Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Találka

2008.11.18. 10:00 Szegényember felesége

Sonki feldobta:

Mondjuk november 27-én, csütörtökön este 19:00-tól a Szimpla kertben?

Én meg elkondolkoztam rajta, hogyha csak SZF-ként mutatkozom be, akkor ugye nem fedtem fel az inkognitómat? Kivéve, ha eljön valaki, akit véletlenül személyesen is ismerek. De akkor meg bemondom, hogy csak egy mezei kommentelő vagyok, és bármely hasonlóság köztem és SZF között csak a fantázia szüleménye...

Ez milyen lenne má'? :DDDD

Ja, ez a Szipla kert milyen hely? Mármint a honlapját lecsekkoltam, de amúgy... Mit adnak ott 100 Ft-ért? ;DDD

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr1774983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missparker 2008.11.18. 10:09:21

"Ez milyen lenne má'? "

Hű hozzád... Tisztességtelen és sima átverés.De ha van arcod hozzá, csináld.

Én a helyedben bemutatkoznék, igen, ez vagyok, ilyen vagyok, ezért és ezért tettem dolgokat. Valszeg senki nem fog megkövezni, de kellene már az a tiszta víz a pohárba.

missparker 2008.11.18. 10:11:01

Ja, és olvasd már át a posztjaidat, legalább gépelési hiba ne legyen benne.

leila 2008.11.18. 10:11:31

missparker te minek mennel el? beszolni?

missparker 2008.11.18. 10:16:44

Ja, pl. beszólni. Meg mert kíváncsi vagyok, hogy mi motivál embereket ilyesmikre, mint ez a blog. A jóindulat megvan bennem, még mindig hajlok arra, hogy SZF inkább csak béna, mint manipulatív, rosszindulatú valaki. De a fenti poszt sem ezt erősíti. És te miért az én motivációimmal foglalkozol? :P

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 10:17:33

@ missparker
"valszeg senki nem fog megkövezni"
aha, valszeg... :-(

ez most
vagy azt jelenti, hogy nem vagy tisztában azzal, mit is jelentenek / hogyan érthetők az olvasóknak a hozzászólásaid,
vagy azt, hogy eleve nem ez a véleményed, mint amit előadsz (izé, kamu...)
vagy pedig azt, hogy mégiscsak máshogy viselkedsz élőben, mint nick mögé bújva...

Na megyek, elásom magam, jó?

missparker 2008.11.18. 10:25:00

Cé,

Legjobb védekezés a támadás? :D Nekem nincs okom nem őszinte véleményt írni. Nincs okom manipulálni. Ellentétben másokkal, ugye...

Siendor 2008.11.18. 10:32:24

Minő véletlen hogy pont a Szimpla kertre esett a választás... :D:D:D
Méltó egy indexes újságíróhoz :D:D:D

Csak viccelek, ofkoz.

naughty 2008.11.18. 10:37:16

Hello,

nekem jó az időpont, legalábbis megpróbálom magam kiszabadítani a munkamanók szorításából aznap.
De nem lesz ott hideg? mehetnénk a Szimplába vagy Duplába is:)
SZF... egyébként az inkognitót nem értem.. aki akar és odajön.. ha nem mutatkozol be, csinál rólad sunyiban fotót és úgyis kideríti, ki vagy. (ha aljas, akkor tök mindegy hogyan próbálod megkerülni, eléri célját)
Ha megmondod ki vagy, ugyan mit tudnak tenni?
eladják a sztoridat?
sztem az APEH hamarabb megtalálja a kisembert:) ha pénzt kell fizetni, sokkal hamarabb mint bárki más!
Egyébként kiváncsi lennék, missparker baseball ütővel jönne, hogy kiadja a haragját, szegénykémnek miért is kell idejönni erre a borzasztó és nap mint nap ilyen unalmasan fárasztó posztokat olvasni:))))) a végén még összeomlik, ha nem szólhat be senkinek.. azt hiszem, erről már Geszti is beszélt!
"Na jó, ha nem jöhetek be ma senkinek,...
Beszólok, hát mindegy, kinek.
Kaliber a köbön, kis öröm is öröm,
Luk van minden csövön."
ugye missparker?

A helyesírási hibákkal nagy gyakorisággal kreativitásban gátolt emberek szoktak foglalkozni:) másokat a tartalom izgatja és az ember mögötte.

hottentotta 2008.11.18. 10:37:38

SZF, szerintem te egy gép vagy. Egy blogmotor, ami egy bizonyos algoritmus alapján írja a posztokat. Nincs személyed, nincsenek érzéseid, nincs lelkiismereted. Ennyi és nem több.

És felháborító ez az egész.

naughty 2008.11.18. 10:38:33

baseballütő szétcsúszott:) tessék rajta csámcsogni kedves missparker...

