Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Nézőpontok

2008.09.05. 15:40 Szegényember felesége

Vélemények kommentár nélkül.


cuccos

Annyira sterilek a bejegyzések - többször is végigolvastam az egészet, fogódzókat keresve a hitelességhez-, hogy nekem nagy a gyanúm, hogy "csinált" a történet, tényleg valami szociotanulmány, VAGY a blogíró nagyon kívül tudja magát helyezni a saját életén, mint író...

nekemnincsennevem

Vicces ez...

Gondolkoztam rajta h miért is tetszik nekem ez a blog... sokat gondolkoztam rajta.
Arra jutottam hogy tán azért, mert érzem a történet "ízét a számban" Tudod, mint amikor már ettél életedben citromot, aztán ha meglátod is kicsordul a nyálad. S most kicsit kesernyés nyállal a gambámban nem óhajtok többet írni... pedig lenne mit... Az a szép a jelenben, hogy jót mosolygunk majd rajta a jövőben :-D Csak így tovább. A bloggal is, és a túléléssel is.

Mária

Meg ne próbáld bezárni a blogot!

A történet úgy lesz kerek, ha megtudjuk azt is, mi történik veled a munkába állás után egészen addig, amíg ismét a régi anyagi lehetőségek között, ám sokkal nagyobb élettapasztalattal a hátad mögött térsz vissza a viszonylag gond nélkül fogyasztók közé :)

Utána pedig folyamatosan írhatnál arról, milyen csapdákat és buktatókat kerültél nagyon okosan el annak érdekében, nehogy megint elhasalás legyen a vége...

kisregina

Tiszta szívemből szurkolok.
Annak is, hogy legyen munkád, de leginkább annak, hogy szűnjön meg ez az idegesítő blog végre.

 

3 komment

Címkék: blog kommentek társadalom történetünk hozzászólók

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr84649900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe326 nekemnincsennevem LOL · http://butapest.blog.hu/ 2008.09.05. 16:18:52

Emlékszem volt idő mikor nemigen volt másom, csak a szavam. Akkor szoktam rá hogy mindig megtartom amit ígérek. S megígértem hogy írok...

21 éves voltam mikor egyedülállóélő lettem. Vagyis majdnem. Annyi aprópénzem volt ugyan hogy kibéreljek egy albérlete, meg kifizessem a kauciót, de munkám... nos munkám az nem volt. Tulajdonképp úgy történt minden ahogyan a rózsaburgonyával szokott történni ősz dereka tájt. Egyik napról a másikra kirakják mert "túl sok helyet foglal". Aug 23.-án eresztettek szélnek. 24.-én már volt albérletem és szeptember 1 el már dolgoztam. Szerencsés voltam mert nem volt probléma a költözés. Lévén hogy semmim sem volt. Amit a magaménak mondhattam az a ruháim. Szépen becsomagoltam mindet egy nagy csíkos piacozós szatyorba, és eltömegközlekedtem vele a bájos első kis albérletembe. Ami természetesen bútorozatlan volt, így hát lehuppantam a szatyorra és áldottam gyermekkori híjúságom és a rengeteg ruhámat... legalább volt valami puha amin aludhattam :) Az ember sokszor kezd új életet az évek múlásával, s fontos felismerni ezeket a változásokat. Nekem nemigen volt semmi az üres lakásban hogy elvonja a figyelmemet így hát (értelmes gyermek lévén) gyorsan rájöttem hogy ez bizony fordulópont ám az életemben. Akkor jöttem rá hogy vannak dolgok amiket ki kell mondani. Nem az üres szobának, nem az internetnek, hanem saját magunknak. Én ott mondtam ki először SZEGÉNY VAGYOK. S ezen úgy röhögtem de úgy... Lao-Ce jut eszembe. "Az jó ha nincs semmink, mert akkor nincs mit veszítenünk" Azzal hogy kimondtam magamnak, megláttam hogy vagy fölfelé indulok el, és teszek ellene hogy szegény legyek, vagy lecsúszom és kéregető homless leszek. Nekem ezért tetszik ez az oldal. Nekem nem csak a szegénységről szól, hanem arról is, hogy be kell ismerni a jelent, és törekedni kell egy jobb jövő felé...

Majd mesélek még ha óhajtjátok... sajnos-hálistennek van mit :-)

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 16:24:28

Én örülnék, ha még mesélnél. Az emberek élete során bekövetkezett dolgok sokszor a legvadabb regénybeli történeteket is túlszárnyalják.

pepe326 · http://butapest.blog.hu/ 2008.09.05. 17:03:10

Hétvégén nem vagyok, de a vezérigazgatóm asszony beígérte előre is hogy kapok valami jó helyet, ezek után pedig muszáj leszek folytatni. Egyébként Rékuc nyugodtan nézz szét a blogomon, én is szoktam lapozgatni a fika blogot :-)

Jó hétvégét mindenkinek
süti beállítások módosítása