Szegény gazdagok

Ez volt a Szegénység blog. És most újrakezdtem.

szegenygazdagok @ gmail . com

Friss posztok

Utolsó kommentek

  • adele: @loláb: 2013-ban olvasva ezt... vegyünk fel devizahitelt, mert az jó lesz... ne törlesszünk elő...... (2013.05.03. 22:26) Stoppolás
  • Zabaalint (törölt): @Kiszámoló: A matematika inkább alul van súlyozva a közgazdász képzésben. A megoldás nem az, hogy... (2013.01.30. 12:23) Lébecoló diákok
  • suzildi (törölt): Én is régebben olvastalak... :) (2013.01.04. 08:53) Új alapok
  • kvp: "nem becsülhető, hogy adott szakmából mennyi kell jövőre vagy öt év múlva." Orvosbol, tanarbol ke... (2012.12.21. 04:46) Lébecoló diákok
  • BA2017: @kvp: Régen tervgazdaság volt, becsülhető volt a munkaerőigény, ma piacgazdaság van, nem becsülhet... (2012.12.20. 21:23) Lébecoló diákok
  • Utolsó 20

Feedek

Mennyei csirke farhát

2008.09.12. 07:00 Szegényember felesége

A csirke farhátat azelőtt csak messziről, nyugdíjas nénikék kosarában láttam.

Ám most a hétvégén pesti barátnőm is abból főzött, és az eredmény lenyűgöző volt. A csontos húsokat mindig nagyon szerettem. Mindig magamnak követeltem a „szopogatni valót”.

A farhát kilója149 Ft, két darab elég 2 személyre, jó sok zöldséggel, húslevesnek vagy ragulevesnek elkészítve (mi otthon becsinált levesnek hívtuk) tökéletes.

A legjobb viszont jól befűszerezve, serpenyőben ropogósra sütve!

Sokkal több hús van rajta, mint gondoltam!

Update:

Lemúr Miki kiváló kétsorosban foglalta össze a poszt témáját. Magam sem írhattam volna okosabban:

Ne egyél marhát,
Ha ott a farhát.

166 komment

Címkék: étel pénz spórolás történetünk szegénység recept ennivaló csirke farhát

A bejegyzés trackback címe:

https://szegenygazdagok.blog.hu/api/trackback/id/tr28659470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

canismerga 2008.09.12. 10:18:09

Együnk vegákat! Ők nem büdösek és a bennük lévő alacsony agresszióküszöb miatt, több bennük az adrenalin, így kutyahúsként fogyaszthatók.
Na megyek sünt xarni.

scsaba1 2008.09.12. 10:18:11

"Kolekit hozzászólásából is látszik, hogy nem szabad vegának lenni, mert elhülyül az ember."

Ez így van. Angol tudósok bebizonyították, hogy az esszenciális aminosavak és az ásványianyagok hiányától az ember elkezdi lebontani a saját agyát, az eredmény fentebb látható... :D

Irbisz 2008.09.12. 10:19:42

a húsok kaciogén hatását több tanulmány bizonyítja, ezt tagadni olyan mint a dohányzásét :)
(mellékesen eszem húst mértékkel, de tény h. életemben akkor voltam a legfittebb amikor nem ettem hosszú hónapokon át, pedig még erőedzést is csináltam heti 3-4 alkalommal :))

csirkefarhát... ízlés dolga.
biztos lennék olyan éhes h. megenném, de remélem nem jutok idáig mert ahhoz kb. guláglakónak kéne lennem.

beavereater 2008.09.12. 10:19:42

fahey. ja, csak jó szaftos legyen az a hód :)))))

Z 2008.09.12. 10:20:38

Nimandi 2008.09.12. 10:15:34

Ki nem szarja le ,ha Afrikában éhinség van
. A lényeg itthon ne éhezzenek az emberek. Ha 10 órát vagyok bent az egyetemen, és edzeni is akarok utána ,akkor kell a hús ( pontosabban nem kell ,de sem tanulni, sem sportolni nem tudok nélküle az tuti, elgyengült, félhülye emberekre meg nincs szükség...)

Levi 2008.09.12. 10:20:49

Legjobb őzgerinc, amit ettem, egy szép nyaklövés utáni héten volt.... ÉN lőttem meg, én BELEZTEM KI, én NYÚZTAM, éN DARABOLTAM, én pácoltam, és én is tettem a sütőbe... az "őzikét" wazze, a nagy szemeivel....
Remélem az összes vega összehányta magát...
Ezek még nem ettek este lőtt vaddisznó-süldő-májat reggel hagymával.... Hmmmmm..... nyam-nyam....

valaki 2008.09.12. 10:21:01

A sok növényevőnek:

1, Egyél füvet vazze... ja, nem tudod megemészteni, akkor 'növény evő vagy e' ?
2, Menj oda az eszkimókhoz, és mondd meg hogy holnaptól nem ehetnek állati eredetű kaját, mert csak. (elég ha csak odafelé veszel repjegyet)

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 10:22:32

Bocs beaver tévedésben vagy.
Ajénlom figyelmedbe az energiaszolgáltatók extraprofitjának tanulmányozását.
De rendben. Mondjuk hogy az igaz hogy aki csóró költözzön barlangba rakjon tábortüzet.
Ámde az viszont szerintem kifejezetten alkotmányellenes hogy a távhővel spórolni sem lehet, értsd ha akarom ha nem fizetni kell a semmiért is.
A gézt, áramot csak akkor fizeted ha használod, meg lehet vele spórolni.
De hagyjuk ezt, gondolom te is tisztában vagy vele.

