Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Vásárolni voltam

2008.09.11. 10:31 Szegényember felesége

Köszönöm a tanácsokat mosópor ügyben. Sajnos a DM-es denk mit, ami mellett döntöttem a javaslataitok alapján, az nálunk sokkal többe kerül. Így mégse azt vettem.

Voltam a Plusban, és ott vettem Bravil mosóport. Teljesen jó, foltot nem hagyott. 4,5 kilós 800 Ft. (Azaz kilója 178 Ft.)

Már írtam, hogy a Plust megvette a Spar. Ennek az a következménye, hogy eltűnt vagy kifutóban van sok márka, helyettük a Spar hozta a saját termékeit és a Budgeteseket. De ez már nem a korábbi árkategória. Alig 1-2 hete lehetett a váltás, de már most láttam, hogy átalakult a vevőkör is. Itt már nem lehet megkapni az alapélelmiszereket olcsóért.
Azért ami jó áron volt, és megvettem:

  • Budget teavaj – 149 Ft.,
  • Budget párizsi fél kilós: 199 Ft.
  • És fagyasztott, natúr sóskakrémet 129 Ft-ért.

Eddig csak a párizsit kóstoltuk meg, és azzal elégedett vagyok. Sok mindenre jó ám! Majd írok egy párizsis posztot is.

És tegnap –életemben először elmentem a Lidlbe is. Régebben (még a jól menő időkben) Szegényember megfogadtatta velem, hogy nem vásárolunk a Lidlben, mert a hírek szerint nem bánnak etikusan a munkavállalókkal és néhány élelmiszer-egészségügyi botrány is volt a cég körül.

Ma már az etikusság és fenntarthatóság szempontjai másodlagosak, az első az ár/érték arány, de leginkább az ár.

Már az Lidlis akciós újságból láttam, hogy azért ez annyira nem is olcsó hely, mint amilyen a híre. Egy-egy termék árát lehúzzák ugyan, de az alapélelmiszerek ára nem itt a legalacsonyabb.

Egyedül a 159 Ft-os, nagypoharas, 12%-os Frissfölt találtam olcsónak. Meg a fagyasztott krumplis nudlit, ami épp 100 Ft-tal olcsóbb (279 Ft), mint a Plusban, de azt magam is elkészítem kevesebb pénzből.

Szóval a Lidliben sem leszek törzsvásárló, úgy látszik.
 

14 komment

Címkék: étel lidl spórolás spar ennivaló tejföl plus mosópor

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr82658344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HR-es 2008.09.11. 12:25:30

Szia!

Milyen állást keresel? hátha tudok ajánlani...

Drag 2008.09.11. 13:47:12

Lehet Én is tudok segíteni, milyet keresel?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.09.11. 14:55:54

A sparosított plus tényleg szar. A Plusban volt néhány olcsó és jó minőségű termék, ehelyett van most közép árkategóriás, de szar Spar budget.

gentry 2008.09.11. 15:13:21

A Plus tényleg sokkal szarabb lett. Én nem az ár miatt bosszankodom, hanem azért, mert eltűnt néhány termék, amit csak ott lehetett megvásárolni. Például a micro-s hamburger, az E. Ahrent pulykasonka és a jégkrémek. Most már csak a fagyasztott pizza miatt megyek be oda néha (Casa Domani).

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.09.11. 15:44:13

A legolcsóbb hely a Penny Market szerintem, bár sok üzletük kimondottan olyan is. A választék nem nagy, de pont az alapvető élelmiszerben erősek.

