Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Kencék és ficék

2008.09.12. 11:00 Szegényember felesége

Barci kérdezte egy kommentben, hogy a parfümön kívül milyen női kenceficékről mondtam le, amióta összébb kellett húzni a nadrágszíjat.

A válaszom talán meglepő lesz.

Alapvetően problémásnak tartottam a bőröm, testszerte száraz, érdes, hámlós volt, T-vonalban meg zsíros. Teljesen tipikus női probléma. Kamaszkorom óta kipróbáltam mindenfélét, a gyógynövényes, természetes anyagoktól a vitaminokig mindent. Aztán a barátnőim esküdöztek hol erre, hol arra. A Dove, Johnson & Johnson, Garnier, Loreál, Vichy családok testápolói, arckrémjei mind-mind rövid életűek voltak nálam.

Azt vettem észre, hogy minél többet kenem magam a hiper-szuper hidratálókkal, annál szárazabb lesz a bőröm. Olyan volt, mint valami ördögi kör.

Úgyhogy 8 évvel ezelőtt letettem arról, hogy nekem bababőröm legyen. Se testápolót, se arckrémet azóta nem használok. Egyáltalán semmit nem kenek magamra tusfürdőn kívül. És láss csodát, már nem hámlok. Elfogadtam, hogy az én bőröm sosem lesz már olyan, mint egy csecsemőé, hiszen felnőttként már többet kell kibírnia.

Kicsit kirekesztett is vagyok a barátnőim között, mert nem nagyon tudok részt venni a csajos beszélgetésekben, amikor a mellfeszesítők, a narancsbőr elleni készítmények, a szemránckrémek, az önbarnítók, az éjszakai meg a nappali arckrémek, pakolások, bőrradírok, tejek, tonikok témájára kerül a sor.

A sminkkel más a helyzet, a munkám miatt muszáj szolidan festeni magam. (De szinte csak a szememet festem.) Ez sajnos még mindig hozzá tartozik az üzleti élet szexista stílusához.

Említettem, hogy a hajtós, pénzes időkben volt egy elég komoly bőrbetegségem. Akkoriban a tisztálkodás külön tortúra volt. Majd írok róla egyszer egy posztban.

22 komment

Címkék: bőr betegség spórolás történetünk tisztálkodás testápolás

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr77658543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fahey 2008.09.12. 11:48:27

szia! én nem vagyok nő, de nagyon rossza bőröm: hámlik, kopik, viszket, minden ilyesmi. Próbálkoztam én is mindenfélével, de reménytelen. Próbáltam mát többször én is, hogy semmit nem kenek magamra, ilyenkor egy jobb időszakban jól el is vagyok, de aztán beüt a szar, és vissza kell térnem a gyerekkoromban használt jó kis steroidos gyógyszertári krémhez

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.12. 11:53:05

fahey: írj egy kommentet, amire beírod az e-mail címedet!
Írnék neked pár dolgot privátba ezügyben.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.12. 11:53:54

Már úgy értem, hogy nem a kommentbe írd bele a címed, mert ott mindenki látja, hanem csak az adatokhoz. :)

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.12. 12:15:49

Homlok - ez a T betű teteje.
Orr, áll - ez a T betű szára.
:)

Hózentróger 2008.09.12. 12:17:59

Jaaaa, eskü, azt hittem, hogy punci, meg a két mell.. :) De mondom az hogy lehet zsiros? ;)

Gumidomino 2008.09.12. 12:43:33

Én hetente egyszer egy liter 2,8-as tejet öntök a fürdővízhez és ücsörgök benne egy kicsit.
Nekem bejön, utána érezhetően "selymesebb" a bőr. :D

mi a szösz, a raiffeisen támogatja a szegénységeteket? jó kis bank! :D
(és mindenképpen be kell írnom a kódot még ha be is vagyok jelentkezve ... ügyes! :P)

Lemúr Miki · http://lemurmiki.wordpress.com/ 2008.09.12. 12:44:11

Szemfesték helyett ajánlom a kormot. Meggyújtasz egy gyufát, elfújod, mehet a szemhéjra, diszkréten. Egy csomag gyufa 20 forint, ebből két hétig jól nézel ki.

Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.09.12. 13:05:42

nekem mindig a szappan + tiszta törölközővel alapos dörzsölés vált be a legjobban, igaz, elég szerencsés vagyok a bőrömmel.

ezt a raiffesenezést nem nagyon értem, ti másfajta böngészőt használtok?

Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.09.12. 13:09:53

egyszer, évekkel ezelőtt rábukkantam egy glicerines kézkrém nevű glicerines kézkrémre a 100 forintosban 100 forintért:), soha jobbat nem találtam azóta sem, sajnos hamar eltűnt. illetve van most egy nagy sárga "Családi kézkrém"-em, sose akar elfogyni, lehetett vagy 300 Ft, CBA-ban szoktam látni. nem valami jó az illata, de kézre-lábfejre vastagon kenem éjszakára, és csodálatosan puhít.

