Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Szegényszag

2008.09.09. 10:10 Szegényember felesége

Igen, persze, fürödni kell. De utána gyalogolni, tömegközlekedni is. Hogyan ne legyünk büdösek mire odaérünk az állásinterjúra?

Vagy másfél éve vettem egy izzadásgátlót 1500 Ft-ért, (Murnauers mineral deo kristall). A lényeg, hogy úgy néz ki, mint egy ásványi tömb, vizet kell rá önteni, és akkor "kenhető", teljesen színtelen, szagtalan, nem hagy nyomot, viszont ősztől tavaszig garantáltan nem hagy izzadni, és nem leszek tőle büdös. (Kánikulában persze ez sem megoldás.) Rettentő kiadós. Nem használom minden nap, mert eltömíti a verejtékcsatornákat, és az ilyesmi nem egészséges, így 5-6 évig biztosan elég lesz.

Ha tárgyalásra vagy interjúra megyek, akkor persze kell a magabiztossághoz némi illat is. Ilyenkor otthonról pár perccel előbb indulok el, mint kellene, és útközben még beugrom "nézelődni" a nem messze lévő DM-be vagy Rossmannba. Ilyenkor aztán mindig a parfümös polcnál kötök ki, ahol ha senki nem figyel, akkor a teszterből nem a papírcsíkra fújok, hanem a csuklómra.

Tolvaj vagyok-e?

60 komment

Címkék: spórolás állásinterjú parfüm tisztálkodás

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr92655108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belerokkanok 2008.09.09. 11:42:21

Nem vagy tolvaj, hisz igazán egyébként is csak a bőrön érezni, hogy milyen a parfüm illata. :-)

PsycloneJack · http://psyclonejack.gmail.com 2008.09.09. 11:47:14

Nem, ahogy nem tolvaj az sem, aki kétszer vesz a szupermarketben álló kínálókislányok tálcáiról, vagy ingyenpiából rúg be.
Az eljárás talán nem elegáns, de az elegancia luxus: a jelen helyzetben ki kérné számon rajtad a hiányát?

demokraciakutatas 2008.09.09. 11:48:52

Szerintem tolvaj vagy, és ezzel magadnak is ártasz. Hiszen a lelkiismereted úgyis megmondja az igazságot. További veszteség, hogy azt az energiát, ami az ilyen trükkökre és minden más "spórolós" megoldásra fordítasz, akár a pénzkeresetre is fordithatnád. Számolsz össze egyszer, mennyi időt forditasz mire, és hol vagy hogyan tudsz legalább nap 1 órát pénzkeresetre felszabaditani. Ehhez persze el kéne egyszer hinned, hogy nem feltétlenül kell egész életedben nyomorogni.

Cat 2008.09.09. 11:51:27

Most akkor tippeket írsz itt, hogy hogyan lehet spórolni? :)

Dee 2008.09.09. 11:55:20

én is gyakran csinálom ezt, hiszen egy parfüm illata megváltozik a bőrön és több óra elteltével is. egy tesztcsíkkal nem tudja az ember, milyen érzés lesz ez a bőrén, a saját illatával... másrészt jobb a csuklót a kedves orra alá nyomni otthon, mint tesztcsíkokkal teli zsebet űríteni és azt mutogatni...
ez nem lopás! az fúj a papírra, aki nem szeretné magán érezni az illatot, például nő létére férfinak választ valamit, vagy ha 6-8 közül dönt...

akárki 2008.09.09. 11:58:23

Szerintem ezzel semmi gond. Mindenki oda teszi, hiszen úgy érzeni.
Egyszer voltam illatszerbolti eladó, és volt egy nőci, aki bejött és kompletten kifestette magát, jól befújkálta, aztán ment tovább. Azt mondta randija lesz. Hát istenem, ez van. Fesse, fújja, azért van ott.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 12:08:36

Akinek a magabiztossághoz illatra van szüksége, azzal bajok vannak. Nekem megteszi a frissen mosott és vasalt ruha illata, a tusfürdő, testápoló illatával együtt. Ezeket ugyan csak én érzem, annyira gyengék, de tudom, hogy friss vagyok és nem büdös, ez bőven elég az önbizalomhoz...

