Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Blogtalálkozó/SZF

2008.11.06. 20:39 Szegényember felesége

A technikai részleteket nem sorolom, Cé leírásához annyit tennék hozzá, hogy én Sacher-tortát ettem! Nagy különbség! :)

Vártam már nagyon a találkozást, válaszokat vártam egy csomó kérdésre, amiket végül fel sem kellett tennem.

Ugyanakkor nem tudtam, mit is gondoljak a találkozóról. Furcsa, hogy ismersz egy virtuális személyiséget, de legtöbbször el sem képzeled, milyen lehet 3D-ben. Aztán amikor találkoztok, hirtelen magad sem tudod kibogozni, kivel is beszélgetsz, Céadaoinnal-e vagy X. Y.-nal-e.

Zavarban is voltam a bemutatkozásnál. Kezetfogni? Vagy ezt így most hogy? Az még jobban zavarba hozott, hogy Céadaoin a valóságban még belevalóbb, még egyenesebb nő, mint virtuálisan. Semmi maszatolás. Bele a közepébe.

Az első pár mondat után már megnyugodtam: nincs miért aggodalmaskodni, nem kell jó benyomást tennem, ő itt Céadaoin, szövetséges.

Kérdeztem arról, szerinte folytassam-e.

Ő elmondta, hogy nagy valószínűséggel van egy rendszeres kommentelő, aki az elejtett nyomokból kiderítette a nevemet. Innentől meg lényegében mindent tud rólam, ha rám guglizott. Hát, ugyan engem még nem keresett meg ezzel az illető, de ha írna, én örülnék neki.

Aztán beszéltünk még haldokló barátságokról. Céadaoin mondott dolgokat, ami miatt most tettem/teszek is egy utolsó kísérletet arra, hogy ne engedjek el egy nekem fontos (remélem mondhatom ezt) barátot.

És beszéltünk - igen - rejtélyes és titokzatos, nem ide vágó dolgokról is.

Összességében a Céadaoinnal való találkozásban semmi női cseverészés, csajoskodás nem volt. Kicsit olyan volt, mint egy titkos tárgyalás. Mint amikor az ügyvédeddel beszélsz bizalmasan, és átnézitek a szerződésed minden egyes pontját, kíméletlenül szétcincálva a részleteket.

Hogy mire jutottunk?

Folytatódik a blog - de lehet, hogy ezt már észre is vettétek... :)
 

15 komment

Címkék: blog budapest találkozás céadaion

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr29754688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

váj mí 2008.11.07. 00:00:43

Észre... Kérdés, hogy megvan-e hozzá a koncepció? Mert az eddigi stílusban és "hüjjegyerek" témákkal, sarkításaokkal csak még több kritikát és igen, fikázást is fogsz kapni. Igen, tőlem is. Ez mondjuk a kritikusokat fogja a legkevésbé zavarni, téged (ez eddigiek alapján) annál inkább.
Hát hajrá akkor, előre az életszerű posztokért.

PS. Rendkívül mód rühellem az interneten utánanyomozós arcokat. (Pláne, egy szimpla én-, tematikus katyvasz blog esetében). Esküszöm, tiszta ÁVH. Nem tudom, ki volt az a nick, de innen üzenem: "Most boldogabb vagy bár egy picivel is, hogy kiderítetted, SZF, tulképp kissilona, született és él?" Felettébb undorító emberi vonás belemászni valakinek a magánszférájába annál jobban, mint amennyit az illető megenged :(.

Tunya · http://www.tunyaisverige.blogspot.com 2008.11.07. 00:11:38

Juhhhúúúú :D:D
Őszintén nem a reklám miat....:D:D
Én még mindig nem tudom merre billenjen Nálam a mérleg nyelve, ezért jó, ha folytatod :D:D
Győzz meg így vagy úgy, rajtad áll :D:D

Tunya · http://www.tunyaisverige.blogspot.com 2008.11.07. 00:13:08

Természetesen miatt :D:D:D:D:D

USC 2008.11.07. 00:56:29

Szf iwiw linket kérünk Bassza meg a lelepleződésről lemaradtam :(

KiNG 2008.11.07. 10:50:21

Hát, nem tudom, ki az az illető, aki tudja, ki vagy, mivel már elég sokan vannak.
Véleményem szerint :D

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.11.07. 10:57:11

Én csak a címet nem értem: a bloggertalálkozó talán kifejezőbb lenne.

Természetesen szerény véleményem szerint. :-)

2008.11.07. 11:40:35

SZF=Céadaoion
Aki tudja, ki az egyik, annak a másikkal kapcsolatban sincsenek többé kételyei.

Vay Márton 2008.11.07. 12:53:43

Örülök, h folytatjátok, kb ez az egyetlen blog ,amit olvasok. Nagyon fontos, h ne tegyétek le a lantot.
A hülyékkel meg, amíg csak lehetséges, nem kell foglalkozni.
Üdv, hajrá, ezer virág!

KiNG 2008.11.07. 14:02:18

váj mí 2008.11.07. 00:00:43
Nem ÁVH, csak rengeteg olyan ember van, aki szereti, ha normális emberekre, nem pedig kamubloggerekre pazarolja az idejét.

Ló 2008.11.07. 11:40:35
Regisztrálj be, aztán beszélgessünk! ;)

SZF, ki volt az a nick, aki kiderítette a személyazonosságodat?

Páratlanka 2008.11.07. 14:35:04

Ló 2008.11.07. 11:40:35
Ne hagyj minket kétségek közt, látod mekkora az érdeklődés!!!

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.11.07. 16:58:20

Csókolom, a "lelepleződés" csak feltételezés. Nincs rá bizonyíték. Elvileg - ha valaki elejétől olvassa a blogot és az összes kommentet - és pontosan értelmezte a leírtakat, akkor néhány napig esélye volt a követésre. Annyit tudunk, hogy félútig elért.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.11.07. 18:25:36

ez egyre titokzatosabb. néhány napig esélye volt? tehát utólag belenyúltatok az archívumba?? na mindegy, nekem már nem számít..

KiNG 2008.11.07. 19:27:54

Céadaoin, elloptad SZF nickjét. Jövő héten Titeket is kitárgyalunk, Aniták, Andreák/Andrások, Laurák mellett.

bölcsésztanár 2008.11.07. 21:52:53

Azt mondta, Csókolom. Most már én is tudom, hogy SzF nem lehet más, mint Fehér Anettka! Nyomozni se kellett.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.07. 22:29:56

King&Kinga: kikkel tárgyaltok ki, hol??
o_O
Lesz statárium is?
:-)
süti beállítások módosítása