Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Na, de mi történt?

2008.11.19. 06:00 Szegényember felesége

Hogy a tegnapi lelkizés eredetére is rávilágítsak némiképp, el kell mesélnem, hogy mik történtek a múlt héten.

Csapatépítő tréningen voltam egy négycsillagos szállodában. Volt ott minden, ami csak a régi életemre emlékeztet. Svédasztalos kajálások, korlátlan italfogyasztás, hajnalig tartó buli. Első este - két pohár bor után - vettem egy doboz cigit, partiarcoskodtam, aztán elővettem a laptopomat még hajnalban, hogy megnézzem az e-mailjeimet, amire napközben nem jutott idő. Úgy éreztem, én vagyok megint az élet királynője, aki mindent a kezében tart, és bármit megkaphat.

Akkor olvastam el a kommenteiteket is. És akkor döbbentem rá, hogy egy egész napig megint úgy gondolkodtam, úgy döntöttem, úgy választottam, mintha az elmúlt fél év meg sem történt volna. Semmi sem változott.

Ott ültem hajnali négykor a szállodában, ugrattam a jónépet, osztottam az észt, ittam a drága borokat, és szívtam a cigit, mintha nem tudnám másra költeni azt az 520 Ft-ot. (Mert a cigi ugye nem volt benne a korlátlan fogyasztásban.)

Másnap reggel hányingerem volt magamtól. Nem bírtam lenyelni egy falatot sem az ételből. Nem bírtam a szemükbe nézni azoknak, akikkel előző éjszaka még együtt mulattam. Merthogy azt sem tudom, ki vagyok én. Mert akinek most látom magam, az megijeszt.

73 komment

Címkék: történetünk

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr98774434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tudodki 2008.11.19. 06:53:51

szeretlek

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 07:00:50

Hát, egy doboz cigi miatt én biztos nem buktam volna ki ennyire...

Ha el is jut alkoholtól módosult (érted, módos...) tudatomig a dolog szimbolikus jelentősége, akkor inkább örök mementónak eltettem volna azt a dobozt, hogy eszembe jusson róla, hogy honnan jöttem.

Régi elhatározás, hogy ha egyszer főnök leszek, felcsavarozok egy visszapillantó tükröt az asztalomra. Hasonlóan szimbolikus, de megelőző jelleggel.

Amíg az ember megretten saját magától, nagy baj nem lehet. Amikor már meg sem lepődsz magadon, na akkor kéne megállni elgondolkodni. Csak akkor meg már nem szoktak.

Kötél

Lukrécia Bögre 2008.11.19. 07:12:09

melyik szállodában kapni cigit 100 forintért?

cometneni 2008.11.19. 07:40:49

A cigi 520 volt! majdnem 6 napi zsebpénz! :D Borravalót adtál?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.11.19. 08:22:53

bakker
az ember kiteszi a lábát otthonról erre micsoda szappanoperákról marad le... vissza kell olvasnom alaposan úgy érzem :D
SZF ha valaki csóró és elmegy dolgozni, akkor a félretett pénzéből hazaküldözget az otthoniaknak, vagy hazaviszi havonta egyszer, amit félretett. Nem cigit vesz belőle.

missparker 2008.11.19. 08:39:36

Na, mostmár azt is tudjuk, hogy SZF pont annyira nem foglalkozik SZE-vel, mint fordítva. Ez az igazi párkapcsolat! Négycsillagos szállodában van 520 Ft-os cigi? Az igencsak a legalja szint lehet, bár nem nagyon vagyok tisztában a cigiárakkal.

Egyébként nem magadtól volt hányingered, hanem a sok piától. Neked ez az élet tetszik (multicégnél 4 csillagos szállodában csapatépítés), és SZE azért maradt otthon, mert ebben nem tudott volna részt venni. Ez nem baj, csak éppen ha ilyen vagy, akkor fogadd el, hogy így akarsz élni.

ennyi 2008.11.19. 08:41:23

azért volt hányingered, mert a saját magadnak saját magadról felépített álomvilágba ez nem fér bele

degec 2008.11.19. 08:43:40

nem ertem mindezt egy doboz cigi miatt????

es akkor mi van???jo mondjuk ott van tenyleg a napi 100 forintos keret....igy kicsit necces de szerintem nem elitelendo...
a csapatepites ket fele keppen lehetseges.
1. egy kozos lereszegedes.
2. egy nagy kozos szivas( es nem a szekszre gondolok) hanem vmi nehez feladatra.
Ez a ketto tudja az embereket osszekovacsolni.