KiNG 2008.11.18. 10:39:56

SZF, Cé

Most egy kicsit átgondolatlanul írtál :D

Most akkor mi a helyzet? Ismersz valakit, aki NEM tudja Rólad, SZF vagy, de ott lesz? Uramatyám! Akkor tényleg jól titkolod...

Hát akkor találkozz vele előtte, és mondj el neki mindent (aztán megbeszéled vele, ne jöjjön el, vagy színészkedjen), de nehogy már az legyen, hogy mezei kommentelőnek hazudd magad előttünk. Vagy talán még meggondold magad, és mint házigazda, el se gyere :(

Tényleg kíváncsiak vagyunk Rátok.

missparker 2008.11.18. 10:42:31

naughty,

:) A baseball ütő nem az én stílusom, hülyén néznék ki vele, mert megemelni sem tudnám :)

Egyébként helytelen az idézet, az igazi ez:
"With all I've seen and done, a church is the last place I should be... or the first." (Miss Parker) - mert én még nickadó filmszereplőmhöz is hű vagyok, nemhogy az elveimhez :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 10:44:37

Kedves King(a), én bármit elhiszek neked, még magamról is, de légy szíves, döntsd el, ki is vagyok szerinted. Férfi-e, nő-e, orv-e, orvos-e, SZF-e, Ló-e...
Oké, az a vicc tegnap nem kellett volna, gondolhattam volna, hogy komolyan fogod venni, sajnálom. De lassan kezded te magad is összekavarni, és ez már nem annyira szórakoztató.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.11.18. 10:44:49

Istenem, bár elmenne néhány kétkedő, meggyőződne arról, hogy akkor most van-e feleség, vagy nincs, és végre lenne más téma is a blogon...

Az milyen lenne már, ha a Spartacus film mintájára itt is egy csomóan kijelentenék, hogy "Én vagyok Szegényember Felesége"...

Mondjuk el tudom képzelni, hogy valaki szimpla rosszindulatból másodikként is így mutatkozzon be... Egyedül talán Cé tehetne igazságot, de hát sokan eleve SzF=Cé képletből indulnak ki, és hát mi van akkor, ha álSZF hoz magával egy álCé-t... hű, micsoda konspiráció...

Tartok tőle, hogy egy ilyen találkozó sem fogja elhallgattatni a hangosan hitetlenkedőket.

hottentotta 2008.11.18. 10:48:48

Jobb, mint a győzike :DDDD

de még a BK-t is veri :DDD

SZF meg CÉ, meg a konspiráció... Ez kell a népnek!
Panem et circenses!

ckai · http://nyariviola.blogspot.com 2008.11.18. 10:54:26

Jajjj, ezek a kommentelok, jajjj nekem. El is megyek, felkotom magam a villanypoznara... kiborultam. Ce es SZF (+Lo?) holnaptol vilaghatalomra tor! Nincs tobb remeny!

Emberek ami itt folyik az mar atlepett a szorakoztato hataran egy amolyan "undorito es szanalmas" dimenzioba. Kar erte.

SZF azert irj majd meg neha, vagy nyiss egy uj blogot vhol mashol, es ird meg a cimet nekem + a tobbi jolelkunek, hogy normalis diskurzust lehessen folytatni.

hottentotta 2008.11.18. 10:58:14

ckai · nyariviola.blogspot.com 2008.11.18. 10:54:26

Szerintem utalj neki egy kis pénzt. Vagy kattingass az AdSense-re. Ha ennyire szíveden viseled sorsát :D

( egyébként még sehol nem láttam még egy ilyen blogot, ahol kommentelők jelentős része ennyire a blogger ellen fordult volna... talán nem véletlenül :D Bár kétségkívül, a maga nemében unikum az oldal. sajnos a negatív irányba ) ;)

missparker 2008.11.18. 11:00:21

ckai,
Akartunk itt mi normális diskurzust, lsd. még témába vágó posztok iránti sirámaink. Erre mi történt? Jognyilatkozat, meg blogátnevezés. Anyázva még éppen nem lettünk, ez jó :)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 11:09:34

Szerintem minimum két találka kellene... egyszerre, de a város két különböző végében.

hottentotta 2008.11.18. 11:09:59

Bocsánat, a blogátnevezés az én eszemet dícséri :D Én hangoztattam, hogy legyen átnevezve, mert már kurvára nem arról szól, aminek indult, ergo a cím is értelmetlenné / hiteltelenné / okafogyottá vált.