Ja a panelproli költözzön rózsadombra ott takarékos cikró-padló-napelem a fene tudja mi van, nem fizeti a semmiért a havi fixét el.

Ámde az nem közhely hogy a rendszerváltást jól elcseszte a magyar,
és a helyzet egyre rosszab.
Mivel 20 éve így vagy úgy de az mszp -szdsz csürhe és baráti galeri lop-csal a politik és gazdaság élén hát valszeg az ő hibájuk elsősorban.
Nameg a prolié is aki birkaként béget ahelyett hogy felkötné őket.
de majd eljön az is a tömeges kilakoltatások után ne félj.
Már alig várom.

fahey 2008.09.12. 10:22:54

azt ne mondják nekem a vegák, hogy a zöldség, amit megvesznek (meg persze én is azt veszem, csak+húst is), az teljesen egészséges: mi a helyzet a nagyüzemi termesztéssel, permetezés, műtrágyázás? Ez ugyanolyan, minthogy az állatokat tápon nevelik!
Ugyanazt a szar eszi mindenki, és ne mondja senki, hogy mondjuk pesten hozzájut a bio cuccokhoz minden nap és még pénze is van rá!

scsaba1 2008.09.12. 10:23:27

Menj oda az eszkimókhoz, és mondd meg hogy holnaptól nem ehetnek állati eredetű kaját, mert csak. (elég ha csak odafelé veszel repjegyet)

Nem, nem az eszkimók fognak agyonszúrni a szigonyukkal, simán éhenhal és megfagy ott az ember, ha nem eszi kétpofára a fókazsírt.

Hózentróger 2008.09.12. 10:24:20

Ja, amúgy nyáron elütöttem egy őzikét, kicsit megrogyasztotta a kocsim elejét. Mérges lettem, beküldtem a csomagtartóba, de észrevettem, hogy még él, nézett rám nagy szomorúan. Ezután, kicsit még mindig idegesen, tarkóncsaptam az autóemelővel, és hazavittem. Otthon nekiálltunk kizsigerelni, elég hamar végeztünk is vele.

Finom volt nagyon, a kocsimra meg fizetett a casco, merthogy kutyuska elémszaladt.

beavereater 2008.09.12. 10:24:54

Irbisz: pedig egyszer próbáld ki levesben vagy grillzve, isteni. Persze nem mindenki szereti, szoktak is vigyorogni a vendégek a nagyobb bulikon, amikor mindenkinek a kedvencét tálalom, és egy asztalra kerül a farhát, a lazacsteak (na az például szerintem egy túlhype-olt gyenge dolog) és a sztroganoff vagy chateu... mindezt a megfelelő három-öt féle borral.
Az is egy érdekes szociológiai tanulmány, amikor a hentesnél kérsz egy jó adag szárnyat és farhátat, majd egy kutricával arrébb három kiló bélszínt... :)
Egyébként a csirke/pulykanyak is nagyon finom levesbe, a pulykát mondjuk jobban szeretem, mert kevesebb macera van vele.

piszokalfred 2008.09.12. 10:26:07

Tényleg érthetetlen ez a lekezelő stílus a vegák részéről. Kiváncsi lennék, hogy egy vega hogy viszonyul a szüleihez, ha azok húst esznek, sőt őt is azzal etették, amíg rá nem jött, hogy az bűn...

employee · http://kirugtak.blog.hu 2008.09.12. 10:26:16

Nyomorultmagyar

már vártunk!

Levi 2008.09.12. 10:26:44

Nekem mostanság a borzhúsra fáj a fogam.... :D

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 10:28:06

hát ja, jobb lenne az okokkal foglalkozni mert annak aztán sok értelme van hogy az eszkimók miért halat meg fókát esznek.
ja vazze, termesszenek búzát a sarkkörön...mennyi agyament hülye.

gentry 2008.09.12. 10:29:28

Én csak a csirkének/pulykának mellét eszem meg, még a combot sem szeretem.

beavereater 2008.09.12. 10:29:56

nyomorultmagyar: a távhőben a leválás nehezítésében még igazad is lehet, egyébként sok helyen már valós fogyasztásmérés van ott is.
Érdekes módon a hozzászolásom egy igen fontos része felett elsiklott a figyelmed. Pedig azt az öt-hatszáz milliárdot (dohány+szesz) jellemzően az alacsonyabb társadalmi státuszúak dobják össze, akik sokszor nikotintól sárga ujjakkal és barna fogakkal sopánkodnak, hogy nincs pénz csak farhátra.

beavereater 2008.09.12. 10:30:57

employee: akkor te kicsinyként perverz vagyol :)))

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 10:33:57

beaver.
egész nyugat európa egy alkoholista banda.
mondjuk a cigi már szorul vissza de a pia nem.
a kábszerről nem is szólva.
ennek totál semmi köze nincsen a magyar nyomorhoz.
minél jólétibb egy ország annál alkeszebb narkósabb.
bár a fene tudja, ez is inkább kultúra meg néplélek kérdése, mert kelet európában a még csóróbb részeken is fuill alkesz mindenki.
de mégegyszer mondom, ennek semmi köze ahhoz hogy csak farhátra vagy már bélszínre is fussa.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.09.12. 10:34:04

Őzikét hasba kell lőni, mert akkor az nagy stressz neki, az izmai az adrenalintól telimennek cukorral, és finomabb lesz a húsa...