itt ha jol ertelmezem az 1. eset all fennt.
ahhoz meg aktivam reszt kell venni, sokkal szarabb lett volna ha a szobadban egyedul gubbasztasz a laptopn es a cyber terben...
es az ha valaki el akarja felejteni az elmult fel ev nehezsegeit es jolerezni magat abban szerintem nincs kivetni valo..

ennyi 2008.11.19. 08:57:10

degec

mi lett: fiú vagy lány?

gratula, és minden jót mindenkinek

Haloperidol 2008.11.19. 08:58:35

SZF, tkp. az ára miatt vagy az egészségre gyakorolt hatás miatt szoktál le annak idején?

Igaz az a mondás, hogy aki egyszer függő, mindig függő marad... akár alkohol, akár cigi, akár más drog.

Mondjuk elég kockázatos az ilyen visszaesés... Az mondjuk jó jel, hogy nem érezted jól magad utána.
Szerintem üdvözlendő, hogy rájöttél, hogy a "szegény" periódus is képvisel értékeket, mint pl. a józan, jó értelemben vett puritán életvitel, és a felesleges kiadások, felesleges fogyasztás (mint pl. a CIGI) elhagyása. Szerintem most ez a kis visszaesés észhez térített (remélhetőleg). Jó lenne, ha az eddigi úton maradnál, (mondjuk leszámítva a 3literes :-) zuhanyzást és a többi extremitást :DDDD)

degec 2008.11.19. 09:01:55

ennyi 2008.11.19. 08:57:10

thx, termeszetesen fiu....
bar ha lany lett volna se estem volna ketsegbe, de nem tudom, hogy viseltem volna mikor 16 evesen udvarolni kezdenek neki..plane ha magambol indulok ki:-DDD

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.19. 09:08:53

Biztos nem emlékszel rá, SZF, de hónapokkal ezelőtt már leírtam neked, hogy ez lesz a vége. (Akkor még híre-hamva nem volt semmilyen állásnak.) Túlságosan jól éltél ahhoz régebben, hogy le tudj mondani róla. Ez a te igazi világod, nem a vidéki nyomorgás.

Mellesleg nem semmi, hogy a közös lerészegedést csapatépítő tréningnek nevezik. Ha már pazarlásról van szó, hát céges szinten én az ilyen osztálykirándulásokat tartom annak. ON

Jelzem, ez megint pózolásnak tűnik. Lehet, hogy tényleg így éreztél, de akkor meg elég instabil a pszichéd. De a szűzesség elvesztése témánál már kifejtettem, mit gondolok arról, aki egyből azt teszi, ami eszébe jut.

Elnézést, az újabb értékítéletért, de azt hiszem, a makacs butaság a te fő bajod, hogy képtelen vagy tanulni a dolgokból.

ennyi 2008.11.19. 09:24:52

OFF

degec

hát igen, az apák mindig dagadó kebellel konstatálják a fiúk születését..... még jó, hogy itt nincs taigetosz:)))

nekem lány, apuka is örült, bár a születése pillanatáig nem volt lánynév (a névválasztás az apa feladata volt, ebben állapodtunk meg), ott ült az anyakönyvvezető másnap és könyörögve kért, hogy mondjunk már valamit, mert neki dolga van, nem ér rá ilyesmire

szóval grat. irigyellek az élmény miatt

ON

degec 2008.11.19. 11:21:26

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.11.19. 09:22:27

remelem azert a 12 nem altalanos, bar teny hogy egyre megy lejjebb a korhatar.....viszont nincs egyenes aranyban a felelossegteljes gondolkodassal...plane amiket manapsag latok a fiatalokon, akkora megfelesi kenyszer van bennuk...
amit maguk irant tamasztanak, mert akinek nincs a legujabb mp4 ese meg stb vacak azt lenezik...
regen mikor max valakinek lehetett egy jobb toltartoja azzal tudott kitunni vagy hogy jobban tanult mas volt.
meg ott volt a kopeny is(mondjuk en utaltam) de legalabb mindenki egy kicsit egyenlonek erezhette magat, es tudott koncentralni a tanulasra....
Az biztos hogy nalunk ,majd a net korlatozva lesz szuloi felugyelettel....hacsak nem tudja majd a passokat feltorni..:-D
mert szerintem a net eleg nagy veszelyt jelent a fiatalok szamara....

