Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Szegények frizurája

2008.10.02. 06:00 Szegényember felesége

Azelőtt rendszerint háromhavonta vágattam egy új frizurát, mindig változó árnyalatokkal a szőkétől a vörösig. Általában 6-8 ezer forintot fizettem érte. Aztán az új anyagi körülmények miatt itthon igyekeztem visszafesteni az eredeti hajszínemet, kín volt kivárni mire lenőtt. Most vállig érő, kleopátra jellegű a frizurám, amit Szegényember szokott körbeigazítani, egészen ügyesen. Merem ajánlani.

Praktikus viselet, mert össze is tudom fogni, be tudom csavarni itthon, és akkor tudok belőle tűzni egy alkalmi kontyot is.
 
Hajcsatot, hajgumit nem vettem már egy ideje, az a pár tucat, amit jobb időkben begyűjtöttem, bőven kiszolgál.

Szegényemberrel már nem olyan egyszerű a helyzet, mert a géppel nyírt tüsitől idegenkedik. Fél évig bírom tartani a fodrász által vágott formát, de utána muszáj, hogy profi vegye a kezei közé. Itt nálunk a legolcsóbb helyen 1200 Ft-ért vágják le neki. Ennyi belefér félévente.

123 komment

Címkék: spórolás haj fodrász

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr50688515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.10.02. 09:19:15

Hátközépig érő dús, hullámos hajam van, a kedvesem azt mondja, ha le merem vágatni, ő is fog egy nullásgépet és kopaszra tolja a saját fejét. Úgyhogy kábé negyedévente igazíttatom a végét. :-D
Egyszer, a nagy divat idején kivasalta a fodrász, mire rájöttem, hogy mit csinál. Ugyan lekiabáltam érte a haját, de attól a fejem még úgy nézett ki, mint amit végignyalt a kutya.
A festés már gázosabb, mert hennával festem, ami azt jelenti, hogy egy fazéknyi forró és büdös kencét kell felkenni a fejemre, és rajta hagyni pár órán át...

Trace · http://webb.blog.hu 2008.10.02. 09:20:23

Én designerségem miatt magam vágom a hajam :) Olcsó és jól néz ki, kicsit lassabb mint az igazi, de legalább sajátkezi.

sourcerror 2008.10.02. 09:21:57

" meglehetős furkóságra vall, bemenni egy blogba, és közölni az ott levőkkel, hogy ez hülyeség... Legalábbis nekem lesülni a bőr a képemről, ha bemennék a bélyeggyűjtők oldalára, és beírnám, hogy " de barmok vagytok, kis színes papírdarabokat rakosgattok ide-oda!"

Nem ez inkább olyan, mintha bemennél a kanálhajlítók Uri Geller klubjába, és azt mondanád: nincs kanál.

alfa 2008.10.02. 09:24:43

[i]1. ha kamu, akkor bizonyítsd be.[/i]

Bizonyitsa a hohér. Ez a véleményem, mint sokan másoké akik beleolvasnak és szúrja a szemüket egy csomó ellentmondás. Akinek ezek nem tünnek fel, azoknak kellemes HITET.

[i]meglehetős furkóságra vall, bemenni egy blogba, és közölni az ott levőkkel, hogy ez hülyeség...[/i]

nem nagyobb furkóság mint kamubloggal etetni a hiszékeny marh.. embereket.

[i]Legalábbis nekem lesülni a bőr a képemről, ha bemennék a bélyeggyűjtők oldalára, és beírnám, hogy " de barmok vagytok, kis színes papírdarabokat rakosgattok ide-oda!"[/i]

Rossz hasonlat. Ha ez egy ténylegesen szegény ember blogja lenne életszerü gondokkal és életszerü megoldásokkal, kutya nem szólna be. Itt a kamuság a gond, nem a téma.

De mindegy, a hívök leirhatják, hogy hülyebunko aki leirja, hogy ez kamublog, mi meg leirhatjuk, hogy kamublog és aki ezt nem veszi észre az vagy hülye, vagy társszerző.

@@@ 2008.10.02. 09:25:51

"Azelőtt rendszerint háromhavonta vágattam egy új frizurát, mindig változó árnyalatokkal a szőkétől a vörösig. Általában 6-8 ezer forintot fizettem érte." Ez sok, párom hosszú haját rövidre 4500 hufért vágták, de most újabb 3 évig nem megy fodrászhoz. De ha nem kellettek volna az extrák, akkor lehet havonta-2 havonta beleférne az igazítás még mindig.

johnny-b 2008.10.02. 09:26:06

Thomas Anders, az a tuti. Másfél havonta vágatok belőle 500-ért (úgy, hogy házhoz jön a fodrász, aki egyébként nagyon profi - hiába, ennyit jelent, hogy nem bérel "szalont", így pestiesen), kétnaponta mosom, táskában hordom a stílfésűt, napi kétszer a vizesblokkban hátrafésülöm, ami a szemembe lógna, azt a fülem mögé tűröm, és kész. Vágassa tüskére, aki kopaszodik, nekem nincs mit szégyellnem rajta.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 09:27:55

Cserszömörce: "LTR, hosszú haj brrrrrrrrrrrr. Egy pasi legyen mindig gondosan nyírt, ne legyen pajesza és főleg hosszú haja:(( "

Az asszonynak meg a konyhában a helye! - én is tudok sztereotip baromságokat írkálni, csak nem szeretek...

Ja, és a mellkasom, sőt a hátam is szőrös! Szerinted gyantázzam, vagy borotváljam? :)

johnny-b 2008.10.02. 09:29:29

ha meg falco-fazont akarok, akkor négy napig nem mosom, természetes zselé képződik rajta, hátranyal és fix und fertig:) most úgyis divat a retro.

brian halála 2008.10.02. 09:33:46

egyszerűen csak a címmel van gond. legyen spórolós blog, azon nem akadna fent senki. ti tényleg nem vagytok szegények, ahogy senki, akinek futja netre, stb. de ma egy átlagos családnak meg kell fognia a kiadásokat, és erre jó ötleteket adnak. javaslom a névváltozást, remélem más is egyetért (pl. a szerző :))

Isten Hallhatatlan Szelleme 2008.10.02. 09:38:27

Kedves Szegényember!

Semmi múlandó, szenvedéssel teli és anyagi dolog nem számít, csak a szeretet, és az, hogy ráébredj: Isten Szelleme benned van.

Én az Atyában, te pedig Bennem vagy: Önmagad a Lét.