Viccet félretéve. Az emberiség fehérjeellátását valószínűleg algák termesztésével lehetne fedezni. Egységnyi területről egységnyi idő alatt az a legtöbb fehérje. Viszont az északi félgömbön nem ez az alternatíva.

W Joe 2008.09.12. 10:35:13

Levesben főve nagyon finom.

Nimandi 2008.09.12. 10:35:52

Z 2008.09.12. 10:20:38
Hát egyél. De ha azt hiszed, hogy a hústól fog az agyad napi 10 óra meló után, akkor valószínűleg tévedsz. Hacsak nem csúcsminőségű húst eszel, akkor a nagyipari termelés alját tömöd magadba.
Kondiztam valamikor, és kellett a fehérje az edzés után, de annyi tojást nem tudtam volna megenni, amennyit elvileg izomépítéshez ennem kellett volna (húst már akkor is hanyagoltam). Simán megittam a fehérjeturmixot, de hogy utána 12 órát nem ettem, az is tuti.
Az afrikai éhezőket egyébként meg csak azért hoztam szóba, mert valaki említette fentebb, hogy egy ilyen éhezőnek magyarázzuk, hogy fujj, csirkecomb. Nem akarok álszent lenni, szomorú vagyok a sorsuk miatt, de voltaképp az én életemnek nem része az, hogy rajtuk segítsek direkte. Ha nekik is jó, hogy mondjuk kicsit környezettudatosabban élek, akkor örülök.

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 10:39:00

beaver,
még annyit hogy a távhőben a valós fogyasztásmérés egy nagy humbug.

ugyanazt a díjat osztja vissaz háztömbönként lakásokra a párolgó hakni mérő alapján.
csak éppen itt is a csóringerek meg a lepusztult (értsd rosszul szigetelt) lakásokban élők, meg a távhőrendszer hibájából hátrányosabb helyzetűek szívnak (a betáp helytől távolabbiak) mert ugyanazt a hőmérsékletett a termosztát magasabbra tekerésével érik el.

tehát ez a mérés korántsem olyan mint pl. a víz vagy az áram ami egyformán annyi minden lakásban ha jól van kalibrálva a mérőóra.

ÁTVERÉS.

Z 2008.09.12. 10:43:33

Nimandi 2008.09.12. 10:35:52
Nem a hústól , hanem a vegyes étrendtől...
Sportoláshoz meg enni kell ( bár más mennyiség kell a 15 kg-os guggoláshoz , vagy a 150kg -os hoz ,a 10 perces úszáshoz ,vagy 1 óráshoz)

Fehérje meg nagyban növeli az agy teljesítő képességét, eszenciális aminósavak egy részét növényből nem kapod meg , a szervezet meg nem állítja elő.
Ezért vagyunk mindenevők!

Domb 2008.09.12. 10:46:23

Amikor lenyelem a haverom genyóját, az elég vega?

Xmas 2008.09.12. 10:50:33

Ööö... Elég nagy butaság szóba állni korlátolt vegákkal. Egyszerűen ne foglalkozzatok velük, a témáról beszélgessünk.

TARTSATOK KI A TÉMA MELLETT, ÉS IGNORÁLJÁTOK AZ OFFTOPIC HOZZÁSZÓLÁSOKAT.

employee · http://kirugtak.blog.hu 2008.09.12. 10:55:04

beavereater

jaja, szeretem, hogy bármiről lehet asszociálni a tolvajzsidókomcsikésbarátaikra...

Nimandi 2008.09.12. 10:59:04

Z 2008.09.12. 10:43:33
Vannak vega sportolók, sikeresek, és hát azt ugye tudjuk, hogy egy bizonyos profizmus felett már úgysem a csirkecomb-szójakocka szinten mozog a táplálkozásuk.
A mindenevést elfogadom, írtam, én is eszem húst, habár néha a halevést vegetáriánusságnak tekintik. A húsfogyasztás túldimenzionálását nem tudom elviselni. Mert ez viszont az átlag magyar ember életében napi szinten jelentkezik, és szemétfogyasztásra sarkallja.
Nekem egy kicsit a csirkefarhát is ilyesmi. Olcsó, és finom tud lenni. Elhiszem, hogy a csontból kiváló enyvanyag feldobja a pörit-levest. Illetve jó ropogósra sütve lesziopogatható. De azért csak egy minimális tápanyag nagy adag szeméttel, ami a végén a kukában végzi - jobb esetben Szotyi kutya tányérkájában.

Xmas 2008.09.12. 10:59:32

Dögöljön meg az összes vega, Orbánt a kormányba! Nem kell majd farhátat enni, lesz színhús!

Irbisz 2008.09.12. 10:59:47

beavereater,
levesben elhiszem h. kell az ízhez, éppúgy mint a libanyak, de olyan randa mint a csirkeláb, egye akinek van rá gusztusa :)
anyósomék is belefőzik, a leves maga naggyon is jó, de csak egyszer kínáltak meg magával a belefőzött mindenféle vacakkal :DD
kagylót, csigát és ilyen herkentyűket megeszem, ilyen kinézetű cuccot nem.

Domb 2008.09.12. 11:00:52

"Nekem egy kicsit a csirkefarhát is ilyesmi. Olcsó, és finom tud lenni. Elhiszem, hogy a csontból kiváló enyvanyag feldobja a pörit-levest. Illetve jó ropogósra sütve lesziopogatható. De azért csak egy minimális tápanyag nagy adag szeméttel, ami a végén a kukában végzi"

De akkor mit csináljanak vele? :)
Eleve a levágáskor dobják ki, hiszen a végén úgyis a kukába kerül? :)

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:01:44

Dögöljetek meg, rohadt kommunista itt mindenki!