bölcsésztanár 2008.11.19. 11:25:27

SZF,
Cseréljünk: napközben te dolgozol, én meg este megyek bulizni helyetted, olvashatod közben az itteni tartalmas kommenteket. Nekem nem lesz se lelkifurdim, se identitásválságom tőle. Bulizni meg úgyis ritkán tudok.
Ha meg gáz van, menjél el magadba fordulni vagy SZE-rel beszélgetni. Előbb-utóbb csak kikupálódsz. Tudod, így 30 felé...

Nem hiszem, hogy jövök még ide, de kívánok jó döntéseket és kicsit több bölcsességet annál, mint hogy bloggerként keress magadnak belső biztonságot és hiteles személyiséget.

degec 2008.11.19. 11:26:31

meg jo hogy dagadt a mellem...
ez volt a cel...par a paromat sajnaltam, mert mig ki nem derult mi lesz, parazott hogy ugy jar mint bolejn anna (persze okot nem adtam ra) de nagyon meg akart felelni es sikerult is...

ennyi 2008.11.19. 11:33:09

degec

ha lett volna net anno, lehet SZF nem izgul akkorát 16 évesen az elmaradt mensi miatt

11 éve azt kérdi a gyerekem bőgve: mi szegények vagyunk? Jézusom, miért kérded? mert nekem nincs rotringom, és azt mondták az osztályban, hogy a szegénység ott kezdődik, ha nincs rotringod (ált. isk. 1. osztály)

egyébként nevelés kérdése az egész. az én gyerekem rendes gyerek (még pár hónapig, oszt nagykorú lesz), megtapasztalt ezt-azt a neten, és a nagyvilágban, 16 éves kora óta egyedül megy külföldre barátokhoz, nyáron dolgozik, és a helyén kezeli a dolgokat. miért? mert tudja mi a normális. soha nem volt szoros emberfogás alatt sem a netezés, sem a baráti kör és lekopogom a fafejemen, eddig nem volt semmi gáz. csak remélni merem, hogy nem megy el az esze ezután....

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 11:40:50

A felelősség kérdése a társadalom hibája. Umberto Econál láttam leírva, és nagyon igaz, hogy 200 éve, ha a fiú 21 éves lett (a legnagyobb), megkapta a birtokot, és kezdjen vele amit tud. Ma egy 25 évestől se várja senki, hogy igazán komoly, felelősséget vállaló életet éljen. Simán letegezik, elvárva a visszamagázást.

Hatványozottan igaz ez a még fiatalabbakra.

Az mp4-es vackok, meg egyebek. Első gyermekem előtt idealista voltam, az én gyerekem fakockával fog játszani, és fára fog mászni, és a többi... Aztán szembesültem azzal, hogy már fakockát sem igazán egyszerű kapni, meg műanyagban is van szép és jó játék, meg nem feltétlen a sátán műve az, amibe elemet lehet tenni...

És azt is látom magam előtt, hogy ha az osztálytársai majd úgy sorolják be az egyes embereket, hogy van-e G.I. Joe-ja/telefonja/xbox-a/akármilye, akkor hogy tegyem meg vele azt, hogy pont a fiamnak ne legyen? Egy érett, magabiztos felnőttnek is rengeteg stresszt jelent kilógni a sorból, különcnek lenni, hát akkor egy fejlődő személyiséget hogy tehetnék ki annak, hogy úgy nőjjön fel, hogy soha nem tartozhatott a többséghez, örök szélmalomharcot vívhat az elfogadásért, a legszemetebb, legkegyetlenebb ellenfél, egy zárt gyerekcsoport ellen?

Már most kinevették, mert nem ismerte a gumicukrot, és nem igazán merte elrágni, csak forgatta, ízlelgette, óvatoskodott vele... mert inkább zöldséget, meg joghurtot adtunk neki, és nem ezeken a műanyag szarokon nő fel... Három éves.

Saját nonkonformitásomat nem erőltethetem a gyerekre.