Békesség

fahey 2008.10.02. 09:39:37

én mindig is utáltam a fodrászokat, szóval most a barátnőm szokta géppel és ollóval vágni!
Amúgy én itt HÍVŐ vagyok, és nem veszem észre az ellentmondásokat! :D
Dugás témához: volt már arról poszt, hogy a szerző egyik barátnője nőgyógyász, tőle szerzi az ingyenes termékminta tablettát! Ehh

fahey 2008.10.02. 09:41:48

Isten Hallhatatlan Szelleme

te most nem hallható=hallhatatlan :D, vagy halhatatlan akarsz lenni-e, he?

Kori 2008.10.02. 09:42:17

Én festéssel vágással szoktam 2,5 e forintot fizetni a fodrásznak(nem barátnőm, és megyeszékhelyen lakom). Van egy ismerősöm, aki azért, h az 5 centis haját 3 centisre vágják kiad 5000 pénzt. Gratulálok. Mondjuk szerintem nem a 100 Ftos hajgumin kéne spórolni. De ez magánvélemény.
A blog szar. Ez is magánvélemény, de szólásszabadság van..

glabla 2008.10.02. 09:43:04

Sztem ők az értelmiségiekhez képest szegények biztos.
Amúgy meg tényleg futja netre de hajvágáson kell spórolni? Ne már.
Nálunk itt 800-ér vágnak hajat férfiaknak (itt pesten) egyszerűen nézni kell egy olcsóbb helyet. Gondolom ha értelmiségiek vagytok nem jelent gondot.

Alex Ash 2008.10.02. 09:44:21

"De mindegy, a hívök leirhatják, hogy hülyebunko aki leirja, hogy ez kamublog, mi meg leirhatjuk, hogy kamublog és aki ezt nem veszi észre az vagy hülye, vagy társszerző."

Te kóros eset vagy.
Ilyen egyszerű.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.10.02. 09:54:40

Johnny-b, és ma melyik fejedet részesítetted előnyben?

életemben eddig kétszer bírtam kikötni fodrásznál: egyszer 4 évesen, sírtam is, mint a pengős malac, mikor a derékig érő hajamat levágta kleopátrára, másodszor meg úgy 24 körül, de az is elég vicces volt.
úgyhogy én is itthon nyírom, magamnak. meg festem, ha akarom, magamnak. most már egész jól megy, anno sikerült érdekes dolgokat összehozni. pl. göndör a hajam, de nagyon tetszett a frufru, gondoltam, no, vágjunk. vizesen még jól is nézett ki, de mikor megszáradt, felállt az egész, alig vártam, hogy megnőjjön.
vagy amikor életemben először színezővel megfestettem. fekete lett volna. rajta hagytuk jó sokáig, merthogy alapból nem annyira sötét a hajam, szóval, hadd érjen egy kicsit az a szín. mikor leszedtük, kicsit elkerekedett szemekkel lestem a moszatzöld színben pompázó fejemet. szerencse, hogy 8 mosás alatt tényleg lejött a nagyja, annyit még nem fürödtem a velencei-tóban, mint azon a nyáron.
aztán én is áttértem a hennára, libafos állag és szag, de királyság.
ma meg natúr pocokbarna. a maga természetes göndörségével. tavaly ugyan le kellett nyírni 2 centisre, mikor gyerek oviból szünet előtt még egy hadseregnyi, mindennek ellenálló tetűkülönítménnyel jött haza, de mindent ki kell próbálni egyszer.
ja, három évig kopasz is voltam, a nullásgép jóbarátom. akkor épp kurvára hullott, gondoltam, így kevésbé idegölő a dolog. meglepő módon odavoltak érte az emberek, még a villamoson is odajöttek, hogy naaaa, hadd simogassam meg, jajdejó.

agi 2008.10.02. 09:55:07

Idáig tűnődtem, hogy miért van, hogy a legtöbb pasi borzasztóan előnytelen és neki szarul álló frizurát visel. Hát most megkaptam a választ. :-((

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 09:57:39

A hallhatatlan szellemet HALL-ani nem lehet, vagy ő a Halhatatlan?

Amúgy ez a kamu-e a blog már egyáltalán nem olyan vicces, mint először volt (már akkor sem volt az).

alfa gúnyos felhangja a HIT-ről eszembe juttatott egy "vitát", lásd a linket, főleg Polihisztor munkásságát benne...

www.urbanlegends.hu/2008/02/09/szkeptikus-konferencia-bme-petofi-apollo-13-ufo-koincidencia-teleportacio-borlatas/

A kétkedőktől nem kérek bizonyítékot, csak egy kérdésemre választ: Össze tudnád foglalni egy összetett magyar mondatban, hogy ebben a témában miért, milyen indítékkal írna az ember egy kamu blogot? És ha igen, össze tudnád foglalni, kérlek tedd ezt meg! Észérvekkel meggyőzhető vagyok, de amíg észérveket nem látok, addig (elfogadva a te érvrendszeredet) csak a te HITED áll szemben az én HITEMMEL... és akkor most a Te hited mitől jobb? Miért kéne a Te hitedben hinnem nekem is?

Amúgy ha kamu a blog, azzal miért árt nekem? Van itt egy csomó hasznos ötlet, ha máshol nem, hát a kommentekben...

Ami viszont biztosan ártalmas érzékeny mentálhigiénés állapotomra, az az, amikor lemarháznak azért, mert szívesen olvasok egy blogot...

Szóval kedves alfa, nem azért vagy hülye, mert véleményed szerint kamu a blog. A mosdatlan szád és a saját világképed egyetlen helyes létezőként hirdetése tesz finoman szólva vitaképtelenné...

Távkiértékelés, érvek nélküli kinyilatkoztatás, mások lehülyézése, marházása... ehh... kevesebbért is láttam már valakit a porba alázni...

Cserszömörce 2008.10.02. 10:01:30

LTR, ha a hátad is szőrös, az gáááááz. Amúgy a mellkas az szőrösen a jó, de a szőrös hátú pasiknak őszinte részvétem.
Tévedsz, nem sztereotíp baromság, hanem ízlés dolga. Mindenesetre nem férfias, hanem Thomas Anders:)

Cserszömörce 2008.10.02. 10:04:16

Kori, ez nagyon olcsó. melyik megyeszékhely az, kiváncsi lennék.. Gondolom, nem Pécs vagy Győr...

KenSentMe 2008.10.02. 10:06:10

A szegény ember hogy dugik és a fingatós fasirtpor beszólások azért odavágnak:) .. öröm látni, hogy egy rakás kutyagumot is fel tudnak dobni a kommentek, szerintem nem is a szociális lírázásért járnak ide a nézők, hanem a kommentekért.. (és ti nyomjátok fel a nézőszámot).

Szerintem meg lépjetek be a krisna tudatú hívők közé, és akkor a hajproblémák megoldva, jön a borotva, kész, 1200 Ft-ért vehettek zsírszalonnát.

