Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

WC-papír frász

2008.09.02. 10:18 Szegényember felesége

A leggyakrabban vásárolt "iparcikk" nálunk újabban a klotyópapír lett. Amióta szűkre vettük a nadrágszíjjat, meg kellett találni ebből a termékből is az ár/érték arányban legkedvezőbbet.

A korábban használt színes, szagos, mintás Zewa terméket nagy kiszerelésben 87 Ft/tekercs áron vettük.

Most a Rossmann sajátmárkás cuccát használjuk. A 4 tekerecses változatban kapható Europrofit ára csak 30 Ft/tekercs. Igaz, talán nem tart ki annyi ideig egy tekercs, mint a Zewás, de még így is bőven spórolunk vele.

Hozzá kell tenni, hogy az Europrofit ráadásul 100%-ban újrapapírból készült.

Ezzel három legyet ütöttünk egy csapásra:

- spórolunk tekercsenként legalább 40 Ft-ot.
- kíméltük a környezetet.
- megtanultuk értékelni azt a darab papírt, amivel a seggünket töröljük. Eddig legalább havi egy ezrest lehúztunk a klotyón, mikor bőven megúszhatjuk a felébőből is.

5 komment

Címkék: pénz spórolás környezetvédelem wc olcsó szegénység wc papír iparcikk

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr53644456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya 2008.09.02. 12:53:06

én ki szoktam mosni (zuhannyal).... egyrészt tisztább érzés, másrész jobban véd a fertőzéses aranyértől, harmadrészt nem kell ugye papír....

nik 2008.09.02. 15:28:06

Én meg még zuhannyal se szoktam kimosni, mert a vízzel is spórolni kell, meg ugye drasztikusan fogy az édesvízkészlet is... Épp elég azt a vizet kifizetni, amivel lehúzzuk a klotyót. Bár gondolkodunk a hagyományos, kinti pottyantós WC bevezetésén is...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.09.02. 20:29:45

én is sok wc-papírt fogyasztottam régebben és nem szeretem a durvát
de mióta bidénk, van...
tisztább, szárazabb, kellemes...
így csak a vizet kell letörölni, alig fogy wc papír
mindenkinek ajánlom
www.yoyobide.hu/

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2008.09.03. 08:22:07

Én meg ki szoktam mosni a wc papírt. Aztán kirakom száradni és utána kivasalom és visszacsavarom a gurigára, visszazárom a műanyag tasakba és visszaviszem a boltba, mert én újrafelhasználó is vagyok Lehet, hogy miattam csökkent a fogyasztás?

De az is lehet, hogy nem visszatartjuk a faecest, hanem kiizzadjuk.Igen, igen! Ez lehet az oka, Előre a szagos új-Magyarországért!

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2008.09.06. 12:46:00

Az emberek általában ezen nem szoktak gondolkodni. Jó téma, a szar mindig tömegeket mozgat meg! ;)
süti beállítások módosítása