Cinikus 2008.09.09. 12:12:33

Tolvaj vagy.

rock 2008.09.09. 12:15:55

majd a drogériákban is villanyárammal veszik körbe a tesztereket...akkor majd lehet visongani

Lord_Cica 2008.09.09. 12:16:43

Szerintem épphogy azok teszik rosszul, akik egy papírcsíkra fújnak. Hisz pazarolnak.
18 alatt sokáig én is úgy gondoltam, hogy a mosdás elég a testszag ellen, de ezt mások nem így gondolták.

Viviparus 2008.09.09. 12:19:31

Blogot írni van idő, ügyeskedni van idő, netre van pénz..hol itt a nyomor?

b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.09.09. 12:32:29

argyre72, honnan veszed, hogy nem egy ingyenes terminálról, vagy iskolából, könyvtárból írja a blogot?

Buczók Pál 2008.09.09. 12:36:54

Te lopol! Ne lopoljál!

Viviparus 2008.09.09. 12:38:19

ő írta valahol régebben, hogy netre nem sajnálja a pénzt

k9 2008.09.09. 12:40:40

már bocs... miért lennél tolvaj, a teszter azért van, hogy kipróbáld...

A papírra akkor fújjuk, ha nem akarjuk, hogy 5-féle illatunk legyen. Én is a bőrömön nézem meg ;)

kisregina 2008.09.09. 12:45:00

Ha valaki ide tévedt, az esetleg olvasni akar olyanokról is, akiknek van ennél nagyobb problémájuk is:

www.nol.hu/cikk/506042/

És Kedves Szegényasszony!
Kiraktad az egyik kommentemet, nem tudom hogy mi fogott meg benne Téged, mert szokás szerint egyszerre voltam cinikus is, meg bíztató is.

Én azért utálom ezt a blogot - ha bárki megkérdezné: azért járok ide, és azért kommentelek, mert egy barom vagyok - mert a leírások szerint egy talpraesett, diplomás, fiatal, gyermektelen lány írja, akinek semmi oka nem lenne panaszra. Oké, megcsúsztatok, majd felálltok, e köré blogot építeni nem kéne. Már csak azért sem, mert ez adott esetben pontosan ellenkező irányba vezethet, a túlzásba vitt mártírkodás előbb-utóbb azzal jár, hogy valóban belesüppedsz a helyzetbe, és nem keresed a megoldásokat.

Sok sikert a munkakereséshez: ahogy mér egyszer leírtam, ennek két okból is szurkolok!!

okos 2008.09.09. 12:45:25

Mért lopnál? Azért van kitéve, hogy szabadon kipróbáld. Ismerősöm drogériában dolgozik, zsákszámra viszik az ingyen tesztereket.

KopaszMercis 2008.09.09. 12:48:09

Az attol fugg:
melyik rossmann/dm-bol szeded a sapot? :)

moTmeN 2008.09.09. 12:48:38

Rekuc, a legkondis kocsibol kipattanva tenyleg nem okoz gondot a "szag"...

Sajnos (foleg masok bajara) sajat boromon tapasztalom, hogy hiaba a friss zuhany+ruha, ha elozo nap esetleg nem eppen fittness kajat toltam (ugye bar alacsony jovedelembol foleg az olcso, tartositoszerekkel es egyebekkel teletomott mukajara fussa), akkor bizony negyed ora villamosozas utan atizzadom az ingem.
Engem nem zavar, szerencsere allasinterjura akkor jarok, amikor en szeretnek, es akkor vagy szeretnek testszag nelkul, vagy alas szolgaja.

kisregina 2008.09.09. 12:49:00

Most csak tényleg annyi jutott még az eszembe, hogy hány humán erőforrás menedzser tűnődhet azon, hogy melyik csaj lehetett az elmúlt héten, aki a bolti illattal jött interjúra :-))))

KopaszMercis 2008.09.09. 12:50:47

En csak egyszeruen budos vagyok... Akinek nem tetszik az mehet a gecibe :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.09. 12:54:40

Megcsavarnám, mert ma szőrszálhasogató kedvemben vagyok... :-D
Objektíve: nem loptál, mert a teszter azért van ott, hogy szétlocsolják, papírra, bőrre, ezerfelé.
Szubjektíve viszont loptál, mert a teszter ismeretlen illatok kipróbálására van ott, te pedig, ha jól értem, pontosan és céltudatosan fogtad és beillatosítottad magad vele.
Tehát alkalmatlan tárgyon követtél el bűncselekményt :-P
(Nem, köszönöm, nem kérek kijavítást, sejtem, hogy jogászul nem egészen így van :-D )

boszor 2008.09.09. 12:58:45

Kisregina, bár soha ne lenne szükséged tippekre, trükkökre mástól, akinek ugyanúgy (épp) nincs. Vagy csak bátorításra, hogy van még, akinek nehezen megy.