Egyébként gyereket is neveltek? És ilyen nyomorékra nevelitek, mint a saját felfogásotok? Ez az igazán elkeserítő.. az egy dolog, hogy felnőtt emberek direkt nyomorgatják magukat, és még élvezik is, de hogy ezt az életszemléletet továbbörökítik.. no comment. És ezeket hagyták, hogy elvégezzenek egy egyetemet.. édes istenem! Mi a francért költött el rád az állam egy csomó pénzt.. vagy ez így direkt az index.hu propagandája, hogy senki se érezze magát rosszul, akinek figyel egy sör a hűtőjében, elmegy néha fodrászhoz, és nem járt egyetemre?

Megjegyzem, a szexuális életetek engem is érdekelne, annyi elbűvölő középkori módja van a születésszabályozásnak, egyszer leírhatnád, hogy a kavics, vagy a kötötű-e az olcsóbb.

czege 2008.10.02. 10:06:39

LTR, nem ismerlek én téged? :D

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2008.10.02. 10:07:50

Továbbra is szórakoztat, hogy itt fikázzák ezt a blogot, s azon sírnak, hogy mekkora kamu, és hogy miért van az index címoldalán.

Néhány tény: Azokból az emberekből, akik 1) azért néztem a Valóvilágot, hogy röhöghessek, 2) csak a szomszédom nézi, ő mondta el, mi történik kb. 1,5 millió néző jött össze. (persze említhetném a Barátok közT, Maunikasót, stb.)

Nem tudom, miért kell felháborodni azon, hogy az index miket rak ki a címlapra. Az indexnél hatásvadászabb társaságot rég láttam. Ez alól természetesen a blogok sem kivétel. Minden címet alapból kell osztani kettővel, vagy tízzel, ha meztelenséget írnak, akkor tuti hogy portré látszik, ha lövöldözést, akkor katonai lőgyakorlat, stb.

Az index jó úton halad "Az internet blikkje" díj felé.

Cserszömörce 2008.10.02. 10:09:10

Ági, teljesen egyetértek, grat, megragadtad a lényeget !!!
Sokan azt hiszi, hű de faszák, ők nem költenek ilyen szarra mint a fodrász - majd otthon nullásgéppel meg bilivel a fejükön amit a zasszony körbenyír, közben csak hót igénytelenek.

Algo 2008.10.02. 10:16:40

En meg 2 hetente vagatom. Semmi mosas meg utana vax vagy zsele es igy kijon 10K-bol. Ez van itt ennyiert nyirnak.

Robin 2008.10.02. 10:20:52

A helyzet az, hogy egy bizonyos kor után a nőknek nem áll jól a hosszú haj, és elég nehéz mit kezdeni vele. Jó esetben 30-ason még nem őszül egy nő, de ez egyre ritkább (én 17 évesen kezdtem, az első szállal, most különös alakzatban majd a fele ősz). Lehet az itt posztolók között az idősebbek közé tartozom, erősen túl a 30-on, sőt már a 40-en is, de ettől még felmerülhet, hogyan lehet spórolni a fodrászon. Egy festett hajat, havonta, de legalább 6 hetente újra kell festeni, mert a lenőtt haj ronda, ápolatlan külsőt ad. Egy furán őszes haj meg csak nagyon röviden lehet fiatalos - most kipróbálom én is, hogyan festek festék nélkül. Szóval lehet 2000 alatt vágatni, de egy idő után az nem elég, sajnos, vagy a saját anyukájává változik az ember. A pasiknak ebben a helyeztben is előnyük van, bárhogy őszülnek mindenhogy jól áll nekik - hogy a fene egye meg. :)

SsPL71 2008.10.02. 10:23:12

Nekem lassan kihullik, ezért nem kell majd fodrászhoz járnom. (Ez lesz a legolcsóbb)

A blog meg sztem is kamu, aki nem látja az szemellenzős.

Nyitok én is Blog-ot keresek majd valami hasonló színvonalú témát, kíváncsi leszek ki kerül-e az Index főoldalra.

alfa 2008.10.02. 10:25:54

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.10.02. 09:57:39

"hogy ebben a témában miért, milyen indítékkal írna az ember egy kamu blogot? "

Pl mert jol pörög, sokan azonosulni tudnak a szenvedő féllel ezért eladható a téma és beindulhatnak a hirdetések? Most komolyan, szerinted a blog eszméletlen jó tartalma miatt van szinte mindig kint az indexen? Naiv-e vagy?


"és akkor most a Te hited mitől jobb?"

Semmitöl. Nekem ez a véleményem. Emiatt szerintetek bunko fasz vagyok, igy jártam.

"Amúgy ha kamu a blog, azzal miért árt nekem? "

Írtam én, hogy árt?

" Van itt egy csomó hasznos ötlet, ha máshol nem, hát a kommentekben..."

persze, de ez nem cáfolja a kamublogságot.

"amikor lemarháznak azért, mert szívesen olvasok egy blogot..."

Ki marházott le ezért? Én azt marházom le, aki szentírásnak veszi, hogy ez a blog a véres valóság hű leképzése. Lassan elkezdhettek gyűjteni Szegényember és családja felszabadítására.

"saját világképed egyetlen helyes létezőként hirdetése"

Mivan? Hol írtam én ilyet? Olvasni-e tudsz?

"kevesebbért is láttam már valakit a porba alázni..."

ja értem, az alázás a lényeg. Ok

csakazértse 2008.10.02. 10:26:42

Nekem van egy szépségszalonom. Akkor Én most sikeres-e vagyok?

KenSentMe 2008.10.02. 10:28:49

Kösz fahely, kicsit relaxálok, aztán délután fikázok a tablettás posztba is..

még csak egy dolog jutott eszembe.. a kiírás a cím alatt, hogy értelmiségi házaspár.. elvileg az értelmiségi létnek egyfajta társadalmi szerepnek kellene lennie.. ezért is szokták mondani, hogy ma már nem létezik értelmiség, mert a rengeteg, munkáscsaládból származó, gyermekkorában Thackeray-t hírből sem hallott első generációs csillagharcos minden, csak nem intelligens társadalmi bázis..

az egy dolog, hogy valami egyetemet abszolváltatok.. de most ti "értelmiségnek" érzitek magatokat, mikor egy új könyvet vagy egy újságot sem bírtok megvenni?

Kúrcsány Ferenc 2008.10.02. 10:29:17

Szegényember kopaszodjon meg, nem kell többet vágatni.

Alex Ash 2008.10.02. 10:30:10

"Nyitok én is Blog-ot keresek majd valami hasonló színvonalú témát, kíváncsi leszek ki kerül-e az Index főoldalra. "

Ha ilyen helyesírással írsz, akkor nem fogom olvasni...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 10:32:19

Czege, a szőrös hátról ugrottam be? :) De tényleg!