Viszont elhatároztam, hogy geek-nek nevelem őket. Itt a kis városunkban az utóbbi egy hónapban sorra hullanak a fiatalok. Egy hónapja egy kéthetes jogsis srác csapódott neki egy nagy balos kanyarban a lakótelep szélén egy ott parkoló kamionba, a mérleg két halott, egy életveszélyes sérült (a sofőr), meg egy könnyebb sérült. Egy srácot éjjel elütött egy mazda úgy a gyerek 50 m-t repült, egy orvostanhallgató csaj kezei közt halt meg, aki segíteni próbált. Egy lányt, 16 éves, pénteken erőszakoltak meg, 9 óra körül...

Ha lógnak a neten, lövöldöznek, vagy bármi, és nem is akarnak elmenni, akkor ezektől máris megmentettem őket...

És ez most csak félig vicc...

gábbor 2008.11.19. 12:32:02

Hát bazmeg, nem hiszek a szememnek!

Ez a blog nem rég még arról szólt, hogy milyen szegény a blogíró! Most meg :

- 4 csillagos szálloda
- cigi
- laptop
- drága dor
- partykurva

Azért nagyon komoly átbaszás volt! Mi a fasznak nézem ezt a mocsok blogot?

TristanSXT 2008.11.19. 13:39:10

SZF: megértem az érzéseid, valószínűleg én is rosszul lennék.

gábbor: attól, hogy az ember szorult anyagi helyzetben van, a cég meghívhatja drága helyekre, kaphat céges laptopot, attól még mindig nem jön ki jobban pénzből, mert ezeket nem ő fizeti.

Gyakran tévedek, de ha ettől mocsok a blog, akkor két nagy tévedést feltételezhetek (és-vagy kapcsolattal):
- azt hiszed ezektől a dolgoktól boldog leszel
- egyszerűen irigy vagy

Ami engem illet, az élet során voltam szegény, és igen fukar, most köszönöm szépen, nem panaszkodom, voltam hasoló céges hétvégéken, kaptam céges laptopot.

Mennyivel lettem boldogabb? SEMMIVEL!

Most sportot űzök a spórolásból, a megspórolt pénzből pedig talán előtörlesztem a lakáskölcsönömet. Nem hiányzik semmi, amit ebből a pénzből megvehetnék.

A végeredméy? Örülök magamnak: együttérzek sok magyarral, akiknek be kell osztani a pénzüket, ugyanakkor csökkentem a lakossági eladósodottságot, ami mostanában jobban fenyegeti hazánk gazdaságát mint az utóbbi években bármikor (na nem mintha valamilyen közvetlen veszély lenne). Engem ez tesz (ha boldoggá nem is, de) elégedetté.

piroska 2008.11.19. 13:53:51

Nem értem a problémát. Az, hogy ki vagy te, nem függ attól, hogy drága bort iszol-e szállodában, vagy csirkefarhátra vadászol-e a közértben.
Ha jóban vagy magaddal, akkor mindkettő belefér, az éppen adott körülményeknek megfelelően. Nem ezen múlik, nem ilyenek miatt kell meghasonlani.
Felesleges konfliktust látni ott, ahol nincs, és nem gondolnám azt sem, hogy a csirkefarhátas opció erkölcsi magasságot képvisel a borozós-cigizőshöz képest.
Szerintem olyan jó, hogy az élet mindig más, és hogy sok minden belefér. :)

degec 2008.11.19. 14:00:22

TristanSXT 2008.11.19. 13:39:10

ezexerint te sikeresebb vagy mint en es nem 3.6% az elotorlesztesed...

Rékuc 2 · http://rekuc.blogspot.com 2008.11.19. 14:29:00

@ Rékuc · nornir.blog.hu 2008.11.19. 08:22:53

Te egy harmadik Rékuc vagy? Lassan alapíthatunk klubot :-) De ha jól veszem ki szavaidból, te is határon túli vagy...?

Javaslom a Rékuc 3 nick-et (vagy bármi mást, ami nem Rékuc v Rékuc 2) :-)

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.19. 14:45:42

tudodki:

nem tudom ki vagy. De zavarba ejtesz. :)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.19. 14:56:48

A norniros Rékuc = fikás Rékuc.

Van, aki több néven ír egy blogot, és olyan is aki egy néven ír több blogot. (Még fotós blogja is van Rékucnak.)

váj mí 2008.11.19. 14:59:29

SZF
Miért, végre valaki a kommentelők közül, aki szeret.. :P
Nagyon nem lehetsz te jóban magaddal, ha egy doboz pall-mall meg egy sablon céges banzáj ennyire kiborít. Pici fejben rendret rakni nem ártana ....