De ha peched lesz, majd megérted, miért van szükség ilyen blogra is.

Magam részéről meg halálom az olyan ember, aki csak úgy kívülről kijelenti, hogy ha valaki fiatal, gyermektelen, diplomás, az rögtön azt jelenti, kuss legyen.

Mesélni, tapasztalatot megosztani, vagy netán éppen panaszkodni csak ötvenen felül, vagy csak nulla havi jövedelemmel, vagy csak alkoholista férjjel, vagy csak tíz gyerekkel szabad? Uhh:(

Gipsz Jakab 2008.09.09. 12:59:58

Komolyan mondom, én nem is értem hogyan lehet megélni ennyi pénzből, én szerencsés vagyok:

Nettó: 375.000 Ft a bérem, kifizetik a telefonomat, és kapok 60.000 Ft-z üzemanyagra havonta.

De ennek ellenére úgy érzem, hogy nem jutok előbbre, kurva nehéz ebben az országban élni.

Csak kajára elmegy 70 -90 ezer egy hónapban, és hű de nem eszek durva dolgokat. A rezsi 40.000 Ft. Betankolok 40-50 ezret, elmegy szervizre biztosításra autóval kapcsolatos dolgokra még 20.000 Ft, úszás havi 16.000 Ft. A lényeg szar szerény életet élek, és erre elmegy több, mint 200.000 Ft.

Hogy a fenébe lehet, itt jól élni?

Nem mondom, hogy nem marad pénzem a hó végén, de ebben az országban szar szegénynek és nem létező közép réteghez tartozónak is lenni.

KopaszMercis 2008.09.09. 13:02:44

Gipsz Jakab:
pont ezaz.. kufoldon tartoznal ehhez a reteghez nem tudnad hova tomni a penzed...

kisregina 2008.09.09. 13:03:34

Boszor!

Igen.
30 alatti gyerektelen diplomás, talpraesett leányzók küzdjenek.

Én is voltam, olyan anyagi helyzetű, mint a blogíró, annyi "szerencsém" volt, hogy én a pálya elején, ahol ez valamennyire természetes. Nem nyafogtam, tudtam, hogy lesz jobb. Lett. A blogírónak is lesz. Ha nem hagyja el magát, amire pedig úgy tűnik hajlamos.

éneztnemértem 2008.09.09. 13:04:20

Sok olyan nő alkalmazza ezt a technikát, akinek semmi szüksége nem lenne rá, de sajnálja a pénzt parfümre. Majd a pasi vesz neki, akit ezzel az illattal fog :) Ne gondold, hogy egyedül vagy. Nem ismerek olyan nőt a baráti társaságomban, aki legalább egyszer ne élt volna ezzel a trükkel.
Megjegyzem a baráti társaságom nem iskolázatlan és nem koldusszegény emberekből áll. Tehát néha egy-egy állásinterjú kedvéért csak parfümözz szerintem :)

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2008.09.09. 13:14:29

Szegényember feleségének ajánlom, ha még nem ismerné... bár lehet ismeri, mert úgy tűnik, nagyon rafinált. :-)

www.ingyencuccok.hu/

boszor 2008.09.09. 13:19:05

Kisregina, a küzdéssel egyetértek, csak az nem tiszta továbbra se, hogy miért baj, ha valaki mindezt leírja. Miért kellene hallgatni arról, ha az ember éppen reménytelennek látja a helyzetét, akár valóban így van, akár nem?

Miért elítélendő, ha valaki kiírja magából, és nem szégyelli, nem titkolja, ha jól esik a bátorítás? Van, aki csendben és összeszorított foggal tudja túlélni, van, aki úgy, hogy megkeresi, maga köré gyűjti a hasonló helyzetben lévőket. Nem hiszem, hogy egyik verzió rosszabb, mint a másik.