És Cserszömörce: Nem, a hosszú haj nem a focistahaj változatait jelenti :)

Egyébként első munkahelyemen leendő főnökömnek is markáns elképzelése volt arról, hogy hogy néz ki egy férfi...én meg pályakezdőként alkalmazkodtam, mi mást tettem volna egy nem túl piacos végzettséggel, gyakorlat nélkül...Mikor szeretve tisztelt (nem) első főnökömet továbbfújta a politika szele, nekem is elkezdett nőni a hajam. Azóta visszanőtt, és mikor feldobtam a gyereknek, hogy lehet, levágatom, még félálomban is azt motyogta, hogy "apa levág haja, apa levág haja"... szóval inkább mégse...

Egyszerűen nekem nem áll jól a rövid haj, előnytelen. Viszont ha szerencsém van a hajammal, mert tényleg jól néz ki, akkor meg miért ne hordjam? És egyébként is:

\m/

(gy.k. sátánvilla szmájli, rákenroll!!!)

Alex Ash 2008.10.02. 10:39:58

"az egy dolog, hogy valami egyetemet abszolváltatok.. de most ti "értelmiségnek" érzitek magatokat, mikor egy új könyvet vagy egy újságot sem bírtok megvenni?"

1. ha ezen múlik, akkor javaslom a blogírónak, hogy azt írja: "volt értelmiségiek" :) Merthogy amíg volt pénzük azok voltak, most, hogy nincs már nem azok :)

2. Nem az új könyv vagy újságok _birtoklása_ hanem _elolvasása_ jelenti az értelmiségi létet :)
és feltalálták már a könyvtárakat, ahol ingyen/olcsón használhat az ember egy csomó ilyet...

FSlyka 2008.10.02. 10:42:03

Még mindig hisztiztek a 450Ft miatt. Pedig ez a valóság. Vidéken a diákmunkásnak ritkán adnak 400-420ft-nál többet.

Cserszömörce 2008.10.02. 10:46:07

LTR, Ok, Te vagy a kivétel, akinek jó áll, elhiszem. És ha a kisfiad is szereti, akkolr e ne vágasd:) És örülök hogy nem sértődtél meg, végre egy normális pasi.:)

Nodemixter 2008.10.02. 10:55:20

Azért arra kíváncsi lennék, mennyit fizetnek a blog aktuális bejegyzésének témájába véletlenül pont passzoló profilú, belinkelt cégek a "szegény értelmiségi házaspárnak"...

Ámen.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 10:57:58

VÁLASZ: alfa 2008.10.02. 10:25:54 (A követhetőség kedvéért új megjegyzéseim alulvonással bevezetve)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.10.02. 09:57:39

"hogy ebben a témában miért, milyen indítékkal írna az ember egy kamu blogot? "

Pl mert jol pörög, sokan azonosulni tudnak a szenvedő féllel ezért eladható a téma és beindulhatnak a hirdetések? Most komolyan, szerinted a blog eszméletlen jó tartalma miatt van szinte mindig kint az indexen? Naiv-e vagy?

_Kérdezd meg az indexet, hogy miért teszi ki... Amúgy a google hirdetések olyan baromi sok pénzt nem hiszem, hogy hoznak (tényleg, valaki klikkelt már ilyenre?). Ezért még nem éri meg csinálni. Naiv-e vagyok? Szerintem az naivság, ha valaki elhiszi, hogy egy magyar blog reklámbevételeiből 10 dkg tesco-párizsinál többet tud vásárolni havonta...


"és akkor most a Te hited mitől jobb?"

Semmitöl. Nekem ez a véleményem. Emiatt szerintetek bunko fasz vagyok, igy jártam.

_Akkor csak én éreztem gúnyos felhangot a HIT mellett. (" Akinek ezek nem tünnek fel, azoknak kellemes HITET." idézet tőled...)

"Amúgy ha kamu a blog, azzal miért árt nekem? "

Írtam én, hogy árt?

_Ha nem árt, akkor miért baj?

" Van itt egy csomó hasznos ötlet, ha máshol nem, hát a kommentekben..."

persze, de ez nem cáfolja a kamublogságot.

_még mindig nem értem, miért lenne baj, ha kamu lenne a blog...

"amikor lemarháznak azért, mert szívesen olvasok egy blogot..."

Ki marházott le ezért? Én azt marházom le, aki szentírásnak veszi, hogy ez a blog a véres valóság hű leképzése. Lassan elkezdhettek gyűjteni Szegényember és családja felszabadítására.

_"nem nagyobb furkóság mint kamubloggal etetni a hiszékeny marh.. embereket." - idézet ismét tőled...


"saját világképed egyetlen helyes létezőként hirdetése"

Mivan? Hol írtam én ilyet? Olvasni-e tudsz?

_ha a másik oldal véleményét HIT-nek nevezed (és kellemes HITET kívánva egyben minősíted is őket véleményükért), akkor ebből nekem az következik, hogy a Te véleményed a helyes, egyben a magasabb rendű igazság. Aki szerint kamu a blog (és ez szerinte felháborító) az ignorálja! Én sem nézek majomagyvelő-evős videókat minden este, és nem írom meg az ezt élvező ínyenceknek, hogy micsoda aljanépnek tartom őket... Szerencsére nem kötelező a blogot olvasni...

"kevesebbért is láttam már valakit a porba alázni..."

ja értem, az alázás a lényeg. Ok

_ nem tudom...én nem akarok senkit alázni, pusztán arra hívtam fel a figyelmet, hogy láttam már olyat, hogy valakiről a keresztvizet is leszedték a hasonló érveléstechnikákért...

forumuser 2008.10.02. 11:00:54

Robin
"A helyzet az, hogy egy bizonyos kor után a nőknek nem áll jól a hosszú haj, és elég nehéz mit kezdeni vele."
Hááát, ezzel vitatkoznék (persze, tudom, ízlésen minek); én kifejezetten unom, hogy 40 felett minden nőnek egyenfrizurája van - rövid, felnyírt, esetleg dauerolt. Nem mondom, hogy növesszék derékig, de egy félhosszú hajból készült frizura kellemes látvány lehet, és van, akinek sokkal jobban illik az arcformájához, mint a csutka.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 11:04:20

Céadaoin · iterum.blog.hu 2008.10.02. 10:48:07
Lord of the Rings :-)

Az nálunk a Zasszony! :)

puffancs 2008.10.02. 11:17:28

na nekem itt szakadt el a cerna. ez a blog tenyleg kamu.

otthon 2 eve voltam utoljara fodrasznal, festes vagas 9ezernel kezdodik egy jo fodrasznal. ha csikokat akarsz, az extra.

a kleopatra frizurarol meg annyit, hogy magyarorszagon meg egy jolmegcsinaltat sem lattam, mert nem tudnak a fodraszok vagni.
szegenyember azonban profi fodrasz, miert is nem csinal uzletet belole?