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.19. 15:03:46

váj mí:

Hát igen, tudodki egy hangyányit rontja az esélyeimet, hogy elnyerjem A 2008 legjobban gyűlölt bloggere címet. :)

Honnan tudod, hogy Pall Mall volt????

Ariaden 2008.11.19. 15:11:37

Vajon mert leginkább az kerül annyiba? Rajta van a zárjegyen :D
Szerintem meg rádfért már az ötletesen főzök jókislány vagyok még gyerekmegőrzést is vállalok után egy kis pia meg egy kis cigi. Attól még a falnak nem kell menni.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.19. 15:21:08

"A 2008 legjobban gyűlölt bloggere"

Téged akartak már megverni, vagy lámpavasra aggatni? Nem emlékszem... Szóval ahhoz még fejlődni kell...

váj mí 2008.11.19. 15:32:39

SZF
Gályázni kell ám még azért a címért ;)

Mondjuk van másfajta cigi is öt húszér', de a pall mall az általános, "népcigi".
Csak nem megállt az ütő, hogy valamelyik kollega vagyok? ;)

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.19. 15:37:17

váj mí:

teszteljük!

találkozzunk a wc előtt 5 perc múlva!

:DD

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 15:39:09

Nem tudom miért, nekem is egy doboz pall mall ugrott be, amikor olvastam, pedig a blogon nem volt szó pall mallról, legalábbis a kereső nem dobott rá semmit. Ott meg nem voltam... Az én cégem 2000 fős kajabónt fog osztogatni céges buli címszóval... Az majdnem 4 doboz cigi...

És az árakkal sem vagyok tisztában, csak azzal, hogy napi egy doboz cigi 15.000 Ft-ba kerülne havonta.

És ez 19 v. 20 szálas doboz?

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.19. 15:42:02

Kötél?

Ííííírtam áááám neked, és a körmöm rágom, míg nem válaszolsz. :(((((((((((((

2008.11.19. 15:46:10

Te szívod a dohányt, én meg itt rágom a zabot.
Fáj.

váj mí 2008.11.19. 15:50:29

SZF
Melyik wc előtt? ;)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 16:00:27

elméletileg válaszoltam. Kb. 10 óra hezitálás után. (0:30-tól kb. 10.30-ig, azért közben aludtam...)

Ha mégse, akkor kurva freemail!

Nagyon sokat írtam, és nincs meg elmentve............

Páratlanka 2008.11.19. 16:05:40

Ez egy egész jó poszt lett, legalább lehet rajta gondolkodni. Egyébként meg szerintem jól döntöttél, ha már a közös ebédekből kimaradsz legalább a közös buliban vegyél részt. A cigi árát meg majd jövő héten megspórolod.

Rékuc 2 · http://rekuc.blogspot.com 2008.11.19. 16:20:04

"És akkor döbbentem rá, hogy egy egész napig megint úgy gondolkodtam, úgy döntöttem, úgy választottam, mintha az elmúlt fél év meg sem történt volna. Semmi sem változott." Ha erre magadtól rájöttél, akkor valószínűleg mégiscsak változtak dolgok...
Apropó, SZF, te csak a kiváltságos kommenteseknek válaszolsz mailekre? Nahát-nahát...

Szerda (törölt) 2008.11.19. 16:28:08

Na, mi a történés tegnap óta?
Lenyugodtak a kedélyek, Drágáim?

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.19. 16:39:48

Rékuc 2:

Igyekszem mindenkinek válaszolni, de nem mindig van rá érkezésem. Pl. nagyon kedves olvasókat bírok hanyagolni, sajnos.

De neked épp most válaszoltam. :)

Szerda (törölt) 2008.11.19. 16:45:57

Az igazi Cé magasabb.
Egy igazi magas-Cé :)

KiNG 2008.11.19. 18:07:42

Van LD 100's 420-ért, szerintem annál olcsóbbat már nem találsz. Az 520-as cigi luxus számodra, SZF! Egy napi költőpénz, emlékezz!

Tudom, eléggé lelkiismeret-furdaló érzés, amikor visszanézel az elmúlt fél év megpróbáltatásaira, és aztán újra vissza a mai helyzetre, látván, mennyit haladtál, és talán ott van Benned, miért is volt, ezt akarod e...