IAMX 2008.09.09. 13:47:41

Pár kommentelőnek:

Nem vagyok szegény, de ismerek párat és általában rosszul érzem magam köztük, mert mindenki panaszkodik az anyagi helyzetéről. Ezt a blogot azért szeretem, mert nem ilyen, nem arról ír hogy jaj-jaj nincs pénzem meg milyen igazságtalan hogy másnak így meg úgy nekem meg nem stb, hanem együtt él a helyzettel, és ha nem úgy áll éppen anyagilag ahogy szeretné akkor se próbál úgy csinálni mintha úgy állna. Tud spórolni, ami Magyarországon ritkaság. És erre bíztat más hasonló helyzetűeket is (vannak még páran) Ez szerintem becsülendő, sokan tanulhatnálak tőle.

a poszthoz:

Férfi lévén nem szoktam parfümöt vásárolni, ajándékba kapom őket általában. Ellenben a reptéri duty-free shopban mindig kipróbálok egy szimpatikusat, csak a móka kedvéért, és nem érzem magam tolvajnak:) Az, hogy a blogíró előre megfontolt szándékkal alkalmanként tesztert fúj magára abszolút nem elitélendő. (Sokkal inkább tolvajnak tartom azt, aki bár nem teheti meg, mégis mindennap használja, ezért inkább megveszi negyedáron lopottan, számla nélkül.) Mivel nem használ minden nap parfümöt (izzadásgátlót igen, azt meg is veszi), mert nem teheti meg, csak néhanapján fúj egyet-egyet ez még abszolút nem számít élősködésnek. Arról nem is beszélve, hogy ha egyszer megváltozik az anyagi helyzete (kívánom hogy így legyen!) és megengedheti magának a napi parfümhasználatot, egyből tudni fogja hova menjen illatért és mit válasszon és így a teszter beteljesíteti sorsát:) Erre (is) való ugyanis

miss berger 2008.09.09. 13:48:55

csak nekem visszatetsző, hogy valaki a nyomorával kérkedik, mégha név és arc nélkül teszi is?
egyébként rossmannban általában a fizetőpult mögött van - emlékeim szerint, bár jó rég voltam rossmannban - a parfümöspult, szal ott nem válogatsz, csak az eladók vigyázó szeme láttára...

matyiő 2008.09.09. 14:02:09

Nem egyértelmű?
A tisztánlátás a pénzügyekhez is elengedhetetlen!
Nézze Tömör professzort az RTL Klubon.
Támogatja a Raiffeisen Bank

Ehheheeee....

Katka 2008.09.09. 14:04:09

Nem tolvaj. Szánalmas. A térdedre meg szerkessz fel egy cipőt, és akár gyerekjeggyel is bemehetsz a moziba. Ha egyébként ennyire szarul megy, gyere el hozzám, az én parfümjeimből ingyen fújhatsz magadra, és akkor nem kell itt égetned magad egy ország előtt.

JediL 2008.09.09. 14:35:47

akkor már legalább a douglasban fújkáld magad, a dm-ben büdösek a parfümök...:)

lili 2008.09.09. 14:44:36

A teszter azért van, hogy kipróbálják. Tesztcsíkra csak azok fújják, akik még több illetból döntenek, a csuklóra meg már azokból tesznek, mondjuk ha már a csíkok alapján sikerül kiválasztani kettőt, ami közül döntenél. A kutyát nem izgat a dm-ben, hogy magadra fújod, hiszen azért van ott. A Rossmann-ban eladó adja akezedbe aTestert is, de ki lehet próbálni, azért adja (ha nem engednék, nem is vennék meg sokan az illatot, próba nélkül).

Nos, az én tippem a következő. Olyan kristáyldeot amit használsz, 1500 Ft helyett, kb. 500 Ft-ért is lehet kapni (bocs nem tudom most fejből az árát). dm saját márkája, Balea, Deo Kristall Sensitive. Ugyanúgy tömben van, ugyanaz gyakorlatilag, be kell vizezni és használni, jó sokáig elég. Én azért ezt használom, mert nagyon érzékeny a bőröm és ettől nem viszket a hónom alja. Máris marad ezer forintot. Ehhez az ezerhez ha valahogy még 500 Ft-ot összekaparsz, vehetsz magadnak akár igazi edt-t. Pl. Avon katalógusban nyáron több illat le volt 1500 Ft körüli árra akciózva. (Jó, én akkor speciel megengedhettem magamnak, hogy három különböző üveg edt-t is rendeltem, mert hangulat függő, hogy éppen milyen ilatút használok, sőt a drágábbakat is megengedhetném magamnak, de ezeket az illatokat szeretem, ez van, ezekhez ragaszkodom).

lili 2008.09.09. 14:54:45

Ja, jut eszembemég használd csak nyugodtan a kristall deot mindennap, ugyanis ha zuhanyzol és megmosod a hónod alját és nem hazsnálod, akkor a deo hatás onnatól kezdve nincs... elég enyhén megizzadni, az érezhető (max. te nem érzed saját magadon).

