Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Merre van az arra?

2008.11.12. 12:00 Szegényember felesége

Nem tudom, mikortól válik rutinná a közlekedés itt Pesten, de egyelőre kényszeresen figyelem a metróban a táblákat. Egyszer sikerült annyira elbambulnom, hogy egy megállóval tovább mentem, mint kellett volna.

Este hazafelé meg a buszon - hát persze, hogy nagy csomagokkal - a sofőr ébresztett fel, hogy hahó végállomás. Két megállónyival vétettem el a célt. A faluban egyedül a kocsmák szerint bírok tájékozódni még.

Az viszont vicces, hogy ez alatt a pár nap alatt hárman kértek tőlem útbaigazítást Pesten. Segíteni nem tudtam, de ezek szerint nincs rám írva, hogy vidéki vagyok.

 

47 komment

Címkék: budapest közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr19762531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hottentotta 2008.11.12. 12:30:34

Fantasztikus, kíváncsi vagyok, mikor lesz poszt a pisiről, kakiról, mint a mindennapi pösti élet velejáróiról.

asdasdasdj 2008.11.12. 12:37:45

ismét egy tartalmas poszt :)

Tunya · http://www.tunyaisverige.blogspot.com 2008.11.12. 13:31:10

Gyerekek, ez azért már kezd kissé szánalmassá lenni....Nem védek én itt senkit, de csak és kizárólag ugatni jönni ide az szerintem parasztság.........

hottentotta 2008.11.12. 13:33:19

Tunya · www.tunyaisverige.blogspot.com 2008.11.12. 13:31:10

Sajnos ugyanez elmondható a posztokról/posztolóról is.

Szánalmas, csak ugatni jár ide. Ráadásul hiteltelen is. Főleg, hogy egyszer már bejelentette a világvégét, számvetést csinált, stb. Neked ez nem tűnt fel?

Balance Of Power 2008.11.12. 13:39:56

Ez most tenyleg kicsit gyenge, raadasul visszaterunk a mult hetvegi diskurzus temajahoz (pesti-videki), amit azert igencsak csucsrajarattunk.

A beszologatok tenyleg baromi unalmasak. Se nem viccesek, se nem jopofak egy ido utan. Az a missziotok, hogy "leleplezzetek" valamit? Er ennyit az egesz?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 13:42:40


"Fantasztikus, kíváncsi vagyok, mikor lesz poszt a pisiről, kakiról, mint a mindennapi pösti élet velejáróiról."


"4 nap hiany???
agyfaszt kapok mingyart...
(...) Olyan mintha nem is ezen a bolygon elnetek..
azt hittem lesznek ertelmesebb postok is....hogy mi van a nagyfaluban...(...) ehejett rinya..ok nelkul.."

Valakinek a lelki élettel van baja, valakinek a mindennapival...
:-(

sofn 2008.11.12. 14:07:30

"Valakinek a lelki élettel van baja, valakinek a mindennapival...
:-("

és főleg ezek kommentezik elsőként a posztokat, akkor valami jó csak van?:)

én még most is élvezettel olvasom a beírásokat, bár talán a stílus kicsit változott az elejéhez képest, de ezt betudom annak, hogy akkor kétségbeesett volt, most meg még szokja magát SZE..

e 2008.11.12. 14:36:52

dehogynem látszik, hogy vidéki vagy, azért mernek megszólítani :) átlag pesti úgy néz a világba kifelé a fejéből, hogy nem mer útbaigazítást kérni még a legkétségbeesettebb vidéki sem. Tudod, ez az az ignore-rutin, amit a koldusok meg a hülyék miatt vettek fel, de még egy csomó más emberfajta néma elutasítására is beválik.

DEGEC 2008.11.12. 14:41:10

Céadaoin 2008.11.12. 13:42:40

WTF..???

én tartom magam ehhez továbbra is...
4 nap hiányon görcsölni a szent cél érdekében...
nekem nem tünik egészségesnek...de lehet hogy azért mert mi van amikor 3-4 hetre is külön vagyunk...vagy mi vagyunk a droidok...