Folytasd a karrieredet, az új munkát, a partizást.
Régi életedet, szegényembert, vidéki rokonokat, spórolást meg felejtsd el.

Most érkeztél el arra a pontra, amikor már nem lenne értelme feladni a dolgokat. Hülyeség volna.

Másnaposan én sem mindig érzem, minden oké.

DEGEC 2008.11.19. 19:45:54

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.11.19. 15:39:09

milyen a 2000fős kajajegy?
ha 2000 ft ot akartál irni és 1 db per főt akkor, valszeg mondanám nekik hogy kenjék le véknyan zsirral, gyújtsák meg és dugjak fel egyesével egymásnak, többször.

The King & Kinga 2008.11.19. 18:07:42

miért kéne SZE-t elfelejteni? Nem értem...
Lehet hogy legközelebb lesz csaáládos céges party,(mikuás kari stb..) és el lehet vinni őt is..
Lehet hogy a legkeményebb partyface 7-8 jéger után....:-)
attól, hogy két ember különbözö, más munka stb..még lehet egy pár..el kell tudni fogadni a másikat és kész....én pl imádom az autóversenyt...
és volt hogy a párom elkisért, pedig gondolhatjátok mennyire érdekli, mint lovat a hátúszás..sátrazás erdőben vadkempingezés stb...és nem egy az érdeklődési körünk, de volt hogy én is elkisértem tnt koncertre..na jó csak elvittem meg értementem...de vétek már voltam, és nem kell fikázni érte:-))
Ha ők meg tudják egymásközt beszélni kinek mi fontos stb...és SZE-nek nem lesz komplexusa, hogy anya többet tol haza havonta, és SZF-nem kérkedik ezzel illetve nem viselkedik ugy akkor múkod6 a dolog, ha nem akkor el kell menni lenyelvvizsgázni..és hajtani...legalább van motiváció, de egy jól müködő kapcsolatban nem kéne hogy ez gondot okozzon....persze ha a két fél megbizik a másikban...mert nyilván az is kell...
sőt a legfontosabb...szerintem...

na de hogy áll az albérlet projekt...stb...lassan letelik a hónap...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.11.19. 21:13:28

degec...kenjék be zsírral... :)

DEGEC 2008.11.19. 21:48:22

valamiért éreztem...:-(

de a szarnak nincs alsó határa.....én már megtanultam.....többször.....ilyen árak mellett 2k???
inkább ne adjanak semmit...de ez szánalmas...nekem bántaná az önérzetemet....bocs nem bántásként irtam.....

One China 2008.11.19. 21:57:03

A Pall Mall, mint népcigi? Nem, az átlagember nem azt szív még Budapesten se.

sheep 2008.11.20. 10:08:07

Én csak annyit szeretnék mondani, hogy még soha nem kommenteltem ide, de az elejétől kezdve olvasom a blogot, soha nem gondoltam, hogy kamu, és most is teljesen átérzem ezt a helyzetet. Kicsit eddig is úgy éreztem mintha helyettem írnád a blogot. Köszönöm, hogy folytatod.
Hidd el, akiknek igazán tetszik a blog, és megértik a posztokat, azok nem fognak ide kommentelni, azért ilyen sok a fröcsögés...
Na, nyáladzás befejezve, sok sikert és írj tovább! :-)

khushi 2008.11.20. 10:08:33

SZF,

Régóta olvasom a blogot, az összes hozzászólásával együtt. Mindig érlelődött bennem valamiféle véleménnyilvánítás, azt hiszem most jött el a pillanat amikor értelmesen szavakba tudom önteni, amit gondolok.

Szerintem a fő probléma az, hogy túlbonyolítod a dolgokat. Véleményem szerint a sok analizálás meg lelkizés egyik fő oka annak a rengeteg nyavalyának, betegségnek amikről mostanában egyre többet hallunk.

Lehetsz attól jó ember, élhetsz ’minőségi’ életet (nem a dolgok anyagi értelmében véve) attól mert céges bulikon részt veszel, neadjisten még jól is érzed magad, máskor meg lelülsz valami mély értelmű szépirodalmat olvasni. Szerintem ez a kettő teljesen összefér egymással, egyiket sem szabad lenézni. Pont attól szép ez az egész hogy többféle inger ér minket többféle környezetből. Persze nem mindig van az embernek kedve az ilyen céges eseményeken történő reprezentáláshoz, de attól mert nem veszel részt ezeken és nem iszol drága borokat, nem lesz kevesebb éhező gyermek sem Afrikában sem pedig itthon. Nem szabad utálni magad emiatt, a Mélység benned van akkor is ha a kollégáid csak a felszínt látják. Idővel még az is előfordulhat, hogy néhány kollégád/kolléganőd a mélyebb rétegeik is eljut, azaz a felszínes poénokon kívül értelmesebb eszmecserét is lehet velük folytatni.