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:02:51

Alacsony a segélyem, kurva életbe!

employee · http://kirugtak.blog.hu 2008.09.12. 11:03:28

Xmas

és minden héten Karácsony! :)

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:04:44

na ne jópofizzál a nevemben ember

egyébként meg nem is komcsiztam soha, mert akkor sokkal nagyobb volt a jólét mintebben az áldemokratikus hazug eus kuplerájban ami most van..

és talán elkalandoztam, de én úgy érzékeltem ez a blog alapvetően a leszegényedetten túlélési taktikájáról szól az étkezés témájában.
ezügyben lehet magasztalni a vacak kajákat, de alapvetően akkor is az országgal a politikával vannak a gondok hogy ilyen nyomorultak lettünk és már hús sem jut az asztalra.

Dr Kangörény 2008.09.12. 11:05:16

Nyomorultmagyar, 20 éves mszp-szdsz kormányzás? :-)))) Antal József, Boross Péter és Orbán Viktor mind mszp-s miniszterelnökök voltak? Elgurult a gyógyszered?

A vegákkal és a vega kajákkal semmi bajom, tőlem mindenki azt zabál, amit akar, és még csak az sem érdekel, hogy miért teszi.
Én vágtam már nyulat, többet is, semmi gondom nem volt vele, mert meg akartuk enni a húsukat. A disznóvágás meg elég sok embernek máig élő gyerekkori emléke, a falvakban meg teljesen hétköznepi dolog.
Tehát máris megtudtuk, hogy az itt fröcsögő véresszájú vegák belehülyültek a nagyvárosi életbe.

Nimandi 2008.09.12. 11:05:45

Domb 2008.09.12. 11:00:52
Jogos! ,)
Ez a legjobb, ami egy csirkefarháttal történik. ,)
És ráadásul ez alapján kiderül, hogy egy jó kajához elegendő 3% hús. ,))

Z 2008.09.12. 11:05:52

Szerintem meg ( ha van rá lehetőség), akkor enni kell zöldséget ,gyümölcsöt ,gabonaféléket , állati fehérjét ,sőt édességet is !

A bármelyik irányban túlzottan eltolt táplálkozás káros, és egyébként múló divat ...

employee · http://kirugtak.blog.hu 2008.09.12. 11:09:23

Kangörény_

a véresszájú vega tetszik! :)

OFF
nem ettem vörös húst 10 évig, csak kétlábút vagy lábatlant. illetve kacsát sem, de azt kegyeleti okokból.
sem kevésbé büdös nem voltam, sem kevésbé beteg. most megint eszem és minden ugyanolyan. tanulság nincs.

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:12:27

kangörény.
a nem mszp kormánypártos 8 évben is ugyanaz volt a gazdasági elit az országban-
ezek mind a régi elvtársak, azért is lettek ilyen gazdagok.
most az hogy antall vagy orbán volt éppen a bársonyszékben mit sem jelent, nem tudták lecserélni se a gazdasági, se a média se semmilyen elitet, ezért is buktak el.

ahol nem véres forradalommal kieszközölt totális váltások voltak ott a pol-gazd elit mindíg ugyanaz marad.
hogy mást ne mondjak egész kelet-európa ilyen, a ruszkiknál vagy románoknál is a mút rendszer második vonalas elitje lépett a hatalomba, ugyanazon gazdasági elit támogatásával aki előtte is abban a poziban volt.
csak az újonnan alakult országok ahol előtte idegen hatalmak voltak és azokat kiverték tudtak haladni, lásd szlovénia-horvátország, észtország..stb.

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.12. 11:12:34

Szeretnék szólni, hogy annak ellenére, hogy a farhát platformja közös, azaz két bazi nagy fazékban egyszerre fő levesbe nekünk és saját szaftba a kiskutyának, mégis heveny politikaallergiám van, és ha itt is elkezdődik az ereszdelhajam, illegalitásba vonulok... és nagyon fogom sajnálni.

Irbisz 2008.09.12. 11:15:41

Z,
ki kéne próbálnod igehirdetés helyett, a gyakorlat és tapasztalat más mint az íróasztal melletti elmélkedés:
"Sportoláshoz meg enni kell ( bár más mennyiség kell a 15 kg-os guggoláshoz , vagy a 150kg -os hoz ,a 10 perces úszáshoz ,vagy 1 óráshoz)"
amatőr szinten bőven lehet bármit sportolni totális húsmentes étrendet alkalmazva.
anno egyetemen hetente 3x edzettem (bizony 140-el bírtam 5*8-at guggolni:)), túrázgattam a bükkben hétvégente 20+ kilométereket és az agyamat is használtam (nem büfé-ruhatáros kamu szakon :D), zéró húsfogyasztás mellett (tejtermék, tojás, néha aminosav volt természetesen, és mennyiség is). baromira bírtam a terhelést, remekül voltam, ami azt illeti a húszabáló kollégáknál jobban , és a testzsírarányt illetően csak irígykedtek h. jaj de jó nekem, ők akármennyit edzenek (volt olyan fanatikus h. heti 6*2 órás kondi, + 3*1,5 órás futás) csak nem megy le a zsír...
egyszer elmesélte mit eszik, jó h. maradt a hurka a hason ilyen állati edzésmunka mellett is :)

végül csak visszaálltam a mérsékelt húsevésre, azóta is eszem, de nem szükség v. ideológia miatt, hanem mert van pár húsétel amit szeretek.
1 szó mint 100, állati fehérjék kellenek, ezt én is így tapasztaltam, de hús nem.
magyar éghajlati viszonyokat és normál életvitelt feltételezve.