Miből gondolod, hogy az én lelki életemmel baj van..
Van egy enyhe depresszióm a honvágy miatt ( mért ne kérdezd) meg sok szabadidőm munkában....ezé lógok itt...
de mintha mostanában a postok kezdenének átmenni naplószerű bejegyzésekbe....

Mert pl ennek a postnak sincs valami nagy témaindító mondanivalója...
Elbambult a metrón...velem is esett meg ilyen..
Elaludt a buszon...ilyen meg nem....
SZF valszeg rácsúszott a VBK-ra mert csak a kocsmák alapján tud tájékozódni....:-D
Kevesebbet kell inni...

De lehet hogy csak ma szar napom van...
sorry.

hottentotta 2008.11.12. 14:44:06

Hiteltelen, unalmas, témából kifogyott.

ennek ellenére itt leszek, míg megy a blog :) szar helyeken is jól tudom magam érezni :D

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.12. 14:45:56

Én meg ma majdnem kabát nélkül indultam el otthonról...

Lányok, nem muszáj, ha nem megy!

2008.11.12. 14:49:45

CÉadaoin=SZF
Mit tesztelgeted itt az embereket, hogy a baromságaidra hogyan reagálnak?
Tanulmányt írsz belőlük, vagy mi a frász? :)
Nem elég a másik blogod?

DEGEC 2008.11.12. 14:52:28

Ló 2008.11.12. 14:49:45


A múlt héten találkoztak

employee 2008.11.12. 14:52:33

azért vicces ez, mert 8-9 éves belvárosi gyerekként just for fun végigmetróztuk a teljes hálózatot suli után (nem volt nehéz, a 3-as a deák tér és a nagyvárad között járt), amikor untuk, jöttek a buszok, a zánaki táborban meg hüledeztünk, hogy a srácok Sopronból még nem ültek metrón. OFF, csak úgy beugrott.
szf, már egészen lemondtam rólad, örülök, hogy megint vagy. hajrá. buszon meg nem elaludni, nem túl biztonságos.

2008.11.12. 14:52:44

Ja, és szerintem ez fotosopp

hottentotta 2008.11.12. 14:53:37

DEGEC 2008.11.12. 14:52:28

Hmmm, értelmesebbnek hittelek... :D

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 14:54:19

Degec, bocs ha félreérthetőre sikerült, semmi személyes, véletlenül sem a te lelki életedre gondoltam, és nem is a konkrét négy napra vagy bármelyik poszt konkrét tartalmára (azért nyírtam meg a hozzászólásodat is.) Csak annyi, hogy neked ez volt a nyavalygás, (tkp mindegy, miért) és mást kívántál volna, hottentottának a tájékozódásos-útbaigazításos rész volt lapos.

(Mellesleg a tájékozódásról, nekem két éve lassan, hogy nem megy, már feladtam a reményt is. Van egy vak ismerősöm, ha együtt megyünk valahová, ő diktálja, hogy a sarkon balra, aztán a második utca jobbra, én meg arra figyelek, hogy ne lépjünk gödörbe.)

Balance Of Power 2008.11.12. 15:43:37

employee: Kobanyan jartam gimibe, elso elejen valamiert bementunk osztalyilag a belvarosba. Amikor a programnak vege lett es szetszeledtunk a Deakon, egy kobanyai illetosegu osztalytarsnom elkezdett hiszteriazni, hogy akkor most o hogy fog innen hazamenni. Nem igazan ertettem, mert rendben van, hogy a X. ker-ben elte le addigi eletet, dehat akkor is...

KiNG 2008.11.12. 15:44:30

Ló, szerintem nem ugyanazok.
Én már egyszer összetévesztettem őket egy másik blogon (joggal!), és volt belőle nagy csetepaté. Ha azok lennének, szerintem az Index résen lenne, és nem idegelné az embereket egy kamubloggal, amit egy kamublogger ír. Mert a hazugságnak, bujkálásnak sosincs értelme.

