Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Kommentháború

2008.11.18. 20:44 Szegényember felesége

Nagyon rosszul esik, hogy Céadaoint bántotta valaki(k?) a kommentelők közül... Cé: sajnálom.

Nem tudom, miért fajulhatott el idáig ez a viccelődés arról, hogy melyik nick mögött áll ugyanaz az ember.

Tudomásul kellene talán venni, hogy az interneten teljesen céltalan és felesleges egymás személyazonosságát firtatni. Éppen az a jó ebben a helyszínben, hogy nem a társadalmi rangod, a pénzed meg a külsőd alapján ítélnek meg, hanem csak a gondolataid és a szavaid által. És arra is rá kellene jönni, hogy vétkezni, sérülést okozni gondolattal és szóval is lehetséges.

Emlékeztetőül - akinek inge - olvassa el újra a Jognyilatkozat című posztot.

Szerény véleményem szerint.

ui1: Én hiszek a szólásszabadságban. Mégis inkább moderálni kellett volna minden ostobaságot? Kezdek elgondolkodni azon, hogy mégis inkább Rékuc az ideális blogháziasszony.

ui2:100+ hozzászólás egyetlen poszthoz, Index-címlap nélkül???? Jézusanyám, hová kerültem...

27 komment

Címkék: blog kommentelők

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr62776678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsésztanár 2008.11.18. 20:59:06

C:
Ne haragudj, de szerintem te is hibás vagy, ha sötét színű kommentek jönnek. Pedig nagyon egyszerű a megoldás és még a kezedben is van: bejön a komment, elolvasod, szelektálsz, ami marad, marad, ami megy, azonnal törlöd az agyadból is meg a képernyőről is és engem se fárasztasz vele.
Egy dolog jut eszembe, ami ezt meggátolhatja: fel akartok vágni a látogatottsággal, azaz a mennyiség a lényeg, nem a minőség. Akkor viszont megérdemlitek. Bocs.

És még egyszer: ha nincs miről véleményt formálni, mert a poszt nem vet fel érdekes problémát, csak arra lehet számítani, hogy a kommenteket kommentelik a kommentelőket kommentelők.

Viszont nem jövök többet, ha ezentúl is ilyen témájú posztok lesznek, mert a netes bunkózás nagyon kicsit sem érdekel. Úgy látom, arra szakosodott már TK&K. Sajnálnám, ha nem lenne több értelmes téma.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.11.18. 21:02:47

The King&Kinga törölte a blogját.

STOP

Céadaoin törölte a blogját.

STOP

KiNG 2008.11.18. 21:14:13

nyomasek_bobó, a blogomat azért töröltem, mert az ál-Kingák és néhány mocsári szörny (Subba-kommentelő) mocskolódott rajtam. Meg értelme nem volt, azért csináltam, mert át kellett mentenem néhány kommentet, és az ál-Kingákat szerettem volna, ha vállalják az eredeti nevüket.

bölcsésztanár, én nem mocskolódom, csak odavágok olykor, ha hazudoznak nekem, és megpróbálnak szándékosan megtéveszteni.

KiNG 2008.11.18. 21:19:48

Ettől függetlenül nagyon szívesen találkoztam volna SZF, SZE, Céadaoin közül bármelyikőjükkel, de leginkább Céadaoinnal. De annyira éreztem, nem fog összejönni. Ne kérdezzétek, miért. :(

missparker 2008.11.18. 21:22:16

Háborúúúú? Már megint félrelátsz mindent, nem volt itt háború. Provokáltatok, és rosszul sült el. Mármint számotokra.

Ha valaki moderál, és csak az a dolga, akkor tegye azt szépen csendben, ne szólogasson be a kommentelőknek. A blogolóra ugyanez vonatkozik. Reagáljon a kommentekre, de ne provokáljon, mert ráfázik. És igen, ülj be elégedetten a tükör elé, mert index címlap nélkül is több mint 100 kommented van. Csak azt felejted el, hogy nem ezen mérik a jó blogot.

missparker 2008.11.18. 21:25:11

Akkor blogtali?

