Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Rólunk írták

2008.10.02. 10:00 Szegényember felesége

Koperta írta rólunk.

18 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr97691523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.02. 10:08:29

Az biztos, hogy régebbi motorosként némi irigységet ébreszt az emberben, hogy gyakorlatilag minden nap kint van a blog a címlapon. Elnézést, de néha teljesen jogtalanul. Például a mai: semmi közéleti relevanciát nem érzek abban, hogy ki mikor és hogyan megy/ nem megy fodrászhoz...

Ha rosszhiszemű vagyok, akkor talán ez lehetne a legárulkodóbb jel a kamublogra. Viszont inkább azt hiszem, az Index valamiért beleszeretett ebbe a blogba, és minden szavát isszák és itatják.

Kopertának abban van nagyon igaza, hogy a kommentek néha erőteljesebbek, mint az eredeti szöveg. A valós kép néha ott bontakozik ki.

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.02. 10:18:55

Így igaz. Sokszor jogtalanul van kint a blog, de a sok birka így is ráklikkel és fröcsög, hogy minek.

Amúgy valóban ez lehet a legárulkodóbb jel a kamuságra. De végül is nem mindegy, hogy valós vagy kitalált?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.02. 10:39:20

De teljesen mindegy. Főleg a kommentek miatt. Azt nehezebb hamisítani.

Martyr 2008.10.02. 10:54:01

Rakatszar az egész, inkább egyét meg egymást, az olcsó.

Catalina 2008.10.02. 15:52:56

Nem értem miért olyan nagy téma az, hogy most hány komment van egy blogban és hogy kint van-e az Index címlapján vagy sem. Valaki tényleg képes ilyesmire irigykedni? Mert akkor nagy baj van a fejekben.

degec 2008.10.02. 19:02:53

Catalina 2008.10.02. 15:52:56

más is ir blogot, és azonkivül, hogy lelkesen csinalja gondolom remél némi reklámbevételt is cserében, ezt látogatottság alapján fizetik.

és nem mindegy hogy meddig van kinnt az indexen és hányszor, mert én is megnézem egy nap 3x 4x és ha van vmi érdekes blog kirakva ráklikkelek.

tehát ha valaki esetlegesen egy sokkal szinvonalasabb blogot uzemeltet, és joval kevesebb reklamot kap, annak gondolom keserű a szájíze..
mint iskolában mikor a szomszédod rólad másolja a dolgozatot, és ő 5 öst kap te meg 4 est..:-P
de shit heppöndz...

Catalina 2008.10.02. 20:26:51

degec 2008.10.02. 19:02:53

Csak kinőttünk már ebből "szomszéd lemásolja a dolgozatot, aztán 5-öst kap" dologból felnőttként, nem? Legalábbis engem nem foglalkoztat, hogyha a kutya se olvassa a blogomat.
Az abszolúte igaz, hogy ha kint van egy blog az Index címlapján, akkor annak a látogatottsága megnő. De hát az meg szubjektív döntés eredménye, hogy oda ki kerül ki, ezt el kell fogadni. Nem látom értelmét emiatt leszólni, beszólni vagy irigykedni. Ha valakinek az a legnagyobb problémája a világon, hogy hányan olvassák a blogját vagy éppen másét, akkor szerencsés embernek mondhatja magát. :)

DEGEC 2008.10.02. 20:42:03

én pont leszarom, mert nincs blogom, de mint irtam onnan szoktam klikkelni, és háááát nincs statisztikám, de tényleg többet volt kint mint esetleg régi más alacsony latogatottsagu blogok..
nyilvan van egy ket huzó, subba homás bkv ami minden nap kint van a többin4-5 helyen meg a maradék 200 osztozik...szerintem...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.10.02. 21:24:23

Megszólítva érzem magam. Amikor elkezdtem írni idén januárban, akkor nem gondoltam a címlapra, ehhez képesz négy nap után már ott voltam. Aztán újra és újra. Én grafomán vagyok, és a közlésvágyam is nagy, ezért örülök, ha rám irányítják a figyelmet. Ez viszont például együtt jár a hülyék, kötekedők és simán bunkók nagy számú felbukkanásával, ez ezen a blogon is megfigyelhető.

Furcsa, hogy mi tetszik meg annak a szerkesztőnek, akik a blogokat szemlézi. Ennek a blognak az alaptémája egyedülálló. Szerintem ilyen nincs több, én legalábbis nem ismerek hasonlót.

Az pedig, hogy az Index a saját blogjait kiteszi, érthető: hiába laposodott el a Homár (az volt az első blog, amit minden nap olvastam), vagy lett állati unalmas a comment.com, mégis az ő kutyájuk kölyke. A szegénység testközelből, az internetezőkhöz hasonló tanultságú, velünk egy nyelvet beszélő szerző tollából hallani a szegénységről, a spórolásról, nóvum.
De például ott van a Szakítós blog, szintén minden nap kitéve, aminek aztán tényleg semmi értelme...

DEGEC 2008.10.02. 22:16:53

Reckl_Amál · recklamal.blog.hu 2008.10.02. 21:24:23

oszt te szegényember gyereke-e vagy??????

8 pont ot adni hogy ne legyen feltünő.......

ha valaki okot ad a kötekedésre.....

pl ott az uj post...
a szegenyblogra 4 en szavazta a homarra 2 en...
ez okot adott az ironak, hogy statisztikát készitsen...
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
ne viccelődjunk már...

DEGEC 2008.10.02. 22:17:42

amugy ha eredeti lett volna tényleg érdekes lenne, az alapötlet jó..kb annyira mint a lottonyerteses...

degec 2008.10.02. 22:26:50

ich verstehe...

hát ha már összeesküvés elméletnél tartunk akkor...egyre jobban gondolom hogy kamu blog, sőt azt is meg merem kockaztatni hogy reklanál és szegényasszony eggy és ugyanaz....

degec 2008.10.02. 23:05:58

csak nicket váltottál:-P

a két blog kulsőre épp ugyan az...szinek minden...
persze ez még nem bizonyíték de résen leszek:-P

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.03. 08:08:37

Írjál már hozzá engem is. Az én blogomnak is ilyen a külseje.

DEGEC 2008.10.03. 17:26:41

ok, most már te is rajta vagy a listán...
lassan kezd összeállni a kép..
:-)
süti beállítások módosítása