Itt is kérdezném: Céadaoin/SZF, hogyan találtatok a blogomra, mivel nem linkeltem sehová?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 16:37:59

(bocs az offért, kitöröltem, későbbi visszakereshetőség érdekében áttettem az iterumba.)

employee 2008.11.12. 16:47:18

Ló, K&K:
ki a f*szt érdekel, hogy meg vagytok győződve róla, hogy fotosopp? az a cél, hogy kiderüljön, kamu, index mesterséges forgalom-generálás, földönkívüli összeesküvés?
És ha?
A Harry Potter is fotosopp (ja, kölyök varázslók, kamu!) mégis szereti, aki olvassa.
Lehet húzni elfele.
employee aka szf-bérenc aka Céadaoin-pribék aka zsindex-ügynök

vidéki srác 2008.11.12. 16:57:47

nekem egyszer kakálnom kellett mikor budapesten voltam és akkor mikor már nagyon kellett akkor bementem egy nagy áruházba és akkor ott tudtam nyugodtan és kényelmesen kakálni európai értelemben véve is meg máshogy is
de ennek már jó sok éve
el is felejtettem már réges régen csak az első hszben íta valaki hogy kaka meg pisi onnan jutott eszembe

KiNG 2008.11.12. 17:08:22

employee: ez így nagyon-nagyon durva ferdítés.

A HP köztudottan egy, mindenfajta realitást nélkülöző irodalmi alkotás. Nem igaz, és ennek minden egészséges ember tudatában, és éppen ezért szép, mert közelebb hoz egy elérhetetlen világot. "Mi lenne, ha mégis" filozofikus reménykedés.

A Szegénységblog viszont azért vált ki ennyi vitát és dühöt, mert homály, bujdosó bloggerek, titkolózás kíséri. Én - személy szerint - erősen ellenzem az ilyen, másokkal való kicseszést, és akik a blog ellen vannak, ezért vannak ellene (lásd a babakocsis adományozás megtagadása). Ha vállalnák az arcukat és nevüket a bloggerek, dőlne a pénz.

Szerény véleményem szerint. Ez rettentően fontosan hangsúlyozandó.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 17:11:10

Le vagyok maradva...?
Ki kért pénzt, babakocsit, akármit, és mikor...??

KiNG 2008.11.12. 17:15:40

valami babaágy volt, egy e-mail alapján
ott is azért nem volt eredményes a kommunikáció, mert nem voltak valósak a felek
virtuális partnernek csak virtuális segítség jár...

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 17:17:03

Egy szomorú levélváltás, igen, ez volt a poszt címe. Ha gondolod, olvasd el még egyszer.

employee 2008.11.12. 17:19:54

K&K:

ugyan, kivel csesznek ki?

HP tényleg nem jó példa.

employee 2008.11.12. 17:26:53

K&K
tudod, mit áldozok szf-re?
a figyelmemet.
te ugyanezt teszed, és úgy tényleg kicseszés, ha fantombloggernek tartod. feleslegesen kidobott figyelem.

KiNG 2008.11.12. 17:37:55

employee: ha valakinek többet ér az, hogy inkognitóban maradjon, annál, hogy pénzt szerezzen, csak akkor fogadható el racionális szempontból, ha az illető nem szegény, vagy ha igen, akkor nincs tudatában ennek, tehát buta.

Szerény véleményem szerint. Ez rettentően fontosan hangsúlyozandó.

Catalina 2008.11.12. 18:28:03

Persze mindenki azt kommentel amit akar, de miért jó folyton beszólogatni? Én ezt nem értem. Vagy ez egyfajta kielégülést jelent? :DDDD

DEGEC 2008.11.12. 18:29:53

King & Kinga 2008.11.12. 17:37:55

De mivel már talált állást multinal, igy lehet hogy nem a blog lesz az elsődleges pénzügyi forrása, és nem ezért folytatja....
tök mindegy egyébként miért folytatja....
csak kéne valami amiröl lehet kommentelni, ne csak információ tartalom nélküli tényeket közöljön...
mert akkor azokban a postokban csak arrol lesz szó, hogy kamublog-e, és hogy senki se irja azt hogy kamublog...
mondjuk erről is lehet kommentelni..de csak nem biztos hogy hosszu távon érdekes..

loláb 2008.11.12. 18:44:23

Régebben és is párszor elaludtam tömegközlekedési járművön, jellemzően a 4-6 oson. Mondjuk én általában nem kevés alkoholtartalmú folyadékot vettem előtte magamhoz.