KenSentMe 2008.10.02. 11:21:48

Az előző bejegyzésemmel azt akartam mondani, hogy attól még nem vagy értelmiségi, hogy el tudsz számolni gyök tangens hiperbolikusz negyvenkettőig, ha közben egy kiló véres hurkával az vesz meg kilóra a választások előtt, aki nem szégyelli.. ugyanúgy a könyv megvásárlásában sem a birtoklás a lényeg, hanem hogy pénzt tudsz juttatni olyan célokra, amiket hasznosnak tartasz, olyan ingyenélő íróknak, akikkel az értelmiségi sznob szíved szimpatizál.. aki társadalmi hozzájárulást nem tud teljesíteni, pedig PÉNZT ÖLT BELE A TÁRSADALOM, hogy diplomája legyen, az nem értelmiségi, hanem..

nem akarom bántani a romákat, nem írom le.

KenSentMe 2008.10.02. 11:27:48

De tényleg, intelligenciának érzi az magát, aki arról vezet blogot, hogy egy vajas kenyeret nem bír megkenni, vaj vagy kenyér hiányában? Milyen jogon írja ki, ha az életrajzába nem meri beleírni a diplomáját? És hogy fér össze az értelmiségi tudatával ez a förtelem, az életképtelenség vállalása? Tudom, hogy nem egyszerű szociológiai kérdés, hogy ki az értelmiségi, vagy hogy van-e egyáltalán még ilyen.. lehet egyébként, hogy a bajok egyik forrása, hogy ilyen az elit.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 11:29:01

Az messze vezet, hogy mibe öli felsőoktatás címen a pénzét az állam.

Láttam valahol, hogy 125 sportkommentátor szakos hallgatót vettek fel. Ez 4 évfolyamon 500 ember, aki mind sportkommentátor akar lenni!

Röhej!

Szeretnék én hozzájárulni a közjóhoz, és visszafizetni az államnak azt a sok jót és szépet, amit kaptam tőle, mert hogy magam is az értelmiséghez sorolom magam.

Egyelőre létminimum alatti az egy főre esőnk... Majd ha fölötte lesz, adok én, egyelőre viszont járni jár, de nem jut... A családnak viszont mindig mondom, hogy könyvet vegyenek nekem ajándékba, ez így átmeneti megoldásként megfelel?

Céadaoin (user ID 44540) 2008.10.02. 11:31:01

@bagoly

1) aki társadalmi hozzájárulást nem tud teljesíteni, az nem értelmiségi.
Tény, hogy aki társadalmi satöbbi, az nem gazdag / jómódú.
De valóban automatikus, hogy az értelmes / értelmiségi létet megfizeti a társadalom?
Elvonatkoztatva Szegénykétől meg a férjétől,
értelmiségi = gazdag???

2) hogy el tudsz számolni gyök tangens hiperbolikusz negyvenkettőig, ha közben egy kiló véres hurkával az vesz meg kilóra a választások előtt, aki nem szégyelli
Szerintem te itt összekeversz pár dolgot, konkrétan a lexikális tudást, a hétköznapi intelligenciával, és mindkettőt (együtt és külön) az értelmiségi mivolttal...
Értelmiséginek lenni nem azonos ezekkel, még csak ezek összegével sem. Van benne valami több...

3) és ezzel nem állítom, hogy mindenki, aki értelmiséginek mondja magát, az is...!!

manyuska 2008.10.02. 11:31:31

A Kádár-korszakban nőttem fel, nekünk nem szegénység, hanem normális a parizer sütve-főzve, a rántott csirkefarhát, stb. És azóta sem gazdagodtunk meg, mert se közgazdászok, se politikusok nem vagyunk. Ezek nem a szegénység jelei, ez Magyarország lakossága 70 %-ának az életmódja, szegénység a cigánysoron van. A blog írói mintha korábban jobbmódúak lettek volna, abból a szempontból érzik ezt szegénységnek. Budáról nézve talán szegénység, de Angyalföldről meg Kőbányáról csak csodálkozni lehet rajta, hogy hol itt a baj, hát mikr EZ az élet!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 11:38:14

Ja, amúgy a fizetésem nagy részét nem is látom, abból a részből vastagon tudja az állam a kultúrát támogatni "helyettem" is...

SF (http://stephanieford.gportal.hu/) · http://stephanieford.gportal.hu/ 2008.10.02. 11:41:30

10 év után tegnap mentem el először fodrászhoz. 5000 minusz, ráadásul jobb lett, amikor én csináltam meg magamnak. Jó volt egy kis kényezetetés, de a jövőben maradok a jól bevált módszereknél!

manyuska 2008.10.02. 11:44:14

VRBagoly, nagyon betegesen gondolkodsz. Már ha ez gondolkodás, mert kétlem.
"aki társadalmi hozzájárulást nem tud teljesíteni, pedig PÉNZT ÖLT BELE A TÁRSADALOM, hogy diplomája legyen, az nem értelmiségi, hanem.."

Szóval akinek akinek nincs pénze, az nem értelmiségi. Szóval az teszi vkit értelmiségivé, mennyit adózik. Szóval szerinted a pénztől ember az ember.
Gratulálok. Megint valaki, aki a kispénzűt nem veszi emberszámba. Egyem a kigyúrt, kopasz és gonosz lelkedet.

KenSentMe 2008.10.02. 12:08:34

De jó, végre kiélhetem magam.. szóval..

1.) nem azt állítottam, hogy értelmiségi = gazdag, hanem azt, hogy értelmiségi > gazdag.. gazdag lehet az újgazdag is, de akinek gondot jelent a tejbegríz megfőzése is, az NEM értelmiségi. Esetleg halmaz-részhalmaz viszony, ahol a nagyobbik buborék befoglalja a kisebbet. Nem állítom, hogy kőgazdagnak kell lennie az é. jelzőjű illetőnek, de azért elvárható volna, hogy egy bankcsőd esetén pénz hiányában ne ő kezdjen el először embereket enni, mert egy doboz lekvár sincs a spájzában.

