Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Helyzetjelentés

2011.07.20. 14:45 Szegényember felesége

Mostanában megint egyre többször gondolok a régi időkre és a Szegénység blogra.

Mérleg:

  • Férjhez mentem. Most már tényleg feleség vagyok. Csodás, nagy esküvőnk volt, amit saját zsebből tudtunk kifizetni.
  • A férjem megszerezte a nyelvvizsgáit, munkát kapott, és most kétszer annyi pénzt hoz haza, mint tanárként keresne. Igaz, több mint két évig nem volt rendes állása, csak projektmunkák. De továbbra is azzal foglalkozik, amit szeret.
  • Újra visszaszoktam, majd újra leszoktam a cigiről. 
  • Odafigyelek arra, hogy mit eszünk. Leépítettem a szegénységgel járó szénhidrát és zsír mennyiségét. A cukor önkéntes száműzetésbe vonult az életemből.
  • Fogytam 10 kilót.
  • Mindenféle juttatással együtt havi félmillió forint körül a jövedelmünk. Ami egészen elképesztő és hihetetlen számomra. Három évvel ezelőtt havi 80.000 Ft-ból kellett kijönnünk.
  • Lemondtam az összes "másodállásomat". Szeretnék saját utat.

Mostanában egyre többet gondolok arra, hogy megint írni kéne. Sok mindenről van mondani- és gondolkodni-valóm. Például a szexről, a kreativitásról, a betegségről, a kifogásokról, a munkámról, a pénzről, meg arról, hogy hogyan kellene élni.

És az az igazság, hogy néhány hónapja írok is. Még nem tudom, hogy mi lesz belőle, az is lehet, hogy csak egy újabb terápia.

4 komment

Címkék: blog budapest betegség pénz állás álláskeresés történetünk szegénység szegényember szegényember felesége

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr133083409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pepe326 2011.07.28. 17:38:56

Ha megtörténne, mindenképp értesíts. Persze csak ha emlékszel. Én természetesen emlékszem, épp azért tudok most ide írni :D Örülök hogy bejött, azóta az én kockám is fordult párat. No de erről majd legközelebb

Sonki 2011.08.21. 20:50:00

Írj! Blogon! Én elolvasnám, örömmel.

mojoking77 2012.03.05. 03:44:05

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Nem. A penz megnyugtat. Nem azzal kell torodni, mi marad jovo hetre, hanem tudod, meg ha csak a gondolataid legmelyen is, hogy ha baj van, van mihez nyulni. A nyugalom nem egyenlo a boldogsaggal, de nyugtalanul is roppant nehez boldognak lenni.. Amugy ne irigykedj.
süti beállítások módosítása