Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Miért ír a Szegényember felesége?

2008.09.06. 16:12 Szegényember felesége

Nem egy kommentelő furcsállta, hogy munka helyett blogolok. Hogy’ is van ez?

A munkámhoz tartozik, hogy sokat kell írnom mindenféle szakmai anyagot. Ezt a részét annyira nem is szeretem. Nem szeretek szöveget írni. Bölcsészként elolvastam egy halom igazán jó szerzőt, akikhez mérve evidens, hogy én nem tudok írni. (Persze hozzá kell tennem, hogy azért nem okoz gondot korrekten – ha nem is hibátlanul – megírni egy hivatalos levelet.)

Általában tehát lassú vagyok, ha szöveget kell írnom. Ez a blog viszont más. Olyan keresetlenül jönnek a szavak, mintha csak a legjobb barátomnak (azaz a Szegényembernek) mesélnék az életünkről. Ezért vagyok ilyen termékeny.

Lehet, hogy ez egyfajta automatikus írás. Olyan pszichoterápiás. Ezeket a történeteket nem meséltem el még soha senkinek, mert nem férnek bele a rólunk kialakult képbe.

Pedig ezek a mi hétköznapjaink.

(Életemben egyetlen egyszer írtam egy verset. Csak négy sor, 39 szótag, de olyan személyes, hogy azt nem merem itt posztolni.)

6 komment

Címkék: blog írás szegényember felesége

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr61650186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rékuc · http://fika.blog.hu 2008.09.06. 18:53:40

Ez hülyeség, olyan, mintha valaki azt kritizálná, hogy miért irsz naplót.
Kezd megtetszeni ez a blog, bár a helyzet valóságtartalmával kapcsolatban nekem is vannak kétségeim.

mimozka 2008.09.06. 19:43:19

„Ezeket a történeteket nem meséltem el még soha senkinek”

grin.hu/mindburp/karinthy_eloszo.html

Hát ezért ír a Szegényember felesége

barci 2008.09.06. 19:58:55

Szia szf,

Na, azt el tudom hinni, hogy pszichoterápiás jellegű ez a blog. Ebből a szempontból hasznos is és írjál. Ha csak szoctanulmány, végülis az is hasznos :-)
Engem az is érdekel pl., hogy te, mint nő, miről mondtál le még személy szerint. Írtad, hogy parfüm. Egyéb női cuccok? Krém, testápoló, olyanra gondolok, amiket előtte megengedtél magadnak de most már nem fér bele a keretbe.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.06. 22:44:03

Nekem más jutott eszembe:
azt már tudjuk, hogy miért ír a felesége, :-) de
miért nem ír a Szegényember...??

aaatom 2008.09.11. 18:17:28

Ő olyan, mint Colombo felesége... :D
süti beállítások módosítása