KopaszMercis 2008.09.09. 14:57:52

szerintem a szegeny no legyen pinaszagu

laló 2008.09.09. 15:00:05

Murnauers mineral deo kristall-t hol lehet kapni?

lili 2008.09.09. 15:05:51

off. egyébként mióta vagy munkanélküli? Mert ha ennyire szegények vagytok, akkor nem feltétlen arra kell várni, hogy a végzettségednek megfelelő állást kapj, hanem akár másikat is szerezni. Sőt, mielőtt tanulni kezdtél, nyilván felmérted azon a területen az adott területen a piac telítettségét. Átmenetileg nagyobb áruházlánba is elmehetsz pénztárba is akár. Tudtommal rendszeresen keresnek oda embereket (pl. Tesco, Auchan...stb). Lehet nem egy leányálom munka, de nem létminimum a fizetés, ha jól hallottam.
A Call Centerek sem stresszmentes állások, de oda is rendszeresen szoktak embereket keresni. Kemény meló, de általában tűrhetően fizteik. Igen néha este is kell dolgozni, meg hétvégén is, vasárnap is, de legalább lehet pénzt keresni és megélni.
Pénzintézeteknek is szokott gyakornoki/pályakezdő programjuk lenni (mondjuk oda általában közgáz diploma kell).

Ha van diplomád és valóban szeretnél elhelyezkedni, akkor nem hiszem, hogy néhány hónap alatt nem találsz melót (igaz, nem felttélen olyat, amihez diploma is kell, hiszen diplomás túlképzés van, mindenki nem lehet menedzser vagy főnök :)

laló 2008.09.09. 15:10:55

Szegényember felesége, nagyon köszönöm, korábban kaptam egyszer ajándékba én is elégedett voltam vele!

Én még csak most olvastam bele a Blog-ba, a kommenteket azonban nem tudom a magamévá tenni :-)
ha valakinek ennyire szúrja a szemét egy egy post akkor minek olvassa?!
...akkor ezek szerint mégsem olyan rossz :-)

babó 2008.09.09. 15:18:25

mondjuk engem Gipsz Jakab jobban irritál, hogy ennyit keres, és kevesli. nem szar szegény életet élsz, hanem erős középosztálybélit. ha elfolyik a pénzed, akkor nagyon béna vagy. mi a családban összesen sem keresünk ennyit, és marad hó végén, gyerkőc is éli világát. és nem élünk rosszul, hadd siessek leszögezni.

ébresztő...

laló 2008.09.09. 15:23:54

nekem még a bruttóm is lényegesen kevesebb az ő nettójánál :-)))

de ezzel sokan vagyunk még így minimál fizuval...

lajosak 2008.09.09. 15:24:33

dehogy vagy tolvaj, ne viccelj, a tolvajok egészen mások és máshol éppen most is tolvajkodnak milliárdos szerződésekben, drukkolok nektek

2008.09.09. 15:27:29

Ne aggódj, a parfüm előállítási költsége, mint olyan, konvergál a nullához. A világon senkit nem károsítasz vele. :)

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.09. 15:28:53

Azt elfelejtettem írni, hogy Szegényember is ugyanezt az izzadásgátlót használja. (Lehet, hogy nem higiénikus, de istenem, máskor az izzadt testünk is össze szokott érni.;))
És kapott egy dezodort névnapjára. :)

Tréning Atya 2008.09.09. 15:31:17

Te tolvaj? Hahhh! Az nem ez a kategória. Sok sikert!
gipsz jakab!
Te hol élsz bazdmeg?

xy 2008.09.09. 17:14:14

Katka 2008.09.09. 14:04:09

Mehetek én is?
Parfüm nem is kell, elég, ha dugunk, aztán már megyek is.

mimozka 2008.09.09. 17:20:48

„KopaszMercis
szerintem a szegeny no legyen pinaszagu”

:DDD

a szegényember habtestét milyen illatfelhő vegye körül?

