Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Balek

2009.02.16. 12:00 Szegényember felesége

Mindig én vagyok a balek, ha közös munkáról van szó. Miért péntek délután kell megtudnom, hogy a kolléga tulajdonképpen nem csinált semmit a közösen leadandó anyagból? Miért kell nekem megkérdeznem, hogy lesz ebből hétfőre kész tanulmány?

Más munkáját végeztem egész hétvégén, a szemeim vörösek és majd kifolynak.

Pedig akartam írni arról, hogyan bűvöli ki a jónép zsebéből a pénzt valentinnapra az okos kereskedő. Csupaeper, csupacsoki, csupatejszínhab minden, ja és rózsaszín is. Vagy csak savanyú nekem ez a februári szőlő?

7 komment

Címkék: munka valentin

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr14946333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.02.16. 13:22:56

"Pedig akartam írni arról, hogyan bűvöli ki a jónép zsebéből a pénzt valentinnapra az okos kereskedő."

A buta jónép zsebéből. A Valentin a boltosok és virágosok napja igazából.

És persze balek vagy, de ezt már tudjuk. Rosszabb lenne, ha te lennél a másik. Ha megteheted, akkor ne dolgozz vele többet.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.17. 10:29:40

Én szurkolok, hogy dolgozz továbbra is más helyett. Akkor hamar felmondja a szervezetet a szolgálatot, mehetsz vissza vidékre és ismét lesz szegénységblogunk :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.02.17. 15:15:47

Az meg milyen már, amikor a közös munka másik részét is inkább megcsinálod, csak hogy jó legyen, ne pedig valami szar?

A Valentin-napra pedig kár karaktert vesztegetni. Csak a fiaimat sajnálom, mert az ő zsebpénzükből ez évről-évre komoly beruházás lesz, hisz az ő felnövő kortársaik már abban élnek, hogy ez is egy olyan kötelező ünnep, mint az Anyák napja, vagy a Karácsony, és milyen bunkó már az, aki kihagyja???

Páratlanka 2009.02.18. 10:42:01

Ha elvégezted a munkáját hát megérdemled...valószínűleg legközelebb sem igazán fogja érdekelni, mert majd Te úgyis megcsinálod. Szerintem azt kellett volna tenned hogy: 1) felhívod rá a figyelmét hogy hétfőre az ő részének is kész kell lennie 2)kedvesen tudtára adod hogy legközelebb időben szóljon hogy kell neki egy kicsi!!! segítség 3) jó hétvégét kívánsz neki és elmegyel :)
Gyanítom neki is van főnöke mégpedig ugyanaz mint neked....ha a Te részeddel elkészültél határidőre akkor nincs miért szégyenkezned, az meg a kollégád hibája hogy menet közben nem kért segítséget, nem jelezte hogy nem halad a közös feladattal.

A valentin nap meg.... hát írhattál volna róla, de asszem az minden normálisan gondolkodó ember tudja hogy mire megy ki a játék.... Nagy biznisz ez valakiknek és ennyi. Ha mégis megszületne az a poszt, azért azt is beleírhatnád hogy felnőtt, "értelmes" emberek lenézik a másikat amiért az nem ünnepli meg ezt a kreált ünnepet. Mert ha még egy 16 éves viselkedne így... de sok felnőtt is ilyen.

Balance Of Power 2009.02.18. 10:44:11

Valoban eleg nagy baleksag. Hetkozben nem kerdezgetted, hogy hogy all a reszevel? Es ha hetvegen is kell megcsinalni, miert te szivsz csak, miert nem kozosen csinaltatok meg? Mik voltak a kollega kifogasai? Aki amugy zsenialis manipulator lehet vagy irgalmatlan nagy balfasz.

De jobb is, hogy nem irtal a hanyadek V-naprol.

Balance Of Power 2009.02.18. 10:45:32

@Páratlanka: Ki nez le masokat, aki nem unnepli a V-napot?! Sose talalkoztam ilyennel, sot, altalaban mindenki utalja az en tapasztalatom szerint.

Páratlanka 2009.02.18. 11:28:41

@Balance Of Power: én sajnos ismerTEM egy-két ilyen embert, mostmár nem ismerem őket :) Én nem mondtam hogy ők szeretik ezt a napot, csak benyalták az "ünnepelnikell" maszlagot.
süti beállítások módosítása