Dr Kangörény 2008.09.12. 11:25:22

Adjak kaja tippeket? Pulykanyak! Levesben tökéletes! Csak azért nem csirkenyakat írok, mert az túl kics és dühítő szopogatni! A csirkeláb is finom a levesben és nem gusztustalanabb, mint pl. a kagyló, vagy a csiga.
A körömpörkölt sem kerül észvesztően sokba, és ha a poszt írója tényleg ilyen visszafogottan étkezik, akkor garantáltan teltségérzete lesz, ha csak egy kanállal is eszik belőle.

kisember 2008.09.12. 11:25:26

Döbbenet!

Tényleg nekiálltok ölni a másikat azért mert az nem azt eszi amit ti ?
Nem lehettek ennyire korlátoltak - antiszociálisak - lelkileg és szellemileg retardáltak.
Hogy a picsába süllyedtünk idáig... ?
És tök mindegy hogy melyik fél kezdte...

És hogy én vegetáriánus vagyok, vagy mindenevő...?
Nem tök mindegy?

Azért az izgi hogy a szegénységblog alján
Tömör professzort hirdetik, aki segít eligazodni a pénzügyekben! :-)

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:25:49

A komcsi világban minden jobb volt, magasabb volt az élet. Azóta az elvtársak minden elbarmoltak. Kevés a pénzem, dolgozni most nem akarok pár évig, dolgozzon aki marha.
Orbán kell ide, ő majd mindent rendbetesz, kuss lesz a neve a sok komcsinak, aki neki ellentmond, annak hulljon le a feje!

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:27:08

Szegények meg költözzenek el innen. El lehet húzni. Magyar ember nem szegény.

Kiwike 2008.09.12. 11:30:43

Kicsit visszacsatolok az eredeti temahoz, bar nagyon lekanyarodtunk:) Svedorszagban elek, es egyik legnagyobb fajdalmam, hogy itt kizarolag fagyasztott hustermekeket lehet kapni. Csirkemell, csirke also-es felsöcomb es kesz vege. Farhaaat??? Nem is tudjak mi az. Nincs huspult, csak csomagoltak. Egyszeruen megörulök. Nem lehet igazi huslevest csinalni, hisz farhat nelkul nem olyan az ize. Maj??? Azt sem lehet kapni, pedig mar megennek egy jo kis reszteltmajat. Döbbenetesen szegenyes az etkezesi paletta. Nem tudok friss nyers csirkehust venni...

Bedi 2008.09.12. 11:33:19

Honnan lehet letölteni azt a botot ami a Nyomorultmagyar hozzászólásait generálja?

Korkott 2008.09.12. 11:33:33

Kiwike, érthető a fájdalmad, de ez ki a fenét érdekel? Dániában pedig nagyon drága a kenyér, ötször is meggondolom, mielőtt vennék. Kit érdekel?
Aki húsevő, az tényleg, miért nem rabolja ki a halottasházakat? Genetikailag nincs sok különbség.

Nyomorultmagyar 2008.09.12. 11:35:14

Én ittam már vérrel kevert tejet is, az is jó.

Várgány 2008.09.12. 11:36:08

Azért mert az kannibalizmus. Emberek vagyunk!

Kiwike 2008.09.12. 11:45:27

Korkott! Ugy gondoltam, hogy kifejezem a velemenyemet egy erre alkalmas helyen. De en mar nem is kuzdök az ertelmetlen beszolasok ellen. Leirtam, hogy itt mi a helyzet, de en nem kertem a te egyaltalan nem epitö jellegu hozzaszolasodat.

Z 2008.09.12. 11:47:30

Irbisz 2008.09.12. 11:15:41

Akkor te genetikai csoda vagy!:) (vagy kicsit hazudós:)
"Átlag" (nem hazudós) embernek általában sport mellé "javasolják" az állati fehérje (leginkább hús) fogyasztását.

A színhústól elhízni meg nem lehet tudod , a fehérje sohasem alakul át zsírrá. Sőt a megemelt fehérje fogysztás a már meglévő zsír leadását is segíti.

No, nem írok többet ,mert megint válaszolsz valami kamu dolgot:)

Gecc 2008.09.12. 11:58:16

Jó is a tretács, ez már bizony így van!

HaCS 2008.09.12. 11:58:32

Mond egyébként nektek valamit az, hogy gumós fogazat? Vagy csak nekem volt ennyire jó biológiatanárom ált. isk.-ban? Az embert fogai alakja, bélrendszerének hossza, szerkezete, emésztő szerveinek emésztőképessége vegyes táplálékra utalják. Az ember mindenevő. A cellulózt alig tudja megemészteni. De próbáljatok vegetáriánusok tej, sajt, tojás nélkül élni. Nem fog sokáig tartani, garantálom. A biológiát nehéz átb*szni.

micsoda? 2008.09.12. 12:01:59

"Aki húsevő, az tényleg, miért nem rabolja ki a halottasházakat? "
Aki meg vega, miért nem rág fakérget? Micsoda fasság ez. Árulja már el valamelyik vega, mi a faszér' kell téríteni? Valami kibaszottt küldetéstudat vagy mi?