2.) "a kiló véres hurkával megvenni" (választások előtt csinálják ezt pártok a szegények között, kaját osztanak, és akkor oda szavazol) arra utalt, hogy annyira ki vagy szolgáltatva, hogy az már gusztustalan.. például amit a munkakereséses topikba írtál.. szerinted az, amit munkakeresés címén művelsz, az pl. mennyire értelmiségi szerepvállalás, mennyivel
- lesz általa jobb helyzetben a társadalom
- mennyivel lesz jobb az ugyanolyan szakmát űzők helyzete stb. ..
például van olyan, hogy az ember nem végez el áron alul egy munkát, mert azzal tisztességes szakmabeliek lehetőségeit rontja saját állának felkopása terhe mellett.. jó, nyilván tömegével látni ilyen kis diplomás "bölcsészdoktorokat", akik simán prostituálják maguk, de ezek sem értelmiségiek. Legalább 15 éve nem képeznek értelmiségieket Magyarországon, szerencse, ha néha adódik néhány sikerültebb életpályájú ember, akikben ez kifejlődik, és azok is általában gyorsan elmenekülnek innen.

3.) Egyszerűen szólva: a pénz szükséges, de nem elégséges. Tetszik vagy nem, egy tetszőleges emberen 20 éves korára pontosan látszik, mennyi pénzt öltek bele (különórák, hegedűórák, hogy kirándultatták vagy a sufniban verték a szülei, mert kikapcsolták az áramot, nem volt tévé, és szórakozni mégis kellett). Lehet fújolni, hogy elit így, elit úgy, aztán meg támogatni az oktatást züllesztő újabb reformokat, az esélyegyenlőség címén.. szóval akinek se gerince, se lehetőségei, se egzisztenciája nincs, az ne érezze magát a föld alatti értelmiségi mozgalom oszlopos tagjának.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.10.02. 12:14:34

Bagoly, csak egy villámválasz: az, hogy mennyi pénzt "öltek" bele a szülei, nem azonos azzal, amit korábban írtál mint az értelmiségi ismertetőjegye, miszerint mennyi társadalmi szolgáltatást tud teljesíteni...

Kr 2008.10.02. 12:19:06

Szerintem ebben a témában kamublogot eléggé nehéz lenne írni. Mert a szegénységnek ezt a fokát csak az tudja ennyire részletesen leírni, aki benne van, és csak az érti, aki volt már hasonló cipőben. (Vagy éppen benne van.)
Akik szerint ez kamublog, és negatív hozzászólásokat írnak, azok valószínűleg vagy nem ennyiből élnek, vagy annyira sznobok, hogy maguknak sem vallják be, hogy összébb kellene húzni a nadrágszíjat.
Mert divat ugyan panaszkodni, hogy ki mennyire szegény, de mellette a rongyrázás is. Aki beismeri, hogy szegény, és annak megfelelően áll a dolgokhoz, az a mai világban "lúzernek, parasztnak" számít. Az a "menő" akinek új autója van, és külföldre megy nyaralni, de ha kicsit mőgénéznénk, akkor kiderülne, hogy mindez kölcsönökből, hitelekből, szülői- és egyéb támogatásból megy.
Én is éltem parizeren, és amikor nem tehettem meg én sem jártam fodrászhoz. Anyukám nem 450Ft-os órabérért dolgozott, hanem 1900Ft-ot kapott egy 8órás munkanapra. De nem volt választása az országnak abban a részében. Most már ez sincs, mert 50 éves elmult, és már sehol sem alkalmazzák. De még így is apukám 80ezres fizetéséből félre is tud tenni. Mert ő is megnézi, hogy mire költ (ár/érték arányt). Nekik is van internetük!! (A skype-on simán behozza az árát!)
Mindenre odafigyelnek, ezért anyukámnak apukám festi és vágja a haját már évek óta!! De nem azért mert igénytelenek, csak másként mérlegelik a dolgok fontosságát.

Alex Ash 2008.10.02. 12:30:04

"akinek gondot jelent a tejbegríz megfőzése is, az NEM értelmiségi."

És ha valaki nem tudja megvenni a tejbregrízhez valókat sem, mert inkább könyvet vesz rajta, hogy korgó gyomorral olvashassa? az sem értelmiségi? :)))

"nyilván tömegével látni ilyen kis diplomás "bölcsészdoktorokat", akik simán prostituálják maguk, de ezek sem értelmiségiek."
Ugyanaz: ha egy bölcsészdoktor elmegy a mekibe pultosnak, hogy megéljen, de esténként írja "Az emberiség technikája, története és kultúrája Neandervölgytől napjainkig" című enciklopédiát, az se értelmiségi? :))

Alex Ash 2008.10.02. 12:37:14

"De még így is apukám 80ezres fizetéséből félre is tud tenni."

Igen, ez a lényeg.
Igaz, ehhez vidéken kell lenni...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 12:53:54

VRbagoly!

Engem hova sorolsz?

Sokat adózok, létminimum alatti az egy főre eső a családban, de ajándékba könyvet kérek (nem Danielle Steelt :) )

Értelmiségi-e vagyok?

Alex Ash 2008.10.02. 12:57:13

" A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél
Értelmiségi-e vagyok? "

Egy ilyen névvel?

Dezsőjóska 2008.10.02. 12:57:27

Tökéletesen egyet tudok érteni vérbagollyal. A kádárkorszakból örököltük a látásmódot, de ezen 20 év elteltével túl kéne lépni! Az alkesz falusi tanító az nem értelmiség! A panelproliból sem válik autómaikusan értelmiség, mert szertzett egy diplomát. Az értelmiség az aki véleményt formál, nem az akinek távvfűtés támogatással a véleményét formálják!

Az már egy prózaibb megközelítés, hogy az sem értelmes ember, aki beletörődik, hogy szegény. Inkább suttyú kis csírának nevezném. Aki meg akar élni magyarországon, az meg is tud! Ha történetesen nem programozó lennék, hanem asztalos vagy csőszerelő, akkor milliókat kaszálnék havonta! De így sem panaszkodhatom.

Ez a kurva ország bűzlik az önsajnálattól, a 70% mindíg mástól várja a megoldást, ahelyett, hogy maga próbálna lendíteni a sorsán!

Alex Ash 2008.10.02. 13:00:14

Dezsőjóska:
"autómaikusan értelmiség"

:)))) az

Különben el vagytok tévedve. A blogíró éppenhogy nem panaszkodik, nem sajnáltatja magát (a legelső cikkben még igen!), hanem azt közli, hogy nem költ anyit pl. fodrászra mint régen, és semmi baj nincs vele, így is elégedett a külsejével.
És ez lenne a lényeg.

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:02:51

Ja, hogy közhasznú hozzászólásom is legyen: A feleségem fodrászához járunk 2-3 havonta a két fiammal. 2000-t szoktam otthagyni. Gyanítom a feleségem szálája kompenzálja :) Kedden volt. Vágás, festés, nem mertem megkérdezni, mennyit fizetett.

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:10:26

Alex, a jobb érzésű embereknek a blog címével van gondja.
"Szegénység blog"!
Kiállok, vállalom! De fasza gyerek vagyok!