Celtic 2008.09.09. 21:27:28

Allott futyiszag :) Mint a baratnom megjegyezte egy satrazas utani reggelen :)

Egyebkent meg Gipsz Jakab ha ennyit keres, nyilvan olyat is dolgozik. Lehet, hogy mast irrital, engem nem (pedig boven a duplaja az enyemnek). Viszont engem papir nelkul (marmint diploma) alkalmaznak, csak a tudasomat elismerve es a munkahelyi legkor nagyreszt karpotol a kieso penzert. Dupla annyiert is nehezen valtanek.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.10. 08:48:21

Tudjátok, ki a tolvaj?
Aki ma reggelre elemelte az íróasztalról a Niveámat, amit a billentyűzet püfölésében megkérgesedett kacsóm ápolására tartottam. Kistégelyes volt, CBA áron mintegy kétszáz forint, igaz, friss, teli doboz.
Most meg viszket a kezem a szárazságtól.
Grrrr.

mimozka 2008.09.10. 09:41:37

Céadaoin

„Tudjátok, ki a tolvaj?
Aki ma reggelre elemelte az íróasztalról a Niveámat”

Rosszul ítéled meg, nem tolvaj az, hajnalban zárva voltak az üzletek, no most a magabiztossághoz a pihe-puha kéz is szükségeltetik.:))

Kupi van az asztalodon, rakj rendet és előkerül:)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.10. 09:46:11

Mimozka, rendet már raktam, épp a minap, azért lett annyira szem előtt :-P
Egyébként semmi kifogásom nem lett volna, ha pihepuhásítja vele a kezét – de minek kellett ehhez a teljes doboz...??

Sleepy Gonsales 2008.09.10. 09:55:28

Celtic
Mintha én írtam volna.
Gyanús!
Hogy hívják a barátnődet? :)

Celtic 2008.09.10. 22:17:48

Kriszta. De igazabol csak ex-baratnom, mar fel eve nem vagyunk egyutt. Vagyis, egy lakasban lakunk (mert nagyon rednes es nem dob ki, plusz ketten konnyebb fenntartani egy lakast), de kulon szobaban.

Csak egyszerubb ugy emlegetni, hogy "baratnom", mint a "volt baratnom".

Katka 2008.09.11. 16:02:26

xy! Gyere, vazze! De előtte nem fürdök egy hétig... :-D

A tolvaj egyébként az, aki a hétvégén csípőfogóval kivágta(!) a motorvezérlő elektronikát az Alfámból. Remélem a jó kurva annnya temetésére kellett az ára!

acsa 2008.09.11. 21:43:04

Céadaoin:

Lehet, hogy jól jártál, mert van esélye beindulnia bőröd faggyúmirigyeinek. Ráadásul a krém nem fogja tovább szárítani (igen, szárítani!) bőrödet. Ugyanis elég higroszkópos hatásúak a drágább bőrápolók is... Aki elég hidegen sajtolt növényi olajat eszik és kesztyűt hord zord időben/munkában, annak nem kell semmilyen bőrápoló krém... Szerinted mit adnak babaolajként szép áron? Tök közönséges napraforgóolajat...

acsa 2008.09.11. 21:48:40

És hogy tovább okoskodjak kibirhatatlanul: Kerestem én is a jó deot, de a kővel az a baj, hogy durván Al-tartalmú, ami nem túl okos a szervezetnek. Az izzadás pedig a hónaljban kifejezetten méregtelenítő, ezért büdös - már aki úgy táplálkozik. Azaz szinte mindenki :) A megoldás? 5 éves étrendátállítási program "széllel szemben pisilve". És közhiedelemmel ellentétben az egészséges táplálkozás olcsóbb az átlag magyar állampolgár "kosaránál".

M a r c e l 2008.09.12. 11:11:38

Tudod miért viszket a kezed? Mert állandóan eltömöd a pórusaidat azzal a krémmel. Úristen, nem féltek milyen lesz öregkorotokban a bőrötök? Nekem és másoknak miért nem viszket? Olyan száraz vagyok, mint a sivatag.
süti beállítások módosítása