Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Hiány

2008.11.11. 11:11 Szegényember felesége

Az első héten annyi új impulzus ért, hogy alig tudtam aludni valamennyit. Nem volt időm azon gondolkodni, vajon mi lehet otthon SZE-vel.

Aztán szerdán valahogy furcsán éreztem magam. Csetlő-botló bénultság egész nap. Gyakran vagyok úgy, hogy magam sem tudom még megfogalmazni, mi a bajom, de a testem már jelez, hogy valami nincs rendben. Ilyenkor kicsit jobban figyelek, és megkérdezem magamtól, mi a baj. (Gyengeelméjű vagyok?)

Szóval szerdán észre vettem, hogy egész nap gombóc van a torkomban. Akkor jöttem rá, hogy azért, mert hiányzik. Hiába beszélünk minden este skypeon, hiába írunk e-maileket is, mégis más, mint hozzábújni.

De ahogy tudatosult bennem a hiánya, máris könnyebb lett minden. Hiszen pénteken már találkozunk... Szentimentális liba vagyok: a telefonom képernyőjére is rányomtam a fotóját, hogy mindig láthassam. :)

Alig vártam a viszontlátás. Nem csoda, hogy csalódás lett a vége. Az első szervuszban összevesztünk valami butaságon.

Aztán hazaértünk, megvacsoráztunk, és persze jól kibékültünk. A hétvége meg olyan szépen telt, hogy nem is emlékszem, volt-e valaha hasonló. :)

(Hehehe, figyelitek, milyen szép a poszt időzítése...)

28 komment

Címkék: szerelem történetünk szegényember

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr24758879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ennyi 2008.11.11. 12:06:18

nem kell csodálkozni, magad írtad:

"....a Budapestre költözésem egyenlő azzal, hogy eladtam a lelkem az ördögnek. Úgy néznek rám, mint kotlós a piros kukoricára. Nem mondják, de látom a szemükben, hogy többé nem vagyok közéjük való, feladtam a bozótharcot, gyenge vagyok, bedarált"

az nem fordul meg a fejedben, hogy SZE valahol mélyen legbelül úgy érez, mint a közeli és távoli ismerőseid, csak nem akar megbántani?

piroska 2008.11.11. 12:36:25

Ennyi, szerintem ez hülyeség. Mi a férjemmel többször váltottunk melót, ide-oda költöztünk, és ehhez kell valamennyi rugalmasság. Nincs olyan, hogy mindketten napra pontosan ugyanakkor tudnak pattanni. Valaki előremegy, a másik követi.
A nagyon várt dolgok nálunk is mindig veszekedésbe torkollottak - mióta felismertük ezt, sokkal könnyebb kezelni.
Azzal nem értek egyet, hogy ennek ekkora feneket kéne keríteni, de majd szegényék is megszokják.

degec 2008.11.11. 13:13:03

4 nap hiany???

agyfaszt kapok mingyart...
Aki nem tud elviselni 3 honap kulonletet x00 kmerre egymastol , napi kontaktusban (internet teleofn stb..) az nem eletre valo...
mikor sorkaton avoltam, volt hogy egy hetig nem tudtam telefonalni..vazz...es levelet irtunk amire egy hetre jott valasz bazz...es nem haltunk bele..
ki kell tuzni egy celt, es azert kell kozosen kuzdeni, es az alagut veget kell nezni....
Olyan mintha nem is ezen a bolygon elnetek..

azt hittem lesznek ertelmesebb postok is....
hogy mi van a nagyfaluban...kollegak..melo...nehezsegek...
alberletkereses...mi a helyzet hogy SZE 13. havijat lehuztak, mennyire erinti a ksg vetest...stb...
ehejett rinya..ok nelkul..

hottentotta 2008.11.11. 15:02:47

én azt nem értem, ha dolgozik, akkor hogy posztol?

kötekedem 2008.11.11. 15:10:47

időzítés, hallottál már róla?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.11. 15:12:03

@ hottentotta: és mi az az Zrt.?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.11. 15:50:48


A jó, tartós házasság titka:
-két külön ágy
-két külön hálószoba
-köztük pedig legalább egy óceán...
( Molnár Ferenc )

Madeleine 2008.11.11. 17:09:16

Komolyan irigylem a problémát. Akinek már van párja azon sír hogy hiányzik... tragédia. 100000000x jobb, mintha egyáltalán nem is lenne. Gombóc a torokban... aha.

bölcsésztanár 2008.11.11. 17:41:00

Madeleine,
Tudod, ez úgy van, hogy mindenkinek a saját keresztje nehéz.
A magányosnak a magány, a nagycsaládosnak a zsizsegés, a férfinak a nő, a nőnek a férfi.

missparker 2008.11.11. 17:44:27

Madeleine,
Van egy mondást, hogy csak akkor tehetsz meg mindent, ha sincs. Igaz. Szóval a magányosnak ott az esély, hogy akár világjáróvá is váljon (már kérdés, hogy a vágya a társaságra megmarad), de akinek társa van, annak valahol meg kell találnia a középutat.