KiNG 2008.11.18. 11:18:38

Céadaoin 2008.11.18. 10:44:37

Az a helyzet, hogy azt valószínűsítem, Cé és Te (igen, SZF), néha kölcsönösen egymás nickjeit használjátok, és cseréltek, hogy összezavarjatok minket. Illetve csak a többieket :)

hottentotta 2008.11.18. 11:20:51

The King & Kinga 2008.11.18. 11:18:38

a szerény véleményem szerint strófa lemaradt! :D

ne valószínűsítsünk itt semmit, csak összezavarsz minket! illetve a többieket :D

sofn 2008.11.18. 11:28:51

és lenne paradicsomozás? meg ilyesmi? akkor ott a helyem:D

na, de komolyan. mi is tart itt bennünket? valami biztos, ha más nem akkor a Cé=SZF abban az esetben, ha kommentek száma nagyobb vagy egyenlő mint 5...kozmikus egyenlet megfejtése, bár a válasz 42!
eddig nem olvastam a kommenteket, de ez lett a legjobb része.

cé neked miért érdemed védeni SZF személyét? és a többieknek miért élvezet támadni?

olyan édesen vicces

fahey 2008.11.18. 11:29:37

szvsz minden fikázó elmehet az anyjába! pont azért szerettem meg ezt a blogot, mert az elején arról szólt, hogy spórolás... tökmindegy, mi a neve!
nekem nem sok újat mondott spórolás téren, mert úgy lettem nevelve, hogy ilyesmiket tudtam, mert rá voltunk kényszerülve. gondoltam, legalább a sok jómódú balfék is kap pár tippet, hogyan kell nem kiszórni a pénzt az ablakon (és itt nem a 3l-re gondolok).
később pedig az érdekelt volna, hogyan boldogulnak (de ha esetleg mégis kamu lenne, nem akarnám megtudni, mert nem)

amúgy privátban történt pár levélváltás SZF és köztem, szóval nem gondolnám, hogy kételkednem kellene benne.

a találkozóról meg annyit, hogy hajrá!

hottentotta 2008.11.18. 11:35:35

fahey 2008.11.18. 11:29:37

Ilyen érvek mellett ( menjek az anyámba, privát levélváltás!!!!!!!!!!! ) fejet kell hajtanom. :-)

fahey, lenne egy jó üzleti ajánlatom, 300millió dollárt kapnál 2 napon belül, ehhez mindössze annyi kell, hogy utalsz 50eurót egy számlára, ha kell, privát levelezésben is leírom neked ugyanezt!

Na, dereng már valami?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 11:36:58

Anyázást mindkét barikád mögött kérem beszüntetni!
Köszönöm!

naughty 2008.11.18. 11:39:38

"With all I've seen and done, a church is the last place I should be... or the first."
Hm:)
Templomban lehet imádkozni, gyónni, megkeresztelkedni, Isten színe előtt hűséget fogadni és halottként feküdni egy ravatalozón.
szóval a kérdés az, hogy neked miért is az első avagy a legutolsó hely... vajon mi az a "mindaz" mit láttál és tettél?

"mert én még nickadó filmszereplőmhöz is hű vagyok, nemhogy az elveimhez :)"
Mit mondjak? kiváncsi lennék 3 évesen és 18 évesen milyen elveid voltak. Azokhoz vajon ma is hű vagy? mindhez? Egyetlen filmkarakter határozza meg sorsod? Kétlem.
Gondolom, itt a blogon könnyű magad tartani és egy nick álarca mögött előadni a bölcs erénymacát:)
Vajon otthon is megy ez? kint az utcán is, mindig? mikor rálépnek a lábadra?
Én inkább magamhoz leszek hű. Az is elég nagy kihívás, mert mindenki "mást" szeretne látni.

hottentotta 2008.11.18. 11:41:44

Céadaoin 2008.11.18. 11:36:58

Kár volt a "mindkét barikád mögött" szósorozat alkalmazása. Kezeim tiszták ;)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.11.18. 11:47:07

@hottentotta:
a SZVSZ rám is ugyanúgy érvényes.

fahey 2008.11.18. 11:53:45

bocs gyerekek, de már qrvára idegesít ez a sok fikázódás! (ja, de akkor meg minek olvasom???) :D

KiNG 2008.11.18. 12:25:10

Na, sok sikert a találkához, én nem leszek ott, mert már megint nem sokkal ezelőtt közbejött egy probléma.

kotekedem 2008.11.18. 14:11:54

ha valaki elmegy, ugye utána elmeséli majd hogy ki kicsoda végül, kinek hány személyisége van meg ilyenek?:)

bölcsésztanár 2008.11.18. 15:55:42

Gyerekek, gyerekek, szeretik a perecet.
Sajna ma sincs mihez hozzászólni, de úgy látom, sikerült ezt a problémát áthidalni a kommentelőknek.

SZF, ha szét vagy csúszva, ne a blogolásban keress megoldást, szerintem a fentebb tapasztaltak alapján nem innen fog jönni. Nézzél magadba, az sose árt így 30 körül... :))

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.11.18. 16:42:31

A nicklopást IRL egy wifis laptoppal simán el lehet kerülni. Csak akarat kérdése. Mellesleg ál-SZF ellen a legegyszerűbb, ha hozza SZE-t is valahogy. Mert más pár tuti nem lesz. (Illetve eddig a pillanatig nem lett volna :-)

Kimondom 2008.11.27. 12:04:56

Na... Lesz ma találkozó?
süti beállítások módosítása