De van (volt?) például egy szórakozóhely pesten, a Picasso nevű, régen jártunk ott párszor. Eddig 4 vagy 5 alkalommal voltam, de máig nem tudom, hogy hol van. Valahol az Andrássy-Nagykörút-Bajcsy háromszögben, de hogy pontosan hol, azt nem tudom.

váj mí 2008.11.12. 20:07:49

Ez azért télleg fura. Márminthogy hozzám is odagyünnek a népek, hogy merre az ovi az Egressy úton?
Csak azért fura, mert én, úgy látszik, még SZF-nél is jobban idomultam ;) (Lévén nem magyar állampolgár, aki 7 hónapja él Budapesten:D).
Ami még furább (legalábbis számomra) van, hogy tényleg tudok segíteni, budapestieknek is, eligazodni a saját városukban. Ez azért már valami ;) Magyarországról már nem is beszélve :).
Igaz, ehhez hozzátartozik, hogy a barátom sok utazással jaró melót végez, és sokszor (mivel nincs állandó melóm, sajna) elkísérem, amolyan "ismerjük meg városunkat-országunkat" túrákra.
Egyszóval, bár én a kritizálók táborába tartozom úgy egyébként, de most egyet kell értenem SZF-vel. Tényleg élményszámba megy az ilyesmi, és bevallom őszintén, nekem jól esik, ha segíteni tudok ;)

bölcsésztanár 2008.11.12. 23:01:45

Lehet, hogy az én könyvtárban aszalódott agyam a hibás, de én született pesti létemre mindig viszek magammal zsebtérképet, ha olyan helyre megyek, ahol soha életemben nem jártam. Nem is szoktam kérdezősködni, mert
MINDIG megszívom. Nem is értem, hogy aki nem tudja, hogy merre az arra, miért nem mondja meg? Könnyebb legyalogoltatni a másikkal felesleges kilométereket.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.11.13. 01:33:51

a metró olyan okos szerkezet h bemondja h melyik megálló következik épp (ha épp a helyzet magaslatán van akár többször is).
ergó, vagy süket vagy, vagy duruzsolt vmi a füledbe és akkor fake a dolog, vagy csak simán fake (a fakere nincs fatva), vagy télleg ilyen bamba vagy és akkor érthető h mér ilyen szopó az élet.

DEGEC 2008.11.13. 03:23:05

bölcsésztanár 2008.11.12. 23:01:45


GPS?

hottentotta 2008.11.13. 08:05:05

The King & Kinga
Ha klikkelsz a regisztrált felhasználó nickjére, bejön az adatlapja, ott van a blogja, engem is így BUKTATTAK le :D

bölcsésztanár 2008.11.13. 19:55:12

GPS? Bah, ciha.
Nem vettünk az autóba se, mert akkor miért lenne izgalmas lemenni Isten háta mögé? Min lehetne összeveszni útközben? És mi erősítené útközben az anya-apa kommunikációt, ha anya nem midfahrerkedne? (azt hiszem, így írják, bár a germánt nem bírom) És nem okozna sikerélményt megtalálni a Róbert Károlyt elkerülő röviebb utat Rákosrendező felé...
Marad a térkép.

DEGEC 2008.11.14. 08:40:36

bölcsésztanár 2008.11.13. 19:55:12

:-D


Azt csak, hiszed...
nekem a telefonban van (nem kellett csak egy antennat venni a teleohoz, meg nem akartam magammal cipelni egy ujabb kutyut)

Ossze lehet veszni...pl:

Ha mast mond a GPS es mast mond a kozlekedesi tabla...akkor kinek higyj (ezt jol irtam??)

Miert sexy voice van beallitva hangnak...