Komcsi 2008.09.12. 12:03:37

Vissza kellene hozni a csodálatos jóléti Kádár-rendszert.
Akkor még a kisembernek is jutott hús az asztalra.
Ma már minden csak a gazdagoké.

gatsy 2008.09.12. 12:12:07

Hát ilyen kurva jót még nem röhögtem, mint ezeken a kommenteken.
Mindenki a párna alatt hagyta reggel az agyát, bazzzzzzzzzz:D:D:D:D::D:D::D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

micsoda? 2008.09.12. 12:13:04

Rágjatok levegőt, baszki, rohadék vegák, egyetek földet, leveleket, chilis levest, zöldségeket, pakorát, masalákat, sült és rántott tésztákat, tejterméket, dögöljetek meg a vajban és a tejfölben, de mi hadd együnk húst-húst-húst!
Húst akarok! Farhát, vagy száraz csont, mindegy!!!

micsoda? 2008.09.12. 12:14:57

Szeretnék egyszer egy nyúzott hulla karjai közt aludni.

Kiwike 2008.09.12. 12:17:20

Svedorszagban elek, es egyik legnagyobb fajdalmam, hogy itt kizarolag fagyasztott emberhust lehet kapni. Embermell, also-es felsöcomb es kesz vege.

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.12. 12:17:21

Egészen elképesztő, hogy micsoda mély vágyakat ébreszt fel, mondat ki veletek, kedves Olvasók ez a blog!

;)

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.12. 12:18:49

Micsoda, a nyúzott hulla megoldható: látogasd meg a BODIES kiállítást, és bújj el záróra idején... ;-D

Khollin 2008.09.12. 12:19:21

- Melyik házban laknak a svédek?
- Abba.

Lemúr Miki · http://lemurmiki.wordpress.com/ 2008.09.12. 12:21:05

Ne egyél marhát,
Ha ott a farhát.

Irbisz 2008.09.12. 12:22:02

Z 2008.09.12. 11:47:30

nem volt egy szó sem kamu. 4 évig edzettem, abból 8-10 hónap totál húsmentes volt, semmi változást nem tapasztaltam ezalatt, csak h. a testzsír lement mintha elkezdtem volna anaerob edzést plusszban végezni.
azt már meg nem mondom h. az erőm és a testsúlyom miként változott a húsmentes periódus alatt ( arra emlékszem h. remekül voltam), de összesen 81-82-ről 4 év alatt 94-ig felmentem (és ekkor kevesebb felesleg volt rajtam mnt a 81 kg-nál), az erő meg még jobban változott, kezdetben tán 75 kg-t bírtam egyszer guggolni, a végére meg ment amit írtam.
tejtermékek, tojás, néha aminosav kiegészítő ment természetesen (szója nem mert utáltam), és napjában 4-5 kisebb étkezés volt h. jobb legyen a felszívódás és ne nehezüljek el 3 bőséges étkezéstől.
de amikor még/már ettem húst, akkor is keveset, kb. negyedannyit mint egy átlagember, sőt azóta is elég keveset eszem húst. bár a nemdzésnek köszönhetően kezd az izom szép lassan átalakulni lazább szövetté :)

ui. szerinted csak színhúst esznek az emberek? pláne 15 éve egyetemen? LOL :)
ja, semmi kokszot nem használtam, ki sem próbáltam, nem az a magyarázat.

Khollin 2008.09.12. 12:22:53

Homokkal kevert emberhús, gatyából kirántott tojással az igazi.

Khollin 2008.09.12. 12:24:46

Ne magyarázkodj Irbisz, az írásodról süt a koksz és a pattogó kacsazsír.

I M Weasel 2008.09.12. 12:26:33

Kedves Vegetariánus Közösség!

Remélem nem esztek tojást, gombát, meg tejterméket sem, meg persze semmi olyat, amiben ezekből akár egy cseppnyi, vagy morzsányi van. Arról nem is beszélve, hogy némelyek még halat is képesek megenni és ezután magukat vegának nevezni. Az én értelmezésemben a vega kizárólag növényt eszik.

Egyébként meg az állatok azért vannak, hogy megegyük őket, plusz még az ízük is jó, innentől kezdve nem értem a probléma lényegét (persze nagyon szeretem a növényeket is, mert fontos a változatos étrend. Ha meg ti nem esztek állatot, majd én megeszem a ti részeteket is. Hehe.

Vegralott 2008.09.12. 12:29:33

I M Weasel
- te hülye vagy. Azért nem érted. Mások értik, de tiltakoznak és mellébeszélnek. Nálad ez nem így van. Te hülye vagy.
Az állatok nem azért vannak, hogy megegyük őket, ez csak egy lehetőség. Neked ez jutott, ezt örökölted. Soha ne gondolkodj el semmin, mert még kétségbe is eshetsz!

I M Weasel 2008.09.12. 12:32:16

Ma este kutyagrill-partit tartok, jöttök?

olajbogyócska 2008.09.12. 12:40:03

Vegralott:

Azt hiszem, nem vetted észre, de igazából itt te lettél a bohóc (akit persze nevezhetünk hülyének is, de az olyan csúnya), I M Weasel meg valószínűleg valahol rendkívül jót röhög rajtad, hogy felültél a nyilvánvaló provokációnak.
Szerintem mindenki azt eszik, amit akar, aztán elszámol vele lelkiismerete szerint.