Rékuc 2 · http://rekuc.blogspot.com 2008.11.18. 21:28:37

Mostmár engem is tényleg érdekel! Miért nem ezen a héten? Péntek esti elfoglaltság? :-)

missparker 2008.11.18. 21:40:49

Péntek nekem nem jó, már van egy talim :)

Rékuc 2 · http://rekuc.blogspot.com 2008.11.18. 21:42:55

SZF, ha ügyeletet tartasz: akkor végülis döntöttél, eljönnél?

DEGEC 2008.11.18. 22:03:10

majd képeket nyomjon fel vki a taliról...:-D
cét én is sajnálom...

Haloperidol 2008.11.18. 22:23:35

Sajnos én sem tudok elmenni téridő hozzáférhetetlenség miatt...
:-( A képeket (ha feltennétek) szívesen megnézném... élménybeszámolókkal együtt.

KiNG 2008.11.18. 22:24:45

SZF, akkor, várjuk, mikor mond a házigazda időpontot :)
Ki jön még rajtad kívül? Esetleg SZE, Cé?

váj mí 2008.11.19. 01:31:33

"Éppen az a jó ebben a helyszínben, hogy nem a társadalmi rangod, a pénzed meg a külsőd alapján ítélnek meg, hanem csak a gondolataid és a szavaid által."

Hát ez az! Megítéltettél a gondolataid és szavaid által, és könnyűnek találtattál. Tudom, tudom plagizálás.
Én nem nyomoztam utánad, és az sem érdekel, ki vagy irl, de már az első pár poszt után szép gyöngybetűkkel írtam le a véleményemet, miszerint hatalmas egy átverés ez a blog. Nem az irl személyed miatt, hanem a blogger személyiséged okán. A hiteltelen kifejezés mond valamit?

Gumidomino 2008.11.19. 08:25:40

Innen úgy tűnik hogy SZF Céadaoin és a kommentelők egy része csinált egy olyan blogot amit lassan az élete részének érez. (Most akkor tényleg? Úgy értem ennyire fontos hogy kicsoda SZF?)
Nem lehet anélkül idejönni hogy a posztokban picsogás a kommentekben meg találgatás, vagy - ami még rosszabb - lelkes odafigyelés, néha-néha egy kitárulkozás ne legyen.

Hogy a fenébe lehet odáig eljutni hogy valaki meglepődik amikor kiderítik az elrejteni próbált titkait? Kinek fontos ennyire a netes élete?

Megint kiábrándultam egy pár kommentelőből, már ha egyáltalán azok akiknek mutatják magukat! :D

Engem nem érdekel hogy SZF és Céadaoin normális-e és csak blogfüggő vagy esetleg kattant és át akar verni. Amíg szórakoztatott addig érdekelt a blog. De ez már kezd egy sárga házra hasonlítani ahol mindenki lelkesen helyesel mikor a főápoló (aki egyébként a főgonosz is) megkérdezi hogy meséljen-e az életéről.

megyek kávézni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.11.19. 08:40:38

Gumidominoval egyetértek... ki a túrót érdekel, hogy ki kicsoda? Annyira nem érdekes személyiség SZF (meg Cé sem), hogy a valós kilétük után kezdjek el kutakodni.
Mennyivel egyszerűbb nekem, aki arccal, névvel irom az összes blogomat és egyik sem titkos a másik előtt. Egy dologra figyelek oda: úgy irjak, hogy akár anyám vagy főnököm is elolvashassa, ha arra jár, és ne botránkozzon meg azon, hogy ki és mi a kicsi lánya vagy az alkalmazottja. Ebbe elég néhanapján belegondolni, de nem is okoz túl nagy nehézséget. Eddig nem volt gond, sőt :)

Gumidomino 2008.11.19. 08:46:47

DEGEC-nek gratulálok!
Jó egészséget és kevés átvirrasztott éjszakát kívánok.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.19. 09:17:22

Ha tényleg megsértették, azt nem kellett volna, de Cé maga hívta ki maga ellen a sorsot. Egyszerűen irritálóan tudálékosnak tűnt, mindenkinél okosabbnak próbált látszani. Az olvasók nagy részében él a gyanú, hogy itt bizony az átverés tipikus esete forog fenn, ettől már eleve vannak indulatok, a moderátor pedig csak öntötte az olajat a tűzre, teljesen fölöslegesen.

Moderáció szempontjából ajánlom magunkat figyelembe, szerintem másképp nem érdemes.