A Szegényember meg igazi elvarázsolt, tarisznyás bölcsész lehet, ha ennyire fogékony a Lidl féle sztorikra. Nélküled már valószínűleg a hajlektalan.blog.hu-t írná valahol...

kovácspéterke 2008.09.11. 17:08:51

A Budget teavaj egész jó. Az Alföldi gyártja.
Lidl nincs a környéken?

kovácspéterke 2008.09.11. 17:14:13

Ja, nem is olvastam végig a postot :(...

kaja 2008.09.11. 22:02:50

Már bocsánatot kérek, de ilyen méregdrága kacatokat vásárolva persze hogy gond van. Persze a kétszeres árú "márkás" termék szintén méregdrága.
A belga vaj kilója pl. 1300Ft, ahhoz képest a magyar vajak legtöbbször kőkemények hidegen és íztelenek.
A párizsi szabványa megtekinthető - kb. 20Ft-ot ér az a 200Ft-os tömb, és bármikor lehet jobb fűszerezésű pástétomot gyorsan rittyenteni. Továbbá kicsit elsikkad, de tudtommal továbbra sem túl egészséges főzni/sütni párizsit és más felvágottakat.
A sóska legfeljebb kiegészítő ételnek jó, de akkor is frissen.
Tényleg nem tudom, hol élnek az emberek, eddig akárhány "szegény ember konyháját" láttam, az mind pénzkidobás, mazochista és macerás volt. Az index "karácsonyi menüje" is tiszta gáz volt.
Fogjuk már föl, hogy Mo.on mezőgazdasági túltermelés van hatalmas választékban, és rengeteg kaja csak megy szemétdombra vagy trágyának.

kaja 2008.09.11. 22:14:32

És majdnem kifelejtettem: a frissföl pontosan 88% víz és 12% negyedosztályú keményített növényi zsiradék. Utóbbi már semmi pozitívumot nem tartalmaz növényi olajból, viszont több negatívumot állati zsiradékból. Kb. 10Ft-ot ér az egész doboz.

A korábbi lopott könyvidézet a részben követendő példa: színvonalasan étkezni. Ma már szerencsére nem nézik ki az embert emiatt.

Celtic 2008.09.12. 06:53:38

Magyarorszagi tultermeles jelentos resze takarmany (kukorica, takarmanybuza). Ebbol nem olyan konnyu taplalo kajat kesziteni. Ha mondjuk paradicsom, paprika, hagma, krumpli tultermeles lenne, azt mondanam, oke. De nem igy van.

Celtic 2008.09.12. 06:57:39

A 12%-s tejfol meg nagyon messze van a tejfoltol. Hivhatnak higitott savonak is.

Avatar 2008.09.12. 12:43:21

A Bravil mosóport én is kipróbáltam, de nekem nem vált be. Olyan volt, mintha mosópor nélkül pörgött volna a gép, ennyit a sima tiszta víz is kihoz.
Végül vettem egy zacsi rendes mosóport is, és összekevertem a Bravillal, így már elfogadható eredményt produkál a mosás.

Hobbijogász 2008.09.16. 09:16:26

Egy csomó jó sajátmárkás Plus-os termék tűnt el. A bolognai mártás, a szószos tészta, a zacskós krémleves, mind 2-300.- Ft körüli árakon volt. brühühü... Az 59.- Ft-os csokis gofriért pedig nemzeti gyásznapot kéretik tartani. Azért szerettem a Plust, mert 1-200 forintért is tudtál valamit venni, ami nem üres kifli vagy zsemle... A Spar meg szar.

lacika 2008.11.09. 02:52:23

Pár napja gutaütve látom, hogy a 48 százalék zsiradéktartalmú margarint, amit szoktam enni, már nem kínálják. Mérgemben megvettem a legolcsóbb "kockamargarint", 70 százalékos. Igaz, hidegen nem kenhetö, de ezen segiteni lehet egy kevés növényolaj hozzákeverésével. Emlékszem, gyerekkoromban, amikor még vajat ettünk (a munkásemberek is), az ember elöre készült a reggelihez, kivette a vajat a hütöböl (amikor már volt olyanunk). Hogy nem jutott ez eszünkbe akkor? Persze, aki akarja és tudja, az vegye figyelembe, hogy lehet, hogy a kockamargarinban több a telitett és a transzzsir. Meg az is lehet, hogy nem.
süti beállítások módosítása