Nem érzed ezt egy kicsit? A szegénység nem itt kezdődik. Ahogy valaki helyesen írta, ez csak budáról látszik annak, angyalföldről nem.
A blogoló nem Szomáliában él, ahol nincs választása, hanem magyarországon, ahol eszes emberek politikai vonalon, saját faszukat a csalánba verve, vagy a multik csecsén azért elég jól eléldegélnek. Ez az egész, két szerencsétlen balfasz vergődésének tűnik.

Alex Ash 2008.10.02. 13:13:27

"Alex, a jobb érzésű embereknek a blog címével van gondja. "Szegénység blog"!
Nem érzed ezt egy kicsit? A szegénység nem itt kezdődik."

Pontosan így van. Rossz a cím.
Meg is fogalmazta itt valaki, hogy attól függ, hogy honnan nézve szegénység ez... A rózsadombról az, az aluljáróból nézve nem.

Tehát a cím rossz - de a szándék jó.

Alex Ash 2008.10.02. 13:19:30

ja és
"multik csecsén azért elég jól eléldegélnek. Ez az egész, két szerencsétlen balfasz vergődésének tűnik."

Nekem nem tűnik ki a szövegből semmilyen vergődés. Éppen ellenkezőleg, az elégedett érzés, hogy olcsón is lehet élni.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.10.02. 13:19:48

Alex Ash 2008.10.02. 12:57:13
" A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél
Értelmiségi-e vagyok? "

Egy ilyen névvel?

Volt gyerekszobám... :)

Alex Ash 2008.10.02. 13:21:40

"Volt gyerekszobám... :)"

Ismered erre a két kötözködést:

1. Ahol a Riska volt a fűtőtest? :)

2. Francia gyerekszobád? Hátul a francban?

:)

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:32:50

"Nekem nem tűnik ki a szövegből semmilyen vergődés. Éppen ellenkezőleg, az elégedett érzés, hogy olcsón is lehet élni."

Lehet, de minek :)

Alex Ash 2008.10.02. 13:34:58

""Nekem nem tűnik ki a szövegből semmilyen vergődés. Éppen ellenkezőleg, az elégedett érzés, hogy olcsón is lehet élni."
Lehet, de minek :) "

Jaj már... Ezek szerint te szimplán lenézed azt, aki valami miatt nem dolgozik, vagy dolgozik de kevesebbet keres mint te... :(

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:37:49

Vagyis bocsánat. A helyes válasz:
Igen és nem.

Alex Ash 2008.10.02. 13:40:19

"Vagyis bocsánat. A helyes válasz:
Igen és nem. "

Vagyis esete válogatja, hogy kiket nézel le, és kiket nem...?
De nekem úgy tűnik inkább az előbbi a gyakoribb...

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:41:17

Mivel csak ketten maradtunk, és épp vitahangulatban vagyok, mint ahogy te is, ezért ennyivel nem zárhatom le :)

Te mit érzel azokkal kapcsolatban akik nem dolgoznak?

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:43:07

Hagy mutassak rá, szigorúan csak a kukacoskodás kedvéért, hogy két kérdést tettél fel, melyre két választ adtam. Próbáld értelmezni :)

Alex Ash 2008.10.02. 13:46:59

"Te mit érzel azokkal kapcsolatban akik nem dolgoznak? "

Nem szoktam velük foglalkozni. Nem az én dolgom.
Nem kerültem még olyan helyzetbe, hogy döntenem kellett volna, hogy maradjak-e a szakmámban, vagy elvállaljam a mekis tálcák összeszedését.

A blogírónál se az a lényeg szerintem, hogy dolgozik-e, még csak a fizetése sem, hanem hogy spórol. És ez nekem szimpatikus. Engem vidéken így neveltek (pontosabban ezt láttam otthon), és ebből következik, hogy sosem volt pénzproblémám.

Tehát az olyan cikkek, ahol arról van szó, hogy valamit egyszerűbben, olcsóbban is meg lehet oldani azok nekem tetszenek.
Ha némelyik cikkben valóban "nyavalyog" meg "mástól várja a dolgokat" akkor az nekem sem tetszik. Azokat el se olvasom :)

Alex Ash 2008.10.02. 13:50:16

"Hagy mutassak rá, szigorúan csak a kukacoskodás kedvéért, hogy két kérdést tettél fel, melyre két választ adtam. Próbáld értelmezni :)"

ja igen, most már látom :) Figyelmetlen voltam. Te meg kétértelmű.

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:53:29

Nem konkrétan "Szegényember feleségé"re gondoltam. Vérbagoly vitte el egy kicsit reálpolitikai irányba, arra próbáltam reagálni elsősorban.
Ez kicsit átideologizálta a blogról alkotott véleményemet is. Általánosítottam, ami nem volt feltétlenül helyénvaló. A spórolással semmi balyom, sőt! A névválasztást tartom szerencsétlennek és valamilyen perverz módon képmutatónak.

Dezsőjóska 2008.10.02. 13:57:26

Csak adalékként szeretném hozzátenni, hogy az előző ciklusban mint önkormányzati képviselő, a szociális bizottság elnöke voltam. Mit mondjak, egy életre meghatározó tapasztalat volt! Ott fogyott el szociális érzékenységem maradéka is.

Alex Ash 2008.10.02. 13:59:54

"Vérbagoly vitte el egy kicsit reálpolitikai irányba, arra próbáltam reagálni elsősorban. "

Aki pl. azt írta, hogy:
"Nem állítom, hogy kőgazdagnak kell lennie az é. jelzőjű illetőnek, de azért elvárható volna, hogy egy bankcsőd esetén pénz hiányában ne ő kezdjen el először embereket enni, mert egy doboz lekvár sincs a spájzában."

Reálpolitikai irány :)

"A spórolással semmi balyom, sőt"
Jajjjj... baJod!

"A névválasztást tartom szerencsétlennek és valamilyen perverz módon képmutatónak. "

Igen, ezt viszont megbeszéltük, hogy önmagában nekem se tetszik a név, a Szegénység blog mint "jajistenem deszegények vagyunk, deszarnekünk", de tetszik akkor, ha egyfajta "Szegények útmutatója az egyszerűbb élethez"...

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:04:09

Helyesírási hibákat tudomásul vettem, megjegyzem :)
Bár úgy tudom a netikett szerint nem illik rájuk felhívni a figyelmet! De ezzel nem értek feltétlenül egyet:)

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:07:39

Alex, kiragadsz vérbagoly gondolatmenetéből dolgokat. Ő úgy gondolja, hogy bármerről fújjon is a politikai vihar, az ÉRTELMISÉGnek mint egyfajta kollektív tudatnak kéne a morális iránytű szerepét játszania. Amivel teljesen egyetértek.