Rékuc a Fikán bizony irgalmatlanul kiszűr minden oda nem illőt.
Ellenben én mindent bennhagyok.

Szerintem ebben nincs értelme az átmenetnek.

missparker 2008.11.19. 09:41:00

Gumindomino,
Én fel nem foghatom, minek bujkálni a neten. Rékuc pl. szimpatikus, mert arccal, névvel blogol. Van, hogy nem értek vele egyet, de furcsa is lenne, ha mindig mindenki mindenben egyetértene.

Sőt, aki folyton hangsúlyozza, hogy mennyire inkognitóban szeretne maradni, az minek blogol az életéről? Ha csak pszichoterápiának kell a blog, akkor minek enged kommenteket? Soha nem láttam még blogot, ahol ennyire nekiálltak volna azt feszegetni, hogy kamu-e az illető.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.19. 09:47:38

Nekem boldogult chates, mIRC-es időszakomban a kedvenc (kapott) kérdésem az volt, hogy hogy nézek ki... Mindig visszaírtam, hogy kurvára hasonlítok egy mIRC-ablakra, képernyőbeállításaitól függően ilyen is, meg olyan is vagyok, kifordított bundakesztyű, paróka, mittomén... (Csukás István rlz) Aki erre leixelt, azzal nem is akartam igazán beszélni...

Nemtökmindegy? (Amúgy természetesen kurvajól nézek ki, de hát se ez, se a chat nem az ilyen önreklámnak volt a helye :) )

Azóta sem értem, hogy egy noname (-ként is űzhető) műfajban miért kér valaki nevet-arcot-anyja nevét-vizeletmintát-háromhavi keresetigazolást-oltási könyvet...

missparker 2008.11.19. 10:20:43

Kötél,

Valszeg azért, mert félreértelmeztük a blogot/átvertek vele bennünket. Ha találsz egy "szegénységblog" nevű oldalt, akkor két dologra gondolsz alapból: 1. vagy valaki így akar segítséget kérni - akkor kell a név és arc, ha segíteni akarok, 2. vagy okulhatok/tanulhatok az életéből - akkor pedig megint kell az arc, név, a hitelesség miatt.

Elhiszed-e hogy alufóliát tesz hőtükörnek a radiátor mögé a testvére házába beköltözött szívességi albérlő? Elhiszed-e, hogy négycsillagos szállodában tartanak a legolcsóbb cigiből? Elhiszed-e, hogy van nő, aki vágyölőnek hívja a térdharisnyát? Én sem.

Gumidomino 2008.11.19. 10:31:47

Egy blog vagy szól valamiről vagy szól valakiről.

De ami egyik se, viszont kérdőmondatokkal, kérdő hangsúlyú mondatokkal és direkte provokálónak ható mondatokkal operál az vajon mit akar?
Senki se szereti ha hülyének nézik.
Ha szórakoztatják, azt igen.

Kötél, szerintem ezért van találgatás.
Mindenki érzi, hogy valami nincs rendben de azt nem tudjuk hogy SZF esetleg Céadaoin fejében nincs-e rendben vagy a blog eredetisége körül. :)
Én is folyton bosszankodom vagy hüledezem mégis itt vagyok. Ilyenek vagyunk - akár tagadjuk akár nem.

A műfelháborodást meg hagyjuk már.
Én meg hagyom.

Amúgy Ló kezdte az egészet, tisztán emlékszem. :D
De Ló ki?
Sőt! Ki Ló?

degec 2008.11.19. 11:29:49

Ha LO tudta az igazat, ki tudhatta meg...SZE?

es akkor LO=SZE???????:-D

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.19. 12:18:41

Sánta kutya, csak egy kicsit hamarabb...

M! 2008.11.19. 12:24:57

missparker 2008.11.19. 10:20:43

1. vagy valaki így akar segítséget kérni - akkor kell a név és arc, ha segíteni akarok, 2. vagy okulhatok/tanulhatok az életéből - akkor pedig megint kell az arc, név, a hitelesség miatt.

Az 1-el egyetértek.
2-höz minek is? A blogon olvasott tanácsok, praktikák, tapasztalatok hasznosíthatósága szempontjából nem teljesen mindegy, hogy az írója hol él, mi a foglalkozása, mi nem, és egyebek?

süti beállítások módosítása