04. 20:28:29

Úgy tudom, talán a Tesco az, hogy ha nem vásároltál semmit, automatikusan át kell esned a motozáson, átvizsgáláson. Ha nem akarod, akkor venned kell valamit, akármi apróságot. Téma volt ez pár hónapja a Homáron...
Amúgy senki nem hőbörögne szerintem, ha gyanúsan viselkedett volna, és úgy ellenőrzik, de ha nem szolgáltat okot, akkor hadd háborodhasson már fel... Nem mindenki szereti, ha személyes holmijait idegenek előtt kell kipakolnia, ha meg a szobába kísérteti magát, akkor szinte a homlokáról virít a bámészkodók számára, hogy lopott... Ha a bámészkodók közt ismerős van, még rosszabb. Magyarázkodásnak hat ez után minden tisztázás kísérlet.

shame 2008.10.05. 00:04:37

a -val -vel használata és a teljes hasonulás témaköröket átnézhetnéd... + mellékesen központozás és egyebek. vagy alkalmazz egy lektort. te értelmiségi (meg még sznob is)...

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2008.10.05. 09:17:38

Nekem volt már párszor becsipogásom, kifelé és befelé egyaránt, mindig nagyon kedvesek voltak, próbálták kitalálni, hogy mi csipoghat, hogy a következő boltban már ne legyen kellemetlen. Volt, hogy a gyerek cipőjében találtuk meg a kis csíkot, a ledurvább meg az volt, amikor már végigcsipogtam az Árkádot, mire ebédnél vettem észre, hogy a táskámban levő könyv a ludas.

gabesas 2008.10.06. 22:44:35

nekem az egyetemi könyvtárban csipogott anno a valami kb. 3 hónapig, be, ki, már ismertek és előre köszöntek :) meguntuk, és akkor kipakoltunk mindent magamról - ekkor derült ki hogy a pénztárca az :)

degec 2008.10.07. 13:32:23

na pont az ilyet nem szabad, mert mi is jartunk ugy hogy egy palinal csipogott valami mindig, es ez elso 5 alkalommal, nem talaltunk semmit, utana mar mindenki csak intett hogy menjen, egyszer megis atneztuk es a kabat tele volt szajraval..
süti beállítások módosítása