Alex Ash 2008.10.02. 14:11:25

"Bár úgy tudom a netikett szerint nem illik rájuk felhívni a figyelmet! De ezzel nem értek feltétlenül egyet:) "

:) Akkor jó :)

Hadd jegyezzem meg, hogy a netikett ez a része akkor született, amikor még a neten angolul kommunikáltak az emberek (ahogy ma is, ha külföldivel beszélsz), és arra vonatkozik, hogy nem illik kijavítani a másikat ha nem tud jól angolul - pláne ha te meg született angolnyelvű vagy :)

Tehát, véleményem szerint, ez nem vonatkozik arra az esetre, amikor a beszélgetés minden résztvevője ugyanazon a nyelven ír...

Másrészt a magyar ember (majd' azt írtam: a magyar értelmiségi :) háklisabb a magyar helyesírásra, mint az angol ember az angol helyesírásra - ennek gyökerei messzire nyúlnak vissza.

Alex Ash 2008.10.02. 14:17:25

"Alex, kiragadsz vérbagoly gondolatmenetéből dolgokat. Ő úgy gondolja, hogy bármerről fújjon is a politikai vihar, az ÉRTELMISÉGnek mint egyfajta kollektív tudatnak kéne a morális iránytű szerepét játszania. Amivel teljesen egyetértek."

Ezzel én is. (Bár elég fellengzősen hangzik :)

Csakhogy ebbe belekeverte a pénzt is :)
Úgy gondolta (szerintem), hogy a blogíró nem értelmiségi, mert
1. nincs pénze (könyvet venni, mifene)
2. nyavalyog, amiért nincs.

Az elsőre már reagáltam, hogy az értelmiségi lét nem pénz kérdése. Az értelmiséginek is jobb az, ha van pénze, de nem ezen múlik.
A másodikra pedig szintén reagáltam, hogy szerintem nem nyavalyog a blogíró.
:)

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:18:26

"Szegények útmutatója az egyszerűbb élethez"...

Ez magánvéleményem, de nem azt hirdetném, hogy hogyan törődjünk bele. Nekem ez nagyon nem szimpi.

Cserszömörce 2008.10.02. 14:23:10

"Hagy mutassak rá..."

Dezsőjóska, ez meg nekem FÁJT!!

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:26:13

Látom sokat kell még csiszolnom a helyesírásomat :)

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:27:21

Egyépként mi a helyes forma?

Alex Ash 2008.10.02. 14:33:58

"Ez magánvéleményem, de nem azt hirdetném, hogy hogyan törődjünk bele. "

Itt sem arról van szó szerintem.
Ne törődjünk bele, hanem éppen ellenkezőleg hozzuk ki a maximumot a minimális erőforrásokból is!

(Most, hogy visszaemlékszem, volt olyan cikk is, hogy "direkt befújom magam a boltban a szprével, hogy ingyen illatos legyek" - na ezek valóban inkább negatívnak tűnnek... Ezeket én sem szeretem. De ilyenkor el se olvasom ezeket :)

Cserszömörce 2008.10.02. 14:35:37

Hadd mutassak rá.
Te pesti vagy? ez a "hagyozás" tipikus fővárosi igénytelen beszéd.

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:41:34

A "hadd" volt a b. verzióm :) Nem vagyok pesti.

Cserszömörce 2008.10.02. 14:41:52

Ok, LTR, Magának legyen mondva:))

(de ugye azért azt te sem mondanád, hogy "legyen szabad tv-t néznem", a "hadd tévézzek" helyett:))

Dezsőjóska 2008.10.02. 14:55:50

Már miért ne mondhatná?
De nagyon elkanyarodtunk a blog fikázásától!

Cserszömörce 2008.10.02. 15:01:27

Én nem fikáztam!

Sose mondanék olyat a "hadd nézzem" helyett, hogy "legyen szabad megnéznem". Biztos az teszi, hogy nem kastélyban nevelkedtem:))

Dezsőjóska 2008.10.02. 15:07:48

Nem kastélyban? Nagyon komoly jellemhiba!

Haloperidol 2008.10.02. 16:02:10

Pár éve én is fodrászhoz jártam. Én egyébként BORZALMASAN idegenkedem a hajvágástól nem bírom, ha vágják a hajam... Szóval olyan ez a fodrászosdi is csak olyan ötpercalattletolomagéppel volt. Amikor besokalltam, az az volt, amikor a fodrászcicus azt bírta mondani:
"Figyu, a pajeszodat nem vágom le, azt majd borotváld le otthon..."
B+!
Ezek után 800 forintot kért (régen volt és vidéken:-)) és ezresből nem adott vissza. Másnap vettem a Tesóban egy hajvágó gépet, és ha már nagyon nem megy a frizu, akkor valamelyik nőismerős/rokon 15 perc alatt letolja. Én tök jól elvagyok így...

Robin 2008.10.02. 17:11:17

Fiúk! azért én érdekesen néznék ki egy hajvágógéppel lenyírt 1 cm-s frizurával, bármennyire is a rövid haj áll jól, és szeretnék spórolni.

fortisszimafingusz 2008.10.02. 11:00:54
A félhosszú haj nagyon sok gondozást igényel, nem lehet túl sok fantáziadús frizurát kihozni belőle. Ki kellene próbálnod milyen, és hogyan lehet vele együttélni. Ahogy mondtam már, a 40-es nők majd mindegyike kénytelen festetni, ha nem akar vagy 15-20 évvel idősebbnek látszani. Van azért kivétel, de ez tényleg ritka. Egy középhosszú haj festése, vágása többe kerül, mint a rövid hajé. Aztán ki tudja miért, a női fodrászat lényegesen drágább, mint a ffi. Egy ffi vágás 800-1000 forint, ugyanez nőiben kb 25-30%-kal több, és minél márkásabb dolgokat használ a fodrász, annál többe kerül minden.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 2008.10.02. 18:47:30

Cserszömörce 2008.10.02. 14:41:52
Ok, LTR, Magának legyen mondva:))

(de ugye azért azt te sem mondanád, hogy "legyen szabad tv-t néznem", a "hadd tévézzek" helyett:))

"Szeretnék tv-t nézni!"

De én ilyet nem mondok... ;)

ildsisy 2008.10.02. 18:52:54

Ha kamu, ha nem ez a blog, Ti mind nagyon jól eltársalogtok /velem együtt/ akármilyen téma is következik...Nem? Tehát, ha idegesít titeket, nem értem miért olvassátok? Vannak sokkal érdekesebb blogok is, csak keresni kell...De, azért benézek naponta ide, mert át tudom érezni a szegényemberné helyzetét...
Mindentől függetlenül most megnézem a lottónyertes blogját is, mi újág ma nála, ma még nem néztem be hozzá...:)

süti beállítások módosítása