Pontosan latszik a sebesseg....nem lehet kamuzni..hogy mennyivel megy...

Amugy nem rossz..ha elotte pontosan be tudok vmit jelolni a terkepen 1000% hogy elvisz oda...

Amugy lehet legrovidebb utat valasztani...es kerulot is..(a rakosrendezo fele:-P)

1 hatranya van, ha az ember csak arra hagyatkozik akkor elveszti a tajekozodasi kepesseget...

Van amikor nincs idom felkeszulni, abbol hogy hova megyek...es csak a navir hagyatkozom..
ha lemerulne vagy elhagynam azt sem tudnam hogy hol vagyok, merrre van elore, mert csak arra figyeltem, hol kell jobrbra/balra kanyarodni..

Az egyik legnagyobb elonye, pedig a POI-k...azok nincsenek rajta a terkepen...

audrey 2008.11.14. 10:42:26

én csak azt nem értem, a"paraszt " kommenteket miért nem moderálod ki? sok energia?:)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.14. 10:55:07

Audrey, nicklopásért, napipolitikáért, anyázásért (értsd: jelen nem lévők, magukat megvédeni nem tudók gyalázása) vagy tényleg nagyon minősíthetetlen hangnemért szoktam. Egyébként mindenkinek jogában áll bunkónak lenni.
!!! Akinek nem inge, ne vegye magára!!!

DEGEC 2008.11.14. 11:10:02

Céadaoin 2008.11.14. 10:55:07

akinek meg inge, az mocskos gyorsan oltozzon fel..
by hofi

bölcsésztanár 2008.11.14. 12:04:42

Degec,

Eszembe jutott a humorista Kovács András Péter műsora a GPS-ről, nagyon vicces. Nem tudom belinkelni, de youtube-on megtalálod. Fábrynál hadarta el, azt hittem, becsinálok a röhögéstől.

Ja, és én pl. nemcsak sexy voice-ot tudok, sőt, azt a a legkevésbé, hanem legalább tízfélét. Szoktam is variálni: érzelmi állapot, elindulás óta eltelt idő, gyereküvöltés hangereje, vonzó étterem látványa stb. mind változó faktorokat eredményeznek...

C,
Mi az a nicklopás?
Kicsit most úgy hangzik, mint mikor először hallottam a templomban, hogy rózsafüzéresek titokcseréje. Arról már tudom, hogy mi, de nicklopás????????????

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.14. 12:08:03

ha elmondod a titokcserét, én is elmondom, mi az a nicklopás... :-D
(bocs, már el is ástam magam...)

DEGEC 2008.11.14. 13:09:12

vmi kis kartyakat cserelnek, amiken klf ima van..
asszem, es talan hetente van ez a klub szeru dolog..es akkor egy hetig azt az imat mondjak ami rajta van...van egy dealer is koztuk nala lehet cserelni v egymas kozt..


bölcsésztanár 2008.11.14. 12:04:42

lattam a tvben..
amugy nem rosz dolog..
te hasznaltad mar...

szerinem altalaban az szidja aki, meg nem hasznalta, illetve nem tudja hasznalni...

olyan mint a sz.gep, csak azt tudja csinalni amit mondasz neki...

bölcsésztanár 2008.11.14. 17:41:41

Titokcsere: majdnem az, amit degec ír.
A rózsafüzér imádkozásakor az Üdvözlégyekben van egy hittitok, ami nem titok igazából, hanem misztérium, hogy világosabb legyek. Pl. ...és áldott a te méhednek gyümölcse, Jézus, akit érettünk tövissel megkoronáztak. - ez a titok, havonta váltanak, hogy ki melyiket mondja otthon.

De én még mindig nem tudom, mi az a nicklopás!!

degec,
Én még nem használtam, de egy barátom folyton bekapcsolja, még akkor is, ha tudja hová kell menni, poénból. Nincs felesége, se anyósa...

Én nem szidom, én az ÁMÍTÓGÉPET szidom minden nap, mert nem értek hozzá, de szeretném használni anélkül, hogy megtanulnám.
süti beállítások módosítása