szeretem a márkás-illatosított krémeket is, de nekem is az a tapasztalatom, hogy mintha "függővé válna" a bőröm, egyre többet kell használni belőle, mégis egyre jobban szárad a bőröm:(

lektorka 2008.09.12. 13:14:10

Száraz bőrűeknek ajánlom kipróbálásra a gyógyszertárban kapható termékeket. Az én nagyfiam bőre gyakorlatilag mindenre érzékeny, a csodálatos, agyonreklámozott, érzékeny bababőrre is ajánlott, szigorúan antiallergén fürdetőktől is kipöttyösödik, viszket és hámlik. A gyerekorvos által felírt gyógyszertári fürdetőkenőcs az egyetlen, amitől nincs baja. A 300 grammos kiszerelés is 100 forint alatt van, és hihetetlen sokáig elég. Eredeti formájában nehezen kezelhető, de jó sok vízzel elkeverve felhígítható annyira, hogy pumpás szappanadagolóból kinyomható. 3 gyereket fürdetünk vele, és így is sokáig elég, nagyon kiadós.
Ha valamitől mégis kipöttyösödik vagy kiszárad a csemete bőre, akkor jön a ,,zsírosbödön", a szintén 300 grammos kiszerelésben kapható gyógyszertári zsíros kenőcs. Ha pedig minden kötél szakad, a fahey által is emlegetett szteroidos gyógyszertári kenőcs csodákra képes. (1 tubus Elocom valami alapkrémhez keverve.) Persze a szteroidost igyekszünk elkerülni, ahhoz csak végső esetben nyúlunk. (Van a családban allergiás bőrű felnőtt, tudomásom szerint neki is felírja az orvos. De recept nélkül is nagyságrendekkel olcsóbb pl. a fürdetőkenőcs, mint az ugyanennyi ideig elegendő legolcsóbb tusfürdő.)

Gumidomino 2008.09.12. 13:46:48

Lemúr Miki,
ha nem fújod el a gyufát, akkor viszont egy csomag gyufával életed végéig kitetoválhatod a szemhéjadat.

A nagymamám csinált körömvirágos krémet házilag, sajnos nem emlékszem pontosan, de arra igen, hogy a körömvirágok fejét és házi disznózsírt használt hozzá (lehet hogy még mást is) és forralni kellett. Meg is keresem majd, biztos leírta valahová a receptet.

Balance Of Power 2008.09.12. 14:20:33

Hat, lehet hogy tapintatlansag, de Szegenyasszony nem tunik se prudnek, se alszentnek. Ha mar kozmetika es ehhez kapcsolodo intim dolgok, hat megkerdezem (legfeljebb kimoderalja, bar lehet, hogy mar volt ilyesmi kerdes a menzeszes postban): a fogamzasgatlast hogy oldjatok meg? Elvegre a ti esetetekben mas se hianyozna, mint egy becsusszano gyerek, viszont a vedekezes nem olcso mulatsag. Onmegtartoztatas? Aligha, elvegre valami orom kell az eletben, meg ha szegenyek vagyunk is...

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.12. 14:27:53

Balance Of Power!

Megírom egyszer, de aztán majd jól megkapom, hogy Index-címra vadászom a bulváros témával! :)

Balance Of Power 2008.09.12. 14:44:42

Hat, nem tudom, erre kell-e kulon poszt

puffancs 2008.09.12. 17:05:53

hellosztok!
mar napok ota olvasom a blogot, es arra jottem ra, hogy itt mindenki leirja, hogy az egesz vilag altal elfogadott termekek semmik a 100ft-os boltban kaphato vodormeretu kiszerelesu... (khm) dolgokhoz kepest.

nos, nekem semmi bajom nincs a sanctuary termekekkel, csupa csodat muvelnek velem, mondjuk nem is osztogatjak 300 forintert, mint a dove-ot.

szerintem abszolut nem szegyen, ha valaki nem engedhet meg maganak valamit, nagyon kevesen szuletnek ezustkanallal a szajukban, de azert becsapni magunkat nem kene.

aki megengedheti maganak, senki nem disznozsirral keni a boret... :)

puffancs 2008.09.12. 17:13:49

a masik dolog: mi a baratnoimmel sosem beszelunk tisztalkodasi szerekrol, arctonikokrol stb.
max ha uj parfumot vesz, es mas illata avn, megdicserem - ha tetszik. ha nem tetszik, akkor csak siman megkerdezem, hogy uj parfumot vett-e. :D
szerintem ilyen dolgokrol nem illik beszelni, senkinek semmi koze hozza.

barci 2008.09.12. 17:21:08

Ja, ez a védekezős költség engem is érdekel.
Amúgy van egy rakat felesleges gumim, tényleg szívesen átpasszolom, akinek kell.

Balance Of Power 2008.09.15. 09:03:44

Mitol felesleges? Bevonultal papnak vagy mi? ;)))

bud és kelly cica 2008.09.15. 12:39:30

hát puffancs, elég rossz lehet neked, ha olyan csodákra van szükséged, amiket csak "sanctuary" termékekkel érhetsz el...

viszont a disznózsír tényleg erős. az alapja az, hogy a mindenféle növényi hatóanyagok állati zsiradékban oldódnak a legjobban. tehát akár teavajjal is helyettesíthető.
de teljesen felesleges. annyira nincs ára a gyógynövényes, jó minőségű krémeknek, hogy nem éri meg hónapokig pepecselni vele, kétes eredménnyel.
süti beállítások módosítása