Szóval tessék inkább jól érezni magad különféle helyzetekben és kevesebbed analizálni meg rágódni. És elfogadni hogy ez mind Te vagy.

KiNG 2008.11.20. 10:10:41

Ló 2008.11.20. 08:56:36

Szart. Lószart. Egyszerűnek tűnik, de ez egy bonyolult, kétismeretlenes egyenlet, ami rosszul van felírva.

2008.11.20. 10:54:27

Kinga, írj fel jobbat, vagy hallgass!

Tomas 2008.11.20. 11:15:30

azert a laptopert vajon hany napot kellett etel es ital nelkul elviselni (ha naponta 100 ft jut)...100e ft-os laptoppal szamolva is majd harom evig eheztel szf? most meg meg a cigi miatt is kihagysz nehanyat, megertem, hogy kibuktal :)

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.11.20. 11:26:47

Szerintem céges laptop. (azt nem írom meg, a saját, vagy a munkaadója cége :-)

2008.11.20. 11:40:51

Szerintem meg játszik velünk Cé SZF nickkel.
Ilyen gyors hangulatváltások egyszerűen nincsenek egy valóságos személy életében!

Kitalál egy-két hatásosnak vélt (provokatív) témát, aztán lesi, hogyan reagálunk.

ennyi 2008.11.20. 12:16:07

Ló (aki nem Paci)

van ilyen gyors hangulatváltás, az viszont orvosi eset

2008.11.20. 13:51:12

Nem kell túldramatizálni.
Ez a blog egy szimpla játék a netközösséggel.

KiNG 2008.11.20. 14:37:03

Ló 2008.11.20. 11:40:51

Igen, az utóbbi időben szerintem is ez történhetett.

Játék a netközönséggel? Arról nem illene tájékoztatni minket? Illetve, mikortól lett játék?

leila 2008.11.20. 15:04:31

ezen a 100 ft-on nem kene lovagolni mar. a munkahely sok esetben ad ceges juttatast: laptop, csapatepites stb
valamint: ha nem veszel reszt a csapatepitesben vagy ott kihuzod magad akkor a munkatarsak nem fogadnak el, ez azert remelem mindenki szamara ertheto.

Gumidomino 2008.11.20. 15:09:59

csapatépítő tréning. ja. jól megy.
aztán majd jön a válság és marad a tréning.
otthon. négycsillagos hidegben. :D

missparker · http://hogyvolt.blog.hu/tags/a_kam%C3%A9leon 2008.11.20. 15:26:25

Leila,

A 100 Ft-on azért lovagolunk, mert nyilvánvaló, nettó hazugság. Egyébként hol az új, tartalmas poszt? :)

2008.11.20. 15:26:37

Gumidomino, jó a humorod.
Csíplek!

tudodki 2008.11.20. 16:40:58

szeretlek

cometneni 2008.11.20. 17:40:07

Tudodki,cét vagy cegényasszonyt? :D új poszt mikor lesz?

KiNG 2008.11.20. 17:49:00

tudodki (=SZE?), legalább őszinte vagy
már csak a lényeg hiányzik: ki vagy és kit szeretsz...

cometneni 2008.11.20. 18:18:24

King&Kinga, az biztos,h nem minket! :D mondjuk sajátmagát...

missparker 2008.11.20. 20:40:49

@ cometneni:

Ha tudodki magát szereti, már fejlettem jellem, mint SZF, aki magát sem. És nincs szmájli, ez most komoly.

feltételes reflex 2008.11.21. 00:25:45

ezen kár volt kiakadnod.

szerintem piroska 2008.11.19. 13:53:51 nagyon jól összefoglalta a lényeget.

Gumidomino 2008.11.21. 09:35:53


köszönöm a bókot. :)
Ha esetleg regisztrálnál vagy bejelentkeznél, vissza is adhatnám. :P
süti beállítások módosítása