Mondjuk SZE fővárosba mozgatása lenne az ésszerű megoldás.

Történész 2008.11.11. 18:04:22

Az időzítésről csak annyit, hogy pontosan ekkor ért véget az első világháború 90 évvel ezelőtt: 1918. 11. 11-én 11:11-kor.

Szofi 2008.11.11. 19:02:15

Diana Krallt hallgattam,amikor ezt a bejegyzésedet elolvastam. Én még csak 17 éves vagyok, de olyan szépet írtál, és valószínűleg a zenehatására hirtelen olyan kis vasárnap délelötti ágyban heverészős hangulatom támadt, ami akkor a legszebb,ha szerelmesem oldalán tölthetném el...ha lenne...neked van és ennek örülök...a számnak vége...taps

Rékuc2 · http://rekuc.blogspot.com/ 2008.11.11. 21:10:10

A párom 7496 km-re lakik tőlem (légvonalban). Mielőtt elköltözött Oda, másfél éve jártunk és osztálytársak voltunk a liciben, mindennap találkoztunk. Mióta elköltözött, többnyire csak karácsonykor és nyáron találkozunk.

Azelőtt, ha volt olyan, hogy én elutaztam, és 3-4 napig nem találkoztunk, az kb. olyan érzés volt nekem, mint neked most nem látni SZE-t hétvégéig.
Azóta volt olyan, hogy egyetlen órára tudtunk találkozni a reptéren, és az is szuper volt!
Na, azóta tanultam meg értékelni azt, hogy milyen ha valaki ott van, meg milyen ha valaki nincs.

Mindezt azért írtam le, hátha kicsit átértékeled, hogy mekkora súlya van (kellene legyen) annak a mondatnak, hogy "De ahogy tudatosult bennem a hiánya, máris könnyebb lett minden."

Biztos hogy tudatosult benned a hiánya...?

Talán így jobban értékeled majd az együtt töltött hétvégéket :-)

Egy szó mint száz, "ki kell tuzni egy celt, es azert kell kozosen kuzdeni, es az alagut veget kell nezni....".

Ti kitűztétek már A Célt?

KiNG 2008.11.11. 23:51:27

Rékuc! Sorstárs!

Rékuc2 · http://rekuc.blogspot.com/ 2008.11.12. 00:24:09

@ The King & Kinga

Igen? Hát erről hosszan eszmecserélhetnénk... :-) írj egy privit a nagyzreka kukac gmail pont com-ra ha van kedved, érdekel hogy mások hogy oldják meg a hasonló szitut! :-)

hottentotta 2008.11.12. 08:36:56

kötekedem 2008.11.11. 15:10:47

Igen, és?

@Cé,

első pozitív tulajdonságod a szememben, hogy olvasod a homárt :D

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 08:59:50

@hottentotta:
és még mi mindent csinálok más nickek alatt!! :-D

hottentotta 2008.11.12. 09:26:30

A kibertéren kívül élsz életet? :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.12. 11:00:45

mármint - én???
o_O
neem, én nem vagyok szomorú :-D

hottentotta 2008.11.12. 12:31:17

Akkor rendben van, a világ minden kincséért sem akarlak kizökkenteni ebből :)

Balance Of Power 2008.11.12. 13:42:41

Az elso bekezdes a kulcs. Par honap mulva, ha penzed is lesz, a kollegakkal is beindul a spanolas, plane nem lesz idod.
Mondjuk a SZE-rol elmondottak alapjan attol felek, nehez lesz osszeszocializalni a majdani pesti haverjaiddal, de ne legyen igazam.

Rékuc 2 · http://rekuc.blogspot.com 2008.11.12. 14:47:27

@ Céadaoin

helyes tipp, mifelénk így mondják a gimnáziumnak

@ Balance of Power

Az még hagyján, hogy az első hét impulzusai miatt nincs időd SZE-re gondolni, ez érthető és normális.
Akkor lesz baj, ha már nem lesz sok új impulzus, és mégsem fogsz rá sokat "gondolni". És ha neki sem lesz ideje "futni utánad", akkor vigyázzatok nehogy megkopjon a dolog...

IkszIpszilon 2008.11.12. 20:03:04

7496 km-re és csak karácsonykor illetve nyáron találkoztok? szvsz az illető nem a párod, hanem egy "visszatérő alkalmi" partner. mondom. szvsz. sorry.

Rékuc2 · http://rekuc.blogspot.com/ 2008.11.13. 00:20:47

@ ikszipszilon

Alkalmi partnert közelebb is találnék, nem véletlen, hogy mégis vele szeretek lenni. Nyilván a sztori nem annyiból áll, hogy kétszer egy évben találkozunk és kész, legutóbb 8 hónapot éltünk együtt Angliában, egy órányira egymástól. De ezt a témát ne taglaljuk, elvégre ez egy szegénység blog... :-)
süti beállítások módosítása