Michel Furkó 2008.09.12. 12:41:38

Az állat szenvedésén és erőszakos halálán nem változtat, ha leszarod. Nem változtat, ha eldugod. De az sem változtat rajta, ha állítasz róla ezt vagy azt. Az változtat rajta, ha te nem teszed, nem segíted elő. Ha azt, aki így tesz, megveted, akkor ostoba vagy, erőszakos, és kétségbeejtően átlagos.

Szokásokra és "mi mire való"-ra hivatkozni pedig utoljára az inkvizíció korában volt némileg adekvát viselkedés.

scsaba1 2008.09.12. 12:42:12

Ezt nem bírom megállni:

"A komcsi világban minden jobb volt, magasabb volt az élet."

Jaj, de jó vót' a kommenizmusban, mert mindenkinek vót' munkája, oszt' mégse köllött dógozni.... :D

kmcs 2008.09.12. 12:45:07

végig olvastam mindent. konklúzió: nagy az Isten állatkertje. És abban van növényevő, húsevő és mindenevő...

scsaba1 2008.09.12. 12:46:13

"Mond egyébként nektek valamit az, hogy gumós fogazat? Vagy csak nekem volt ennyire jó biológiatanárom ált. isk.-ban? Az embert fogai alakja, bélrendszerének hossza, szerkezete, emésztő szerveinek emésztőképessége vegyes táplálékra utalják. Az ember mindenevő. A cellulózt alig tudja megemészteni. De próbáljatok vegetáriánusok tej, sajt, tojás nélkül élni. Nem fog sokáig tartani, garantálom. A biológiát nehéz átb*szni."

Ugyan, a legtöbb helyen ne próbálkozz ilyenekkel, hogy biológia, kémia, fizika..... Itt szemellenzős hitek csapnak össze az józan ésszel.

piszokalfred 2008.09.12. 12:48:58

Azok az állatok, amelyeket elfogyasztunk, nagyrészt azért vannak, hogy megegyük. Ezért hívják a folyamatot TENYÉSZTÉSNEK.
Van persze sok kivétel, de a csirke, marha, disznó aranyháromyszögre ez teljesen igaz.

scsaba1 2008.09.12. 12:57:23

"I M Weasel
- te hülye vagy. Azért nem érted. Mások értik, de tiltakoznak és mellébeszélnek. Nálad ez nem így van. Te hülye vagy.
Az állatok nem azért vannak, hogy megegyük őket, ez csak egy lehetőség. Neked ez jutott, ezt örökölted. Soha ne gondolkodj el semmin, mert még kétségbe is eshetsz!"

Nem, Vegralott, te vagy a hülye. Hallottál már olyanról, hogy tápláléklánc?
Tudod, a hernyó megeszi a növényt, a hernyót megeszi a veréb, a verebet a karvaly, a karvaly elpusztul, megeszik a nyűvek...

A legtöbb növényevő állat a tápláléklánc alsóbb fokán áll, az a szerepe, hogy speciális, hosszú és összetett emésztőszervrendszerével a növényekből könnyen emészhető fehérjéket, zsírokat készítsen, amelyeket már meg tudnak emészteni a tápláléklánc következő fokán álló húsevő vagy mindenevő élőlények. Álltalános iskola 3.-4. osztály...

olajbogyócska 2008.09.12. 12:59:29

Nem akarok megbántani senkit sem, de nem vettétek észre, hogy hozzászóltam? Figyeljetek, mert megéri. Keressétek ki amit eddig írtam, sok ismerősöm egybehangzó véleménye szerint is: érdemes.

olajbogyócska
(ezen a néven kommentelek.)

Michel Furkó 2008.09.12. 13:00:53

Kedves MerMirrMurr, nem azért vannak. Azért vannak, mert a tenyésztés során létrejönnek. Még pontosabban: sok állat ellenőrzés és célirányozás alatt tartott fogantatását és születését hívjuk tenyésztésnek.

Ugyanezt nem ellenőrzés alatt tartva már nem hívjuk így.

Ám mindkét folyamat vége sajnálatosan ugyanaz: élő állat.

Ha rólad kiderülne, hogy tenyésztve vagy, mi volna az ábra? Láttad a Mátrixot?

Kiwike 2008.09.12. 13:01:57

Nem tudom ki szolt hozza a nevemmel a bloghoz, de ugyesen figyelt ra, hogy ne legyenek ekezetek...beteg banda.

scsaba1 2008.09.12. 13:02:41

Ne patentkodjál olajbogyócska, mert rád küldöm Karády őrmestert és ott fogod nyomni a fekvőtámaszokat az alakulótéren... :D

Láttuk, de olyan jó keményvonalasvonalas bohócokkal vitatkozni...

kmcs 2008.09.12. 13:03:45

Szerintem jogunkban áll választani, és aki húst eszik az másnak elveszi az életét és még fájdalmat is okoz neki, csak, hogy jóllakjon.

scsaba1 2008.09.12. 13:08:00

- jobb ha nem pofázol bele a primitív tápláléklánc elméleteddel, látható, hogy az Általános (egy L-betűvel) iskola 4. osztályára emlékszel csak.

Csak egy elütésen tudtál fogást találni? Gyere, cáfold meg, de érvekkel... Ja, az nincs...
Pont a te kedvedért írtam le egy 9-10 éves iskolás gyerek szintjén.

A legtöbb sikeres faj mindenevő. Minnél inkább táplálékspecialista egy faj, annál inkább kiszolgáltatott.

I M Weasel 2008.09.12. 13:09:17

Ajjaj, olajbogyócska lebuktatott, álruhában bujkáló gonosz provokátor vagyok. csak rá akartam világítani: a vita ezen témakörben tökéletesen hiábavaló.
Azt viszont nem tudom, ki szólt hozzá az előbb a nevemben, bocs, scsaba1, nem én voltam

Michel Furkó 2008.09.12. 13:09:27

Mint a 20. század egyik legnagyobb gondolkodóját, mulattat, hogy ezek a kései magyarok egy-egy vita során menniyre nem szeretik a valóságot, és mily vehemenciával hivatkoznak a keresztény avagy világi tudáshatalmak által nekik megtanított "érvekre". Lehetséges, hogy a világ még az én halálom után több évtizeddel sem került közelebb a szabadsághoz? Na jó, nem játszom a meglepettet, bár tanult kollégám, Kondás Lorenz optimista jóslatai is eszembe jutnak...

Szegényember felesége · http://szegenygazdagok.blog.hu 2008.09.12. 13:10:29

Srácok!

Nyugi, valami egyszerű elme csinálja a fesztivált.
De mivel az e-mail címét nem írja át, csak a nevét, amikor kommentel, ezért könnyen észreveszem.

Moderálom is szépen.

HaCS 2008.09.12. 13:17:33

Pollin, te inkább írj saját posztot, mert ezt tuti nem olvasom végig. Bazz az oldal (a száz utsó komment) terjedelmének egyharmadát te foglalod el. LoL

Céadaoin (user ID 44540) 2008.09.12. 13:17:42

Egy kicsit pisztolypárbajra emlékeztet a dolog... :-\

HaCS 2008.09.12. 13:24:30

De köszönöm, hogy van aki megment minket. Bár a srác/csaj tuti berágott, hogy a háromnegyed óra alatt megírt kisesszé ment a kukába.

Komcsi 2008.09.12. 13:52:56

Gyurcsány = éhezés , nyomor.
A szegény emberek Kádár idején laktak jól ebben az országban utoljára.
Már aki van olyan idős, mert többszázezer gyerek még sosem.

piszokalfred 2008.09.12. 15:59:05

Kedves Michel Furkó, sajnos vitatkoznom kell veled:) Az általam említett állatok esetén éppen az élelmezés a tenyésztés célja.
Semmi más nem indokolja ugyanis csirkék, marhák, disznók nagyüzemi tartását, létezését, ezek az állatok jelenlegi formájukban, a nagyüzemileg előállított zöldségekhez, gyümölcsökhöz hasonlóan, fajtanemesítéssel jöttek létre, élelmezési és egyéb célokra.

k 2008.09.12. 16:42:54

pulykanyak, pulykaszárny is finom levesbe.

büdös hús:
réges régen ilyen-olyan okokból, évekig nem ettünk disznóhúst.
más húsféléket igen.

utcahosszról megéreztük ha valahol disznóhúsból készült az étel, és
rém büdösnek tűnt. meg nem bírtam volna enni.
a gyomrom forgott tőle.
én elhiszem a vegáknak, hogy kellemetlenül érinti őket a húsételek szaga, vagy a húsevők szaga.
ugyanakkor ez is egy olyan kellemetlenség, mint a buszon az erős parfümillat, az ablakomon szél befújta cigifüst, vagy sorolhatnám.

bizonyos határok között illik elviselni.

Lemúr Miki · http://lemurmiki.wordpress.com/ 2008.09.12. 20:22:57

[Szegényember felesége: Köszönöm! :) ]

Nebameg 2008.09.12. 22:08:18

Hihetetlen, h egy egyszerű farhát levestől, hova el nem jutott a kvaterka:)))

Nebameg 2008.09.13. 07:14:22

Egyébként a vegetáriánus régi indián szó, jelentése rossz vadász.

Simon Milán 2008.09.14. 19:57:52

Közel nem vagyok szegény, de a csontos hús az igazi. Egészen más az íze, mint a kicsontozottnak, meg legalább látod mit eszel: Kiskoromban öcsémmel öltük egymást mikor nagymammi kakast vágott, hogy ki egye meg a taréjját pl, vagy a szívét, lábát levesbe. Van egy nagyon jó tényleg kínai étterem pesten a keleti környékén ahol két étlap van. Van a magyaroknak szánt, és van a kínaiaknak. Megkérdeztem miért? A válasz az volt, hogy a magyar nem szereti a csontos húst. Amióta felfedeztem természetesen mindig kérem a másik étlapot...:) Szerintem ez vmi hasonló, hogy afrikában sok helyen ínyenc fogásnak számítanak a különböző bogarak,rovarok, de a szegények körében. A gazdag, ha gyerek korában evett is, letagadja, mert ciki. Tipikus plázaértékrendszer, én sem szeretem mert a Hello Kitty barátnőim, meg a Kisó a VIVÁ-ban nem ezt eszi. Aki meg azon, hogy más mit szeret fujjog azt meg egy barátom lopott, de találó szavaival élve, Armalite AR10-es széndioxidos félautomata fegyverrel módszeresen kellene szitává lőni.:-)

Mikrobi 2008.09.15. 11:59:40

A far-hát rendkívül fontos a levesbe. A húslevesnek ui. a csonttól lesz húsleves íze. És mindenféle zöldséglevest is érdemes csontléből főzni. Ja, hogy kevesebb a hús rajta és tovább tart leszopogatni a csontról? Ez igaz.
süti beállítások módosítása