Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Vágyölő költségek

2008.10.02. 12:00 Szegényember felesége

Harisnya és vágyölő (értsd: nylon térdfix) fronton komoly anyagi problémákat lehet begyűjteni.

Tartom magam ahhoz a régi mondáshoz, hogy úrinő nem megy dolgozni, üzleti tárgyalásra vagy állásinterjúra harisnya nélkül. Sőt, a kivágott orrú cipőket is kerültem. Lehet, hogy régimódi vagyok, de ez van. Így viszont sok harisnyanadrágot (szoknyához) és vágyölőt (nadrághoz) fogyasztottam.

Azt tapasztaltam, hogy lényegében mindegy, hogy a legolcsóbb sajátmárkás harisnyanadrágot veszem-e 100 Ft-ért vagy valami komolyabbat 1200 Ft-ért. Maximum háromszor tudom hordani bármelyiket. A vágyölő kicsit gazdaságosabb, mert ha ez egyik kilyukad, összepárosítom egy régebbivel. Külcsínre talán valamivel szebb a drágább, de nem hiszem, hogy ha valaki a lábamat nézi, akkor éppen a harisnyám minőségével van elfoglalva.

Olvastam valahol, hogy úgy lehet megnövelni a nylon rémségek élettartalmát, hogy csak hideg ecetes vízben szabad kimosni, és a ruhásszekrény helyett hűtőszekrényben kell tárolni őket. Nos, ezt eddig még nem próbáltam, de ha előléptet az élet a házvezetőnői státusból, isten bizony kipróbálom!

A vágyölőről még annyit, hogy valaki feltalálhatná már az esztétikus és szexi fazonút, csak némi fantázia kell hozzá. A necc vágyölő nem ér!

15 komment

Címkék: spórolás harisnya térdfix vágyölő

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr67688479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Zet 2008.10.02. 13:14:03

Mi a tököm ez a "vágyölő"? A térdharisnya?

DEGEC 2008.10.02. 13:15:56

talad fel te, es megoldodik az anyagi gondod......

ez egy jo szar post..

macskacápa 2008.10.02. 13:16:05

Most azt mond meg nekem Te Szegényember Felesége, hogy a háztartás és a három gyerek mellett, mert állítólag már dolgozol, hogy van időd a blogodat írogatni? ja és hogy van merszed egy idegen helyeről netezgetni???????Vérlázító

macskacápa 2008.10.02. 13:17:39

amúgy a drágább harisnya jobb minőségű

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.02. 13:40:28

Szinte csak vágyölőcskében járok (bokazokni nylonból), mert alig érezni, de mégis van egy réteg az ember lábán.

A DM-ben van választék egyébként. A sztenderd változatból két pár 169 Ft. De az utóbbi időben láttam (és vettem) kifejezetten szépeket is, kb. 300 - 400 Ft-ért. És nem neccből vannak, hanem általában anyagukban mintásak. A combfix már valamivel drágább, 1000 Ft körüli.

Hobbijogász 2008.10.02. 13:49:37

Ha vérlázító, ha konzerv, ha akármi, akkor nem kell olvasni. Írogassátok a saját színvonalas blogotokat. Na tehát: a DM-ben van sajátmárkás/olcsó térdharisnya aminek széles a passzentos része, tehát egyrészt nem vágja ketté a lábadat, másrészt a vérkeringést sem zárja el véglegesen.

robinhood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2008.10.02. 13:58:48

Azért vannak olyan harisnyák, amik tovább bírják pár felvételnél.
Pl. a calzedonia outletbe jó olcsón lehet hozzájutni.
Avágyölő, meg vágyölő, így semmiképpen nem támogatott. :-)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.10.02. 14:00:51

nos, a szar (értsd: piaci) harisnya pont addig hordható, amíg a kicsit drágább (értsd: 1200 ft). és ki az, aki ezt figyeli, és jól megmondja nekem, hogy most honnan is van a nájlonharisnyám?

eddig egyfajta harisnyával találkoztam, ami elnyűhetetle, és a minősége osztályon felüli: a wolford. de azt sem veszek mindennap.

narghil 2008.10.02. 14:09:03

@macskacápa
Egy postot megírni tart vagy 15 percig. Még jó, hogy arra nem vagy kiakadva, hogy aludni van ideje! Sőt, időnként még eszik is, meg iszik, meg ruhát is vált! Erre máraztánvégképp nem lehet ideje, ugye?! Okos.

Tunya · http://www.tunyaisverige.blogspot.com 2008.10.02. 14:54:14

Macskacápa!
Szerintem sem real ez blog, én azok táborát erősítem már akik a kommentek miatt járnak ide, de az viszont a te tudatlanságodról tesz tanúbizonyságot, hogy nem nézed meg a posztok idejét!
Elég sok poszt előre beálított, hogy mikor jelenjen meg az oldalon, tehát megírja a psoztot este és szépen beüti az options menüben, hogy mikor jelenjen meg az adott oldalon a poszt.....
Gondolkodjunk mielőtt írunk valamit..........

Haloperidol 2008.10.02. 16:12:57

Az igaz lehet, h az eredeti nylon ANNYIRA tartós volt, hogy a DuPont később megváltoztatta az összetételét, mert egyszerűen nem lehetett elnyűni a cuccot? Valhol ezt hallottam... Hiába, ez is olyan, mint az inzulintapasz... A gyógyszercég megveszi a (magyar) feltalálótól és utána fekteti, mert az injekciós inzulin jobban megéri... That's business.

narghil 2008.10.02. 17:14:17

@LION_heart:
A hír igaz. Villával lehetett szurkálni akár, nem ment szét. Eleinte így is árulták, aztán rájöttek duponték, hogy így nem keresik magukat belőle elég zsírosra, és jól lerontották a strapabíróságát.

Annabell · http://Annabell 2008.10.03. 08:14:26

Interspar saját márkás harisnyanyó. Egy- vagy kétdarabos csomagban lehet kapni, utóbbi csak a darabár miatt jobb fogás.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.10.03. 08:29:36

A Calzedonia harisnyái nálam két alkalom után lyukadnak. Pedig vágom a lábujjkörmöm.:)

Amúgy én azt hallottam, hogy ha veszel egy új harisnyát, langyos vízbe kell áztatni, mielőtt felveszed, és akkor sokkal tartósabb lesz. Nemtom, annyira nem vagyok harisnyaviselős, úgyhogy még nem próbáltam.

Posztok: a blog.hu adminoldalán akár ezer posztot is feltölthetsz, majd előre megadott időpontra beállítva publikálhatsz. Enyém blogban pl. így kerültek ki a posztok a nyaralás alatt, mikor gép közel s távol nem volt a közelemben. Szóval, Szegényemberné nyilván nem a vadiúj melóhelyéről fog bejelentkezni, és a mi szórakoztatásunkra posztokat feltöltögetni, míg a három gyerek mellette sír az éhségtől és az elhanyagoltságtól